(!) Tramwajem na Tarchomin
Moderator: Wiliam
Jazzy będą kontynuować wymianę tabory, tym razem serię 11xx. Będą się pojawiać zapewne na wszystkich możliwych liniach, w szczególności, ale nie tylko, na zastępczych liniach, gdzie nie będzie pętli.SławekM pisze:A gdy nie będą wspomagać to będą stały pod płotem w zajezdni?...
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
Żebyś się nie zdziwił....Os0 pisze:Jazzy [..] Będą się pojawiać zapewne na wszystkich możliwych liniach.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
One, przynajmniej w części miały chyba iść do obsługi przyszłej trasy Służewiec - Wierzbno wraz z nową pętlą (jeśli można ją tak nazwać).
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
33 na Tarchomin to pomysł beznadziejny. Skoro nawet żałosne 510 miało jakichśtam pasażerów (do Arkadii), to porządne 17 miałoby ich dużo, dużo więcej. Potencjał JPII w pełni ukazuje każde zamknięcie metra (choć kwestią dyskusji pozostaje, jak duży jest tranzytowy, a jak duży - docelowy wzrost ruchu wówczas), to najważniejszy ciąg tramwajowy na osi północ - południe w końcu.
33 zaś byłoby jedynie papierkiem lakmusowym "pro forma" - że "przecież macie bezpośrednia linię do Centrala" - coś, jak 518. Nie sądzę, by ktoś chociaż do Arkadii tym z Tarchomina jeździł, bo to przez lewe ucho zupełnie...
Zresztą proponuję sobie to narysować na mapie, wtedy widać, jak niedorzeczny jest to pomysł.
A dzięki pasażerom z Tarchomina lepiej zapełni się 17 (i, miejmy nadzieję, wróci do normalnej częstotliwości grzebiąc bękarta, którego największą zaletą jest numer ze zbioru liczb pierwszych), a i 6 zyska własny sens jako połączenie Metra Młociny z Marymoncką adekwatne do potrzeb. Same plusy, to po prostu się trzyma kupy - po co przy tym grzebać?
No, ale mogło być gorzej - można było zaproponować do Winnicy 10 via Powstańców Śląskich - w końcu też bezpośrednio do Centrum i też jak najdłuższą drogą![:D](./images/smilies/mg.gif)
33 zaś byłoby jedynie papierkiem lakmusowym "pro forma" - że "przecież macie bezpośrednia linię do Centrala" - coś, jak 518. Nie sądzę, by ktoś chociaż do Arkadii tym z Tarchomina jeździł, bo to przez lewe ucho zupełnie...
Zresztą proponuję sobie to narysować na mapie, wtedy widać, jak niedorzeczny jest to pomysł.
A dzięki pasażerom z Tarchomina lepiej zapełni się 17 (i, miejmy nadzieję, wróci do normalnej częstotliwości grzebiąc bękarta, którego największą zaletą jest numer ze zbioru liczb pierwszych), a i 6 zyska własny sens jako połączenie Metra Młociny z Marymoncką adekwatne do potrzeb. Same plusy, to po prostu się trzyma kupy - po co przy tym grzebać?
No, ale mogło być gorzej - można było zaproponować do Winnicy 10 via Powstańców Śląskich - w końcu też bezpośrednio do Centrum i też jak najdłuższą drogą
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście, że by jeździła. Tarchomin spokojnie zapełni dwie linie co 5 - przy tej częstotliwości nie będzie problemem brak wspólnego przystanku linii "z miasta" i z Metra Młociny. A sądzę, że docelowo (tj. z Winnicy) będzie jeszcze dodatkowo 42 z Mehoffera jeździło w szczytach (i ono na Koło albo Górczewską mogłoby być ciekawą propozycją).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
17 to absolutnie najlepszy pomysł na Tarchomin, a 33 wg mnie podzieliłoby los dwójki na Świdry...
No pewnie - spójrz na zapełnienie 101 i wszelkich EAle czy przy Twojej koncepcji ciągle dwójka by jeździła?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
42? Jaką trasę miałbyś na myśli?Glonojad pisze:A sądzę, że docelowo (tj. z Winnicy) będzie jeszcze dodatkowo 42 z Mehoffera jeździło w szczytach
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
ZTM zachęcając do korzystania z komunikacji szynowej zetnie lub zlikwiduje 101, a o ekspresach nie wspomnę.winnux8 pisze:No pewnie - spójrz na zapełnienie 101 i wszelkich EAle czy przy Twojej koncepcji ciągle dwójka by jeździła?![]()
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co by było zupełnie naturalne i całkowicie logiczne. Choć 101 mogłaby zostać jako linia lokalna, zaliczająca krzaki i dowożąca do tramwaju, to jednak pamiętajmy, że przez wiele lat na Tarchominie pozostaną autobusy w kierunku Pragi - te ludziom podróżującym gdzie indziej, niż jedzie tramwaj (oraz chorym na fobię przed stalowymi kołami) wystarczą.
[ Dodano: Sob 06 Lip, 2013 20:32 ]
2 Winnica - Metro Młociny. Częstotliwość 5/7,5/10
17 Winnica - Kielecka lub ew. plac Narutowicza po oddaniu tramwaju przez Pole Mokotowskie. Częstotliwość 5/7,5/10
42 Mehoffera - Metro Młociny lub ewentualnie (jeśli wystarczy co 10') na Bemowo (pętla Górczewska lub Koło, nie dalej). Tylko szczyty.
[ Dodano: Sob 06 Lip, 2013 20:32 ]
Ja bym to widział tak:winnux8 pisze:42? Jaką trasę miałbyś na myśli?Glonojad pisze:A sądzę, że docelowo (tj. z Winnicy) będzie jeszcze dodatkowo 42 z Mehoffera jeździło w szczytach
2 Winnica - Metro Młociny. Częstotliwość 5/7,5/10
17 Winnica - Kielecka lub ew. plac Narutowicza po oddaniu tramwaju przez Pole Mokotowskie. Częstotliwość 5/7,5/10
42 Mehoffera - Metro Młociny lub ewentualnie (jeśli wystarczy co 10') na Bemowo (pętla Górczewska lub Koło, nie dalej). Tylko szczyty.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie mówię, że nie zlikwiduje, przecież likwidacja po doprowadzeniu do Winnicy jest pewna - w tamtym poście mówiłem, że gdyby koncepcja Glonojada została wprowadzona, to 2 wciąż by jeździła patrząc na wzięcie dowozówek do metraZTM zachęcając do korzystania z komunikacji szynowej zetnie lub zlikwiduje 101, a o ekspresach nie wspomnę.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Aaa, jeśli tak to całkiem niezły pomysł (czyli wersja jak E-4 i E-8), choć nie wiem czy byłoby zapełnienie.2 Winnica - Metro Młociny. Częstotliwość 5/7,5/10
42 Mehoffera - Metro Młociny lub ewentualnie (jeśli wystarczy co 10') na Bemowo (pętla Górczewska lub Koło, nie dalej). Tylko szczyty.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
I 12 kursów na godzinę "2" oraz 6 kursów na godzinę "42", czyli 3600 miejsc na godzinę wystarczy, aby wozić pasażerów z E-8 (15 kursów na godzinę), 101 (przynajmniej 6 kursów na godzinę) i E-4 (6 kursów na godzinę), tj. co najmniej 4600 miejsc (27 * 170) na godzinę?
Ale chyba nie w standardzie 4 pas./m2
Ale chyba nie w standardzie 4 pas./m2
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl