[Lublin] Komunikacja miejska w Lublinie
Moderator: JacekM
Nie wiem czy terapia celowo była szokowa, czy przypadkiem im to wyszło, ale na FB własnie możemy przeczytać, że:
"Już od marca na ulice Lublina wyjedzie więcej autobusów i trolejbusów . Są dodatkowe środki na komunikację miejską Prezydent Miasta Lublin Krzysztof Żuk podjął decyzję o przesunięciu na funkcjonowanie komunikacji miejskiej części środków, które w budżecie zostały zarezerwowane na bieżące remonty dróg i inwestycje. Chodzi o kwotę mln zł, która zostanie przekazana do ZTM, celem wzmocnienia rozkładów jazdy."
"Już od marca na ulice Lublina wyjedzie więcej autobusów i trolejbusów . Są dodatkowe środki na komunikację miejską Prezydent Miasta Lublin Krzysztof Żuk podjął decyzję o przesunięciu na funkcjonowanie komunikacji miejskiej części środków, które w budżecie zostały zarezerwowane na bieżące remonty dróg i inwestycje. Chodzi o kwotę mln zł, która zostanie przekazana do ZTM, celem wzmocnienia rozkładów jazdy."
"Sprzedaj kozę!"
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mamy szczegóły lubelskiej kozy:
ZTM w Lublinie pisze: Zwiększenie częstotliwości kursowania linii komunikacyjnych do 15 minut, dodatkowe kursy oraz koordynacja godzin odjazdów to najważniejsze zmiany, jakie wejdą w życie w rozkładach jazdy od 1 marca. W związku z decyzją Prezydenta Miasta Lublin Krzysztofa Żuka o przesunięciu w budżecie miasta 5mln zł na funkcjonowanie komunikacji miejskiej, ZTM w Lublinie wprowadza kolejne kompleksowe zmiany w rozkładach jazdy, które wpłyną na zwiększenie podaży, a tym samym poprawę komfortu podróży.
Zgodnie z zapowiedziami zmiany, które wejdą w życie z początkiem marca, koncentrują się przede wszystkim na:
zwiększeniu częstotliwości kursowania do modułu 15-minutowego w dzień powszedni, przez cały dzień, na głównych liniach stanowiących kręgosłup komunikacyjny miasta (17, 26, 31, 57 i 150)
zwiększeniu częstotliwości kursowania do modułu 15-minutowego w godzinach szczytu na wybranych liniach (2, 15, 40, 55 i 160)
wzmocnieniu obsługi komunikacyjnej rejonu Dworca PKS w niedzielę (dodatkowe kursy na linii 150)
koordynacji rozkładów jazdy na wybranych ciągach komunikacyjnych zarówno w dzień powszedni jak i w weekendy
poprawie częstotliwości kursowania linii podmiejskich, we współpracy z gminami sąsiednimi (20 i 22)
realizacji wniosków pasażerów oraz Rad Dzielnic
https://www.ztm.lublin.eu/pl/aktualnosc ... ZMs1Z6rDb4
Nie zabraknie autobusów po ostatnich kasacjach Jelczy i Mercedesów?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7015
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
https://ztm.lublin.eu/pl/aktualnosci/of ... otowa.html
No to mamy Kielce w Lublinie. Wzrost liczby dziadów, niby wzrost częstotliwości (ale za to nic nie pojedzie częściej niż co 15’). Zaraz się okaże, że nie ma na to kasy i przy najbliższej okazji wszystko się potnie do co 20’. Naprawdę dramat
No to mamy Kielce w Lublinie. Wzrost liczby dziadów, niby wzrost częstotliwości (ale za to nic nie pojedzie częściej niż co 15’). Zaraz się okaże, że nie ma na to kasy i przy najbliższej okazji wszystko się potnie do co 20’. Naprawdę dramat
Dziwi, że dumnie ogłaszają wzrost częstotliwości, ale jakoś nie za bardzo likwidują linie... Gdzie mieli ukryte te wszystkie zasoby - mego długie postoje na pętlach?
- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Kielce w Lublinie były od dawna, tylko Lublinowi udawało się to przykryć jakimiś równymi taktami, miejscami nawet mocnymi.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7015
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Było kilka mocniejszych linii (151 swego czasu co 5’). Podejrzewam, że to się odbędzie transfer z jednego worka do drugiego poprzez maksymalne ścięcie godzin szczytu i w międzyszczycie zostaną może ze dwie linie co 15’. Akurat tabor to chyba nie problem, ciekawe jak będzie z kierowcami.
W Lublinie w niedzielę prawie wszystko jeździ co godzinę. Jest w związku z tym sporo brygad łączonych. Ale zastanawiam się czy serio niektóre linie jak np 6 jadą 31 minut a potem stoją 51 minut na końcowym?
- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Nie, 6 w niedziele ma trzy wozy łączone z 32. Ewidentnie PT pomiędzy Daszyńskiego a Niepodległości.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023