Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
Pętle autobusowe i tramwajowe
Nie znalazłem takiego tematu.
Obecnie pętla Okęcie jest największą pętla w warszawie. 3 linie tramwajowe i 16 autobusowych co daje punkt dla 19 różnych linii.
Inną druga duża pętlą jest Żerań FSO (16) i Os. Górczewska (13)
A gdzie mogły by powstać kolejne pętle lub które są nieużywane? ZTCW to z tramwajowych tylko Pl. Starynkiewicza awaryjnie działa, i Al. Zielniecka + po wolnym torze na Wialnowska i Pl. Narutowicza
Przy okazji - dlaczego na pętli Okęcie jest tylko jedno wejście i wyjście na pętle autobusowa i tramwajową? Ponieważ bardzo wąskie przejście miedzy budynkiem ekspedycji a torem linii 9 ma tylko 80cm i stanowi spore ryzyko dla pieszych idących obok przejeżdżającego tramwaju.
Obecnie pętla Okęcie jest największą pętla w warszawie. 3 linie tramwajowe i 16 autobusowych co daje punkt dla 19 różnych linii.
Inną druga duża pętlą jest Żerań FSO (16) i Os. Górczewska (13)
A gdzie mogły by powstać kolejne pętle lub które są nieużywane? ZTCW to z tramwajowych tylko Pl. Starynkiewicza awaryjnie działa, i Al. Zielniecka + po wolnym torze na Wialnowska i Pl. Narutowicza
Przy okazji - dlaczego na pętli Okęcie jest tylko jedno wejście i wyjście na pętle autobusowa i tramwajową? Ponieważ bardzo wąskie przejście miedzy budynkiem ekspedycji a torem linii 9 ma tylko 80cm i stanowi spore ryzyko dla pieszych idących obok przejeżdżającego tramwaju.
A co się stało z przejściem przez środek pętli?Ryoga pisze:Przy okazji - dlaczego na pętli Okęcie jest tylko jedno wejście i wyjście na pętle autobusowa i tramwajową? Ponieważ bardzo wąskie przejście miedzy budynkiem ekspedycji a torem linii 9 ma tylko 80cm i stanowi spore ryzyko dla pieszych idących obok przejeżdżającego tramwaju.
Jest. tylko jak do niego dojść jeśli wysiadasz z 9? Trzeba gęsiego przechodzić miedzy torowiskiem a budynkiem ekspedycji. Inaczej sie nie da. i dopiero tym dużym przejściem na pętle autobusową Swoją droga można by zburzyć isteniejaca ruderę udająca budynek ekspedycji (wielu pasażerów myśli ze tam jest WC), i postawić cos ładniejszego w lepszym miejscu.A co się stało z przejściem przez środek pętli?
Pętla przy Cm. Wolskim ?Ryoga pisze:ZCTW, to tylko dla solówek...
No chyba sobie żartujesz.
I jak już to ZTCW.
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
Stojaki przy pętlach byłyby dobrym rozwiązaniem. Chętnie bym z tego korzystał, na pętlach z ekspedycją tym bardziej.Ryoga pisze:Tak sobie dziś pomyślałem o pętlach - dlaczego na żadnej (bo nie zauważyłem jeszcze) nie ma stojaków rowerowych (takich do zapięcia na ramę a nie koło). nie trzeba na to ani dużo pieniędzy ani miejsca a można było by robić transport kombinowany który bym nie tylko ja chętnie uskuteczniał.
Przypuszczam, że wątpię... ZTCP 34 było jedyną linią jeżdzącą Skierniewicką w czasach, kiedy istniała trasa na Kasprzaka na zachód od Skierniewickiej i linia ta miała pętlę przy Wolskiej. Jeżdziłem tym tramwajem w czasach studenckich z Uniwersytetu (nie bezpośrednio, tylko spod Placu Zamkowego) na Brylowską.solaris8315 pisze:Kiedyś i 11 i 34 było...
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Nie wierzysz? http://www.trasbus.com/liniatram34.htmJaBaal pisze:Przypuszczam, że wątpię... ZTCP 34 było jedyną linią jeżdzącą Skierniewicką w czasach, kiedy istniała trasa na Kasprzaka na zachód od Skierniewickiej i linia ta miała pętlę przy Wolskiej. Jeżdziłem tym tramwajem w czasach studenckich z Uniwersytetu (nie bezpośrednio, tylko spod Placu Zamkowego) na Brylowską.solaris8315 pisze:Kiedyś i 11 i 34 było...