Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
Dobiegają końca prace na tyłach wojskowości. Wczoraj kładli pierwsze warstwy asfaltu. Wygląda na to, że już niedługo możemy spodziewać się autobusu za bramą AONu.
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Była mowa o 199 dokładnie Ale może by puścić tam także 196 zachowując koordynację z SKM Ale chyba będzie trzeba zmian tras innych linii
115 niech robi tam podjazdy. ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Według wcześniejszych prognoz to właśnie 199 miało zostać przedłużone. Ja proponuję 196 wraz z szeregiem innych zmian, ale o tym dwie strony wcześniej
.
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/43066019_1944259475662223_1141229173403025408_n.jpg?_nc_cat=102&oh=b93c5127c07d0ba8f7a5b7d52dcc22fd&oe=5C4FFDD9)
![Obrazek](https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/43009867_1944259712328866_5053037072512712704_n.jpg?_nc_cat=100&oh=53b375b3566017dd5318cec33de79fc8&oe=5C1CDC93)
Będzie to naprawdę spora pętla.
W którym jest mniej więcej miejscu ta pętla?
Jak miniesz skrzyżowanie z ulicą Gierczak musisz pojechać nieco dalej i przed kotłownią po prawej stronie wybudowana jest pętla.
O, widzę, że zrobili pętlę w miejscu tych dwóch gruntówek do Pionierów... Cóż, szkoda, że chcą tam dać 199, bo częstotliwość jest żałosna i niezbyt zachęcająca ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jaka jest szansa by tym wąskim gardłem na Pastuszków przejechał L43? W czasie remontu torów do Zielonki coś się tamtędy przeciskało i to w miarę regularnie.
Technicznie bu się przeciśnie, kwestia tego, jak na to będzie patrzył ZTM, który ma jednak nieco wyższe wymogi, niż KM organizujące swoją KKZ.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Może światła na obu końcach Pastuszków? Przy zielonym jechaliby najpierw z Zielonki, następnie od strony Mokrego Ługu. Ostatnio "remontowali" tę drogę, ale skończyło się na położeniu asfaltu, chociaż lepsze to niż nic.
Teraz z innej beczki. na Nowym Rembertowie pojawił się przystanek Grawerska na żądanie - analogicznie dla Katiuszy po drugiej stronie torów. Ma być ułatwieniem dla wysiadających i zmierzających w kierunku stacji pasażerów. Klasztorna jest za daleko, na przystanek pod PKP trzeba czekać najpierw w korku przed przejazdem, a 01 jest bardziej wylotowym na miasto niż do kolei. Czy nie lepiej byłoby zrobić Grawerską jako stały i pozbyć się tego na terenie dawnej pętli (w końcu i tak kiedyś będzie tam tunel (hehehe) )?
Teraz z innej beczki. na Nowym Rembertowie pojawił się przystanek Grawerska na żądanie - analogicznie dla Katiuszy po drugiej stronie torów. Ma być ułatwieniem dla wysiadających i zmierzających w kierunku stacji pasażerów. Klasztorna jest za daleko, na przystanek pod PKP trzeba czekać najpierw w korku przed przejazdem, a 01 jest bardziej wylotowym na miasto niż do kolei. Czy nie lepiej byłoby zrobić Grawerską jako stały i pozbyć się tego na terenie dawnej pętli (w końcu i tak kiedyś będzie tam tunel (hehehe) )?
Grawerska jest chyba po to, by uzupełniać długą lukę między Klasztorną i PKP, analogicznie do Działyńczyków w drugą stronę. Przystanek PKP Rembertów 03 w sumie niewiele poprawia w dostępności do kolei, a trzeba się dodatkowo przebijać. Zastanawia mnie tylko, jak będzie wyglądać układ przystanków po zrobieniu tunelu, jeśli kiedykolwiek się go doczekamy. Jeśli zaś chodzi o podany przykład, Katiuszy, to nie obraziłbym się, jakby ten zespół funkcjonował w obie strony, bo między Zawodową a Eskulapów/Ratuszem jest jednak lekka dziura.
Pastuszków przebiega w większości skrajem lasu, a przy pętli jest sporo miejsca, nie powinno być wielką sztuką poszerzenie zakrętów przy Mokrym Ługu i Bankowej. Chyba, że to jeden z tych lasów, których każdy metr jest na wagę złota i dla poprawy zakrętu nie idzie ściąć nawet kilku drzew.
Pastuszków przebiega w większości skrajem lasu, a przy pętli jest sporo miejsca, nie powinno być wielką sztuką poszerzenie zakrętów przy Mokrym Ługu i Bankowej. Chyba, że to jeden z tych lasów, których każdy metr jest na wagę złota i dla poprawy zakrętu nie idzie ściąć nawet kilku drzew.
Nie, Grawerska jest kompromisem jak Katiuszy dla pasażerów którzy chcą normalnie dostać się do pociągu. Rano (ale i nie tylko) dzieją się dantejskie sceny, korki sięgają po horyzont, nic nie jeździ o czasie. Jedynym rozwiązaniem jest ten nieszczęsny tunel, który obiecywany jest tak samo długo, jak i jego realizacja jest odkładana.
Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale niedługo ma być przeniesiony przystanek w kierunku Kolonii na ulicę Cyrulików.
Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale niedługo ma być przeniesiony przystanek w kierunku Kolonii na ulicę Cyrulików.