Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 635
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 16 lip 2018, 14:31

michael112 pisze:Skąd się więc wzięło odwołanie, bo ja już nic nie ogarniam w tym przetargu?
michael112 pisze:(chyba że to dzisiaj to była już decyzja KIO a nie ZTM)
michael112 pisze:Mobilis pewnie złożył.
Nie było żadnego odwołania i była to całkowicie własna decyzja ZTM podyktowana głównie dokumentacją złożoną przez Arrivę, która po uzupełnieniu nie spełniała warunków SIWZ. A jak potem zaczęli grzebać to wygrzebali jeszcze więcej.
Informacja powinna pojawić się publicznie w najbliższym czasie.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 16 lip 2018, 14:40

TranslatorPS pisze:
16 lip 2018, 14:31
Nie było żadnego odwołania i była to całkowicie własna decyzja ZTM podyktowana głównie dokumentacją złożoną przez Arrivę, która po uzupełnieniu nie spełniała warunków SIWZ. A jak potem zaczęli grzebać to wygrzebali jeszcze więcej.
Informacja powinna pojawić się publicznie w najbliższym czasie.
Stąd się - jak wnioskuję - bierze to niezrozumiałe dla mnie wcześniej odwołanie Arrivy omawiane na forum bodajże pod koniec czerwca.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 635
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 16 lip 2018, 14:49

To by się o tyle zgadzało, że ZTM faktycznie 12 czerwca wnioskował o uzupełnienie dokumentacji. 18 czerwca została ona uzupełniona, a uzupełnione dokumenty przedstawiają plany tej samej zajezdni w Wyględach jako sprzeczne z tymi, które załączono do oferty w przetargu na Otokary, a przy okazji w kilku instancjach niespełniające wymogów SIWZ.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 16 lip 2018, 14:51

A Otokary są niezagrożone?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lip 2018, 15:20

michael112 pisze:
16 lip 2018, 14:51
A Otokary są niezagrożone?
ZTM musiałby zerwać umowę, a tego to już w ogóle nie widzę.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 lip 2018, 15:30

Żeby rozwiać wam wszelkie wątpliwośc... Termin wejścia Otokarów jest niezagrożony bo umowa podpisana. A baza Otokarów będzie u PKS Grodzisk na Klementowickiej.

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 16 lip 2018, 16:36

I z tego powodu oferty Arrivy oraz Pksu zostały odrzucone przez ZTM.

Awatar użytkownika
Cypis
Posty: 521
Rejestracja: 03 paź 2008, 18:41
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Cypis » 16 lip 2018, 18:18

ashir pisze:
16 lip 2018, 13:00
Bardziej by się ucieszył, jakby jeszcze Michalczewskiego odrzucono. ;)
Khem, Mob jest powyżej budżetu, że przypomnę. BTW budżetu, Arr chce 92% tegoż, ITS 98.5%, więc żałośnie niska cena nie jest wcale oczywista jak i snucie domysłów, kto, z kim i na co się pod stołem umawiał ;)
Zapraszam na pokład!

Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz
- 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11


Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 635
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 16 lip 2018, 18:37

InfoBus: Przegubowa bitwa warszawska. ZTM wyklucza Arrivę za oszustwo!
Powyższy artykuł w dokładniejszym stopniu opisuje to, co ogólnikowo wspominałem wcześniej.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

michael112
Posty: 2850
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 16 lip 2018, 19:02

Arriva może i słusznie, ale wykluczenie również PKS może być dyskusyjne i liczyłbym się z możliwością jego obalenia przez KIO.

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 16 lip 2018, 19:10

Cypis pisze:
16 lip 2018, 18:18
Khem, Mob jest powyżej budżetu, że przypomnę. BTW budżetu, Arr chce 92% tegoż, ITS 98.5%, więc żałośnie niska cena nie jest wcale oczywista jak i snucie domysłów, kto, z kim i na co się pod stołem umawiał ;)
Budżet, budżetem, ale to Mobilis ma największe doświadczenie w obsłudze nowych kontraktów, zatem może ta cena przedstawiona przez Mobilis nie jest wcale zawyżona patrząc z drugiej strony. To od nich wypłynęła skarga dot. rozliczenia wzkm w ciągu trwania kontraktu...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lip 2018, 19:17

Przy czym pojęcie o eksploatacji wozów CNG to ma jednak Michalczewski, a nie Mobilis. :P

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lip 2018, 19:24

Nie ładnie tak oszukiwać. Szkoda, że oferta MIDI nie została też przez to wykluczona. A na to jest już za późno i zamiast bazy Radiowo mamy o to taki rejon Dworca Wschodniego.
I tureckie wynalazki zaleją Wawer - 161, 305, może 213, 219.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lip 2018, 19:30

A za co oferta midi miała zostać odrzucona? ;)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 16 lip 2018, 19:34

ashir pisze:
16 lip 2018, 19:30
A za co oferta midi miała zostać odrzucona? ;)
Za to samo - że nagle baza znalazła się u Grodzia.
EDIT: Już rozumiem, dlaczego wcześniej nie wykluczono, a teraz tak.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ