Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Wyjazd z Zamoyskiego na Zamoyskiego dość upierdliwie stoi.Wiliam pisze:Natomiast faktem jest rozdzielenie oferty powrotnej na Sokolą i Zieleniecką to średni pomysł. Po tym względem całkiem podobał mi się pomysł Samorządu Saskiej Kępy z linią okrężną Zwycięzców - Wał - Wybrzeże - Sokola - Zamoyskiego - Zieleniecka - Francuska. I o ile to był pomysł na linię tylko dla Saskiej Kępy, to może takie coś miało by sens właśnie w przypadku E-1 (uzwyklonego!).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A gdyby zrobić wyjazd Zamoyskiego (od metra) bezpośrednio na Zieleniecką i tam przenieść autobusy skręcające w Zieleniecką? Fizycznie przejazd nawet istnieje (z zakazem)...
Strzelam, że IR zażąda osygnalizowania takiego wyjazdu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I wtedy będzie katastrofa?
I wtedy 138 i 509 przez Sprzeczną-Zamoyskiego-jezdnią przy wschodnim wejściu do PKP Stadion-Zieleniecka? Niestety rozbijamy to z 123/146/147 (o ile zostaną w obecnej formie do Dworca Wschodniego). Relacji Targowa-Zamoyskiego-jezdnia przy PKP Stadion nie da się zrobić, bo nie ma lewoskrętu z Zamoyskiego przy targowisku.
Ten przejazd jest chyba wyniesiony do poziomu chodnika, więc nie wiem czy autobusy by nie szorowały podwoziem przy zjeździe na Zieleniecką. No i czekając na wjazd w Zieleniecką pewnie by tamowały tramwaje.MichalJ pisze:A gdyby zrobić wyjazd Zamoyskiego (od metra) bezpośrednio na Zieleniecką i tam przenieść autobusy skręcające w Zieleniecką? Fizycznie przejazd nawet istnieje (z zakazem)...
Ogólnie pomysł wybudowania takiego skrzyżowania wydaje się wart rozważenia.
Na pewno byłyby do tego potrzebne pewne przeróbki jezdni i skrzyżowań. Generalnie cały ten rejon powinien być zaprojektowany na nowo (tam nawet były kiedyś jakieś pomysły pętli tramwajowej przy PKP Stadion)...
Przy okazji można by specustawą drogową pogonić resztkę bazarowego bajzlu.
Przy okazji można by specustawą drogową pogonić resztkę bazarowego bajzlu.
viewtopic.php?p=1033392#p1033392
Palma to tylko palma, specjalnie wygodnych przesiadek nie oferuje. Ja ostatnio z mostu Poniatowskiego w ogóle nie korzystam. Jak południowe śródmieście to Trasa Łazienkowska, jak północne to E1+M2. Do uniwersytetu jest np. zdecydowanie szybciej, biorąc pod uwagę częstotliwości kursowania.
Cały czas będę uważać że E1 powinno być zwyklakiem i nie jeździć TŁ, a Zwycięzców, to naprawdę stara Kępa będzie tym jeździć do M2.
Jedyna "nie obwodowa" linia to?Gdynianin pisze:Saska Kępa się ucieszy za jeszcze większe opóźnienia na jedynej linii "nie-obwodowej" na Francuskiej Co do dowożenia do MSN - jest E1 po Wale. Z Francuskiej zanim cokolwiek dojedzie pod wejście do metra to byłoby już dawno przy Palmie po Poniatowskim...
Palma to tylko palma, specjalnie wygodnych przesiadek nie oferuje. Ja ostatnio z mostu Poniatowskiego w ogóle nie korzystam. Jak południowe śródmieście to Trasa Łazienkowska, jak północne to E1+M2. Do uniwersytetu jest np. zdecydowanie szybciej, biorąc pod uwagę częstotliwości kursowania.
Cały czas będę uważać że E1 powinno być zwyklakiem i nie jeździć TŁ, a Zwycięzców, to naprawdę stara Kępa będzie tym jeździć do M2.
Na Zwycięzców, prawie na przeciwko przystanku Katowicka, powstaje przystanek w stronę pl.Przymierza (chociaż już słyszałem że może nie powstać do końca, bo się mieszkańcy buntują i ambasada Azerbejdżanu). Czy to ma związek z jakimiś zmianami (E1 na Zwycięzców?), czy tylko tak bez powodu 138 będzie miało przystanki co 200m?
Stara Kępa ma dojazd do metra z krynicznej do M2,a także 138 do polibudy do M1 ,a E-1 doskonała linia ekspresowa dla mieszkańców osiedla Gocław ,którzy zamiast tkwić w korku na saskiej i poniatoszczaku wolą szybkiej do M2.
Obstawiam to drugie.Wiliam pisze:Na Zwycięzców, prawie na przeciwko przystanku Katowicka, powstaje przystanek w stronę pl.Przymierza (chociaż już słyszałem że może nie powstać do końca, bo się mieszkańcy buntują i ambasada Azerbejdżanu). Czy to ma związek z jakimiś zmianami (E1 na Zwycięzców?), czy tylko tak bez powodu 138 będzie miało przystanki co 200m?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Gdyby była taka doskonała to by jeździła pełniejsza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z Krynicznej gdzie w porywach 2 do 3 osób wsiadają?
Ciekawe jaki obszar SK obsługuje Kryniczna.
A co do Gocławia to E1 może byc atrakcyjne w zasadzie tylko dla tych co jada w bezpośrednie okolice którejś ze stacji II linii metra. Do pierwszej linii lepiej jest jechać do Politechniki.