Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 01 lip 2018, 20:45

Jupi.

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 03 paź 2018, 10:20

Dobiegają końca prace na tyłach wojskowości. Wczoraj kładli pierwsze warstwy asfaltu. Wygląda na to, że już niedługo możemy spodziewać się autobusu za bramą AONu.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 paź 2018, 12:05

199?

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 03 paź 2018, 14:02

Była mowa o 199 dokładnie Ale może by puścić tam także 196 zachowując koordynację z SKM Ale chyba będzie trzeba zmian tras innych linii

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 paź 2018, 6:18

115 niech robi tam podjazdy. :P

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 04 paź 2018, 9:36

Według wcześniejszych prognoz to właśnie 199 miało zostać przedłużone. Ja proponuję 196 wraz z szeregiem innych zmian, ale o tym dwie strony wcześniej ;-) .

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 04 paź 2018, 9:38

Obrazek

Obrazek
Będzie to naprawdę spora pętla.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 04 paź 2018, 11:10

W którym jest mniej więcej miejscu ta pętla?

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 04 paź 2018, 23:31

Jak miniesz skrzyżowanie z ulicą Gierczak musisz pojechać nieco dalej i przed kotłownią po prawej stronie wybudowana jest pętla.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 paź 2018, 22:43

O, widzę, że zrobili pętlę w miejscu tych dwóch gruntówek do Pionierów... Cóż, szkoda, że chcą tam dać 199, bo częstotliwość jest żałosna i niezbyt zachęcająca :(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 06 lis 2018, 9:19

Jaka jest szansa by tym wąskim gardłem na Pastuszków przejechał L43? W czasie remontu torów do Zielonki coś się tamtędy przeciskało i to w miarę regularnie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 lis 2018, 23:03

Technicznie bu się przeciśnie, kwestia tego, jak na to będzie patrzył ZTM, który ma jednak nieco wyższe wymogi, niż KM organizujące swoją KKZ.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 11 lis 2018, 23:10

Może światła na obu końcach Pastuszków? Przy zielonym jechaliby najpierw z Zielonki, następnie od strony Mokrego Ługu. Ostatnio "remontowali" tę drogę, ale skończyło się na położeniu asfaltu, chociaż lepsze to niż nic.
Teraz z innej beczki. na Nowym Rembertowie pojawił się przystanek Grawerska na żądanie - analogicznie dla Katiuszy po drugiej stronie torów. Ma być ułatwieniem dla wysiadających i zmierzających w kierunku stacji pasażerów. Klasztorna jest za daleko, na przystanek pod PKP trzeba czekać najpierw w korku przed przejazdem, a 01 jest bardziej wylotowym na miasto niż do kolei. Czy nie lepiej byłoby zrobić Grawerską jako stały i pozbyć się tego na terenie dawnej pętli (w końcu i tak kiedyś będzie tam tunel (hehehe) )?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 12 lis 2018, 11:07

Grawerska jest chyba po to, by uzupełniać długą lukę między Klasztorną i PKP, analogicznie do Działyńczyków w drugą stronę. Przystanek PKP Rembertów 03 w sumie niewiele poprawia w dostępności do kolei, a trzeba się dodatkowo przebijać. Zastanawia mnie tylko, jak będzie wyglądać układ przystanków po zrobieniu tunelu, jeśli kiedykolwiek się go doczekamy. Jeśli zaś chodzi o podany przykład, Katiuszy, to nie obraziłbym się, jakby ten zespół funkcjonował w obie strony, bo między Zawodową a Eskulapów/Ratuszem jest jednak lekka dziura.

Pastuszków przebiega w większości skrajem lasu, a przy pętli jest sporo miejsca, nie powinno być wielką sztuką poszerzenie zakrętów przy Mokrym Ługu i Bankowej. Chyba, że to jeden z tych lasów, których każdy metr jest na wagę złota i dla poprawy zakrętu nie idzie ściąć nawet kilku drzew.

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 12 lis 2018, 22:54

Nie, Grawerska jest kompromisem jak Katiuszy dla pasażerów którzy chcą normalnie dostać się do pociągu. Rano (ale i nie tylko) dzieją się dantejskie sceny, korki sięgają po horyzont, nic nie jeździ o czasie. Jedynym rozwiązaniem jest ten nieszczęsny tunel, który obiecywany jest tak samo długo, jak i jego realizacja jest odkładana.
Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale niedługo ma być przeniesiony przystanek w kierunku Kolonii na ulicę Cyrulików.

ODPOWIEDZ