Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 paź 2024, 15:13

Dlaczego nie może skręcić w lewo w Senatorską, dojechać do Bankowego i mieć postoju na Bielańskiej, tak jak dotychczas miało 222?

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2024, 15:20

Georg pisze:Dlaczego nie może skręcić w lewo w Senatorską, dojechać do Bankowego i mieć postoju na Bielańskiej, tak jak dotychczas miało 222?
Bo najważniejsze w tej śmiesznej linii było jeżdżenie Pl.Bankowy - Uniwersytet
ŁK

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4119
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 18 paź 2024, 15:24

Matt Cubis pisze:
18 paź 2024, 14:39
No i w PRL-u pomiędzy dużymi osiedlami, a centrum często było nic albo niewiele, więc było co pomijać.
istnienie czegoś też nie zawsze było argumentem na przystawanie linii przyspieszonych. 4xx i 5xx jadące Marszałkowską wcale nie stawały przy Sezamie, choć to robiło metro jadące pod samą pod tą Marszałkowską. I jeszcze niektórzy przekonywali na forum, że tak jest od zawsze, więc jest to słuszne.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 paź 2024, 15:41

Łukasz pisze:
18 paź 2024, 15:20
Georg pisze:Dlaczego nie może skręcić w lewo w Senatorską, dojechać do Bankowego i mieć postoju na Bielańskiej, tak jak dotychczas miało 222?
Bo najważniejsze w tej śmiesznej linii było jeżdżenie Pl.Bankowy - Uniwersytet
Przecież to robi 111.

WK
Posty: 5
Rejestracja: 16 paź 2024, 18:39

Post autor: WK » 18 paź 2024, 15:58

Ja myślę, że w rejonie Dolnego Mokotowa to właśnie 116 jest najbardziej zawodną linią i zawsze staram się jej unikać. Myślałem, że ZTM coś z nią zrobi, a w skrajnym przypadku w ogóle wyrzuci tą linię z tego odcinka. E-2 była by lepsza jako 4xx lub 5xx w miejsce 116

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2024, 17:00

Georg pisze:
Łukasz pisze:
18 paź 2024, 15:20
Bo najważniejsze w tej śmiesznej linii było jeżdżenie Pl.Bankowy - Uniwersytet
Przecież to robi 111.
I zawsze robiło!
ŁK

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 paź 2024, 18:02

Ale wcześniej Edward jechał kawałek dalej. Najpierw na Bemowo, potem do Okopowej. Odkąd zaczęło kończyć na Bankowym przestało mieć jakąkolwiek wartość.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2024, 18:06

Georg pisze:Ale wcześniej Edward jechał kawałek dalej. Najpierw na Bemowo, potem do Okopowej. Odkąd zaczęło kończyć na Bankowym przestało mieć jakąkolwiek wartość.
Dzięki temu udało się go w ogóle gdzieś skrócić. 520 zresztą też. Choć teraz to już może nie mają tyle zwolenników.
ŁK

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 paź 2024, 18:26

Trudno się dziwić przy takiej częstotliwości i godzinach kursowania. Musiałbym być naprawdę bardzo zdeterminowany, żeby zaplanować podróż właśnie E-2.

ashir
Posty: 28030
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 paź 2024, 18:53

Georg pisze:
18 paź 2024, 15:13
Dlaczego nie może skręcić w lewo w Senatorską, dojechać do Bankowego i mieć postoju na Bielańskiej, tak jak dotychczas miało 222?
Bez sensu. Dłuższy postój nie jest potrzebny, a na Pl. Bankowym ma być miejsce po 520. Zresztą tych kursów w kierunku Wilanowa i tak pewnie będzie symboliczna ilość, bo to przeciwpotok. Nie bardzo widzę wady, jakie miałaby mieć planowana trasa?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 paź 2024, 0:29

WK pisze:
18 paź 2024, 15:58
Ja myślę, że w rejonie Dolnego Mokotowa to właśnie 116 jest najbardziej zawodną linią i zawsze staram się jej unikać. Myślałem, że ZTM coś z nią zrobi, a w skrajnym przypadku w ogóle wyrzuci tą linię z tego odcinka. E-2 była by lepsza jako 4xx lub 5xx w miejsce 116
Połączenie Traktu Królewskiego z Sobieskiego istnieć powinno, więc 116 zostanie. I oby było jedyną linią autobusową od Wilanowskiej do Spacerowej na całej długości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 19 paź 2024, 15:24

pawcio pisze:
19 paź 2024, 0:29
Połączenie Traktu Królewskiego z Sobieskiego istnieć powinno, więc 116 zostanie.
A to ciekawe podejście, bowiem w analogicznym przypadku ulicy Puławskiej i linii 222 zadecydowano inaczej, choć historia tego połączenia (pod różnymi numerami) była równie długa co 116. I tak, wiem że pojawiło się 118, niemniej na odcinku śródmiejskim trasa tej linii znacznie się różni i w zasadzie można jedynie mówić o zapewnieniu przesiadki (fakt że jednoperonowej, co się chwali, dlatego jakoś bardzo nie płaczę) do innych linii na TK.
pawcio pisze:
19 paź 2024, 0:29
I oby było jedyną linią autobusową od Wilanowskiej do Spacerowej na całej długości.
To nie jest realne. Chociażby 172 wygląda na to że będzie, skoro wreszcie wróciło po miesiącach nieobecności.
ashir pisze:
18 paź 2024, 18:53
Dłuższy postój nie jest potrzebny, a na Pl. Bankowym ma być miejsce po 520. Zresztą tych kursów w kierunku Wilanowa i tak pewnie będzie symboliczna ilość, bo to przeciwpotok.
Tam pewnie nawet by dało się obejść bez postoju w ogóle. A wtedy 520 mogłoby zostać.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36879
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 19 paź 2024, 16:43

michael112 pisze:
19 paź 2024, 15:24
pawcio pisze:
19 paź 2024, 0:29
Połączenie Traktu Królewskiego z Sobieskiego istnieć powinno, więc 116 zostanie.
A to ciekawe podejście, bowiem w analogicznym przypadku ulicy Puławskiej i linii 222 zadecydowano inaczej, choć historia tego połączenia (pod różnymi numerami) była równie długa co 116.
Porównujemy linie/relacje na tyle podstawowe, że obsługiwane przegubami co 10 minut i wzmacniane dodatkowymi liniami, prawda?

PS Jak dla mnie, to CAŁE 116 powinno być tramwajem. Calusieńkie włącznie z Żeromskiego.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7015
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 paź 2024, 17:53

Nie może być, bo w weekend musi być deptak!!!!! A tramwaje zeszpecą zabytkowe Krakowskie!!!!!!

adamrozbicki
Posty: 103
Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50

Post autor: adamrozbicki » 19 paź 2024, 18:15

Emyl pisze:
19 paź 2024, 17:53
Nie może być, bo w weekend musi być deptak!!!!! A tramwaje zeszpecą zabytkowe Krakowskie!!!!!!
To się puści w weekendy tramwaje Kredytową.

ODPOWIEDZ