Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Mnie ciekawi teraz to, jak Mobilis będzie funkcjonował - czy Solarisy zdziadzieją tak jak Soliny podczas poprzedniej umowy? Czy to była wina fabryki - oto jest pytanie. Teraz nowe warunki teoretycznie będą zapobiegać takim sytuacjom jak sławne zalepione przyciski STOP, czy odpadające drzwi, a tym bardziej szalonym rajdom kierowców. Ale odkąd zniknęły Złoliny jest dobrze.
EEC - Jako tako sobie radzą
PKS Grodzisk Mazowiecki - Co tu mówić, nie poraża, ale nie jest źle aktualnie ( kiedyś kierowcy pracowali na niekorzystnych warunkach - jeden ze zmęczenia uderzył w dom na Zagórzańskiej )
ITS Michalczewski - Oceniam raczej pozytywnie
Arriva - Mam pewne obawy... http://www.pomorska.pl/wiadomosci/torun ... a,9918725/ Ale to wyjdzie w praniu, bo przecież oni nie będą decydować o długości autobusów
Z innymi przewoźnikami nie miałem styczności (Stalko) więc się nie wypowiadam.
EEC - Jako tako sobie radzą
PKS Grodzisk Mazowiecki - Co tu mówić, nie poraża, ale nie jest źle aktualnie ( kiedyś kierowcy pracowali na niekorzystnych warunkach - jeden ze zmęczenia uderzył w dom na Zagórzańskiej )
ITS Michalczewski - Oceniam raczej pozytywnie
Arriva - Mam pewne obawy... http://www.pomorska.pl/wiadomosci/torun ... a,9918725/ Ale to wyjdzie w praniu, bo przecież oni nie będą decydować o długości autobusów
Z innymi przewoźnikami nie miałem styczności (Stalko) więc się nie wypowiadam.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak radzą, że przegrali z Arrivą przez marżę. Wniosek wydaje się być oczywisty.zxcvbnm pisze:EEC - Jako tako sobie radzą
I przez to są trupem.zxcvbnm pisze:PKS Grodzisk Mazowiecki - Co tu mówić, nie poraża, ale nie jest źle aktualnie ( kiedyś kierowcy pracowali na niekorzystnych warunkach - jeden ze zmęczenia uderzył w dom na Zagórzańskiej )
Ogólnie wkurza mnie jeszcze jedna rzecz. ZTM ogłasza przetarg wygrywa go firma X. W prasie burza co to za nowości będą i w ogóle ah i oh. A potem gdy wozy wyjeżdżają na miasto sesję zdjęciowe na tle autobusów oh i ah. A potem bierność ZTM w egzekwowaniu zawartej umowy jest szokująca.
Mobilis wozy już dno mimo to kolejne przetargi wygrywają dziwne. Nie szukam pod tekstu ale ZTM powinien ograniczać udział nie uczciwych firm. Sierpniowe Kebaby będzie to samo co w Krakowie. Pół roku daje i będą napierd... jak A7xx.
ITS ten kto podpisywał aneksy na przedłużenie umów powinien 12 godzin dziennie podróżować autobusami zresztą to samo tyczy się Mobilisa i ich Libero.
Grodzisk masakra do tego obcokrajowcy za głodową stawkę która dla nich jest normalna do tego braki w języku polskim.
Taki mamy obraz naszych ajentów o EEC się nie wypowiadam bo autobusy już zapuścili jak trza.
Robiłem kiedyś z analitykiem analizę za ile powinno się jeździć żeby to wyglądało dużo lepiej i wyszło dużo drożej niż obecne stawki.
Przykładowo wzięcie w leasing 55 autobusów 12 metrowych wraz z pakietem serwisowym na 8 lat (spokój z serwisem pilnuje się tylko przebiegów od przeglądu do przeglądu, koszt własny paliwo), zatrudnienie do tego 150 kierowców, koszty własne itp. wyszło coś koło 13 złotych brutto za km. Więc o czym tu rozmawiać jak ZTM się chwali że ajent za 6 złotych jeździ a wozy wyglądają jak tabor MZA w roku 2004.
Mobilis wozy już dno mimo to kolejne przetargi wygrywają dziwne. Nie szukam pod tekstu ale ZTM powinien ograniczać udział nie uczciwych firm. Sierpniowe Kebaby będzie to samo co w Krakowie. Pół roku daje i będą napierd... jak A7xx.
ITS ten kto podpisywał aneksy na przedłużenie umów powinien 12 godzin dziennie podróżować autobusami zresztą to samo tyczy się Mobilisa i ich Libero.
Grodzisk masakra do tego obcokrajowcy za głodową stawkę która dla nich jest normalna do tego braki w języku polskim.
Taki mamy obraz naszych ajentów o EEC się nie wypowiadam bo autobusy już zapuścili jak trza.
Robiłem kiedyś z analitykiem analizę za ile powinno się jeździć żeby to wyglądało dużo lepiej i wyszło dużo drożej niż obecne stawki.
Przykładowo wzięcie w leasing 55 autobusów 12 metrowych wraz z pakietem serwisowym na 8 lat (spokój z serwisem pilnuje się tylko przebiegów od przeglądu do przeglądu, koszt własny paliwo), zatrudnienie do tego 150 kierowców, koszty własne itp. wyszło coś koło 13 złotych brutto za km. Więc o czym tu rozmawiać jak ZTM się chwali że ajent za 6 złotych jeździ a wozy wyglądają jak tabor MZA w roku 2004.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Posprzątano, otworzono.
Niektóre posty wylądowały w Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości.
Niektóre posty wylądowały w Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Do dziś mam przed oczami wypowiedź prezesa Marka, w której powiedział, że gdyby nie Ukraińcy to by mu firma padła.beni pisze:Grodzisk masakra do tego obcokrajowcy za głodową stawkę która dla nich jest normalna do tego braki w języku polskim.
13 zł ?! Trochę chyba przesadziłeś.beni pisze:Przykładowo wzięcie w leasing 55 autobusów 12 metrowych wraz z pakietem serwisowym na 8 lat (spokój z serwisem pilnuje się tylko przebiegów od przeglądu do przeglądu, koszt własny paliwo), zatrudnienie do tego 150 kierowców, koszty własne itp. wyszło coś koło 13 złotych brutto za km. Więc o czym tu rozmawiać jak ZTM się chwali że ajent za 6 złotych jeździ a wozy wyglądają jak tabor MZA w roku 2004.
-
- Posty: 1227
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Jest artykuł na Infobusie - ze zdjęć wynika że wozy Mobilisu będą znacząco różnić się od obecnych już modeli.
http://infobus.pl/porozmawiajmy-o-nowyc ... 85093.html
http://infobus.pl/porozmawiajmy-o-nowyc ... 85093.html
Ano właśnie, co te Conecto mają na dachu z tyłu? Jakaś dodatkowa klimatyzacja?
Solarisy to żadna specjalna nowość, nadal III generacja (wiem IV w tym rozmiarze jeszcze nie ma, BTW dziwne dlaczego prawie w dwa lata od premiery nowego Urbino 12/18). Może tylko o tyle, że modelu 8,9 LE do tej pory w Warszawie nie było.
Solarisy to żadna specjalna nowość, nadal III generacja (wiem IV w tym rozmiarze jeszcze nie ma, BTW dziwne dlaczego prawie w dwa lata od premiery nowego Urbino 12/18). Może tylko o tyle, że modelu 8,9 LE do tej pory w Warszawie nie było.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Zwykła nadbudówka by pasażer nie musiał się schylać by usiąść na tylnych siedzeniach a wszystko dzięki powiększeniu się silnika który spełnia normę Euro6.wincenty pisze:Ano właśnie, co te Conecto mają na dachu z tyłu? Jakaś dodatkowa klimatyzacja?
Istotnych różnic pomiędzy III a IV generacją nie ma - oprócz wyglądu.wincenty pisze:(..)nadal III generacja(...)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A nowa konstrukcja nie jest lżejsza? Bo chyba zapowiadali odciążenie autobusu
- Twmastersky
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
I tak Arriva będzie miała III i IVgen, premiera Hybrydy IVgen zaplanowana jest na Listopad.
Dodano po 1 minucie 23 sekundach:
Dodano po 1 minucie 23 sekundach:
Jest lżejsza.px33 pisze:A nowa konstrukcja nie jest lżejsza? Bo chyba zapowiadali odciążenie autobusu
Może IV generacja będzie w drugim przetargu za Grodzisk Mazowiecki (koniec umowy w 2017)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy ktoś się orientuje kto chce dostarczyć autobusy szkoleniowe. Wczoraj był termin otwarcia ofert.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
podsumowując jakie przetargi się kończą w najbliższym czasie do końca roku a jakie wchodzą i kiedy , może ktoś mi powie bo już nie mogę się z tym połapać
#5690 07.11.1997-10.09.2013
- vernalisadonis
- Posty: 3164
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
ITS kończy swoje kontrakty 30.06.2016r.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej