Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Gdynianin
Posty: 677
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 03 mar 2019, 16:30

Nie mam nic przeciwko maksymalnie napiętemu rozkładowi i wynikającymi z tego przebierankom, ale kursy skrócone 24 powinny mieć inny numer. Pasażer wsiadający na Ochocie bez patrzenia na kierunek z przodu nie wie czy wsiada w 24 na Gocławek czy 24 na Towarową. Niech te kursy będą, ale pod numerkiem 44 i z rozkładem zawieszonym na przystanku.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 mar 2019, 16:35

Wydaje mi się, że wystarczyłby rozkład.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 mar 2019, 17:16

osa pisze:
02 mar 2019, 20:04
W porządku. Będzie więc dłuższy odpoczynek od moich postów. To forum od dłuższego czasu i tak zmienia się w przewidywalne, nudne, obumierające. Już nie tutaj toczą się ważne wymiany opinii. Kilka osób pożegnało się już wcześniej. Szkoda czasu.
Śmiem twierdzić, że nieobecność osoby, która na informację "koło 8 czy 9 zdarza się niezabieralność" odpowiada pytaniem "a rano też są problemy z zabieralnością?" będzie krokiem do poprawy sytuacji. :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 mar 2019, 17:48

Gdynianin pisze:
03 mar 2019, 16:30
Nie mam nic przeciwko maksymalnie napiętemu rozkładowi i wynikającymi z tego przebierankom, ale kursy skrócone 24 powinny mieć inny numer. Pasażer wsiadający na Ochocie bez patrzenia na kierunek z przodu nie wie czy wsiada w 24 na Gocławek czy 24 na Towarową. Niech te kursy będą, ale pod numerkiem 44 i z rozkładem zawieszonym na przystanku.
To tak samo mogę powiedzieć, że 169 powinno mieć dwa numery. Ze Wschodniego na Bródno jako 169, zaś na odwrót jako 269. W końcu na Łojewskiej też ludzie nie patrzą w jakie 169 wsiadają i potem się dziwią, że trzeci raz wsiada na Łojewskiej w ten autobus i ciągle kończy trasę na Podgrodziu...
Po coś są te kierunki, zapowiedzi o kursie skróconym itd. Skoro pasażerowie mają to gdzieś i są niereformowalni, to nie dostosowujmy komunikacji do ich poziomu inteligencji.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 mar 2019, 17:50

Gdynianin pisze:
03 mar 2019, 16:30
Nie mam nic przeciwko maksymalnie napiętemu rozkładowi i wynikającymi z tego przebierankom, ale kursy skrócone 24 powinny mieć inny numer. Pasażer wsiadający na Ochocie bez patrzenia na kierunek z przodu nie wie czy wsiada w 24 na Gocławek czy 24 na Towarową. Niech te kursy będą, ale pod numerkiem 44 i z rozkładem zawieszonym na przystanku.
Przynajmniej ma szansę dowiedzieć się w jakim kierunku jedzie tramwaj. Natomiast w kursach wyjazdowych realizowanych przez 105Na bez wyświetlaczy, nadal nie idzie się dowiedzieć na jaki kraniec i jaką trasą podąża tramwaj. :-?

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 03 mar 2019, 17:57

Gdynianin pisze:
03 mar 2019, 16:30
Nie mam nic przeciwko maksymalnie napiętemu rozkładowi i wynikającymi z tego przebierankom, ale kursy skrócone 24 powinny mieć inny numer. Pasażer wsiadający na Ochocie bez patrzenia na kierunek z przodu nie wie czy wsiada w 24 na Gocławek czy 24 na Towarową. Niech te kursy będą, ale pod numerkiem 44 i z rozkładem zawieszonym na przystanku.
Też mam podobne przemyślenia, niestety w ZTM od kilku lat panuje tendencja zgoła przeciwna. Linii z regularnymi kursami skróconymi namnożyło się tak, że trudno tego zliczyć. Doszło nawet do tego, że skasowano (formalnie bezterminowo zawieszono) już istniejącą skróconą wariację 17tki na rzecz właśnie kursów skróconych, mimo to że na takie linie trzeba teraz koniecznie wysyłać niskacze - nawet na dodatki, przez co na wielu liniach w DP ciężko natrafić na niskopodłogowy kurs.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 mar 2019, 18:13

Ten przypadek już nie obowiązuje. Nie ma dodatków 17bis.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 03 mar 2019, 18:27

Tak, ale dopiero teraz - właściwie od jutra, niemniej jednak przez jakieś trzy lata taka sytuacja obowiązywała. Zresztą, nawet teraz ostało się trochę tych skróconych siedemnastek: w DP wieczorem. W DS nie sprawdzałem, ale prawdopodobnie przez cały dzień, bo i gdzie się miały podziać?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 mar 2019, 18:52

W dp teraz robić to teraz będą brygady całodzienne, w weekend i tak nie ma pełnego obłożenia niskaczy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 mar 2019, 19:43

24 przynajmniej nie ma kursów z Grójeckiej w Jerozolimskie. A może ma jakieś wyjazdy z Mokotowa?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 mar 2019, 20:01

Nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 mar 2019, 22:17

pawcio pisze:W dp teraz robić to teraz będą brygady całodzienne, w weekend i tak nie ma pełnego obłożenia niskaczy.
A dlaczego właściwie 17 nie może jeździć na Tarchomin do wieczora? Miasta nie stać? No bo brygad to chyba o 22 nie brakuje.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 mar 2019, 22:26

Nie wiem. Nie do końca rozumiem politykę podcinania wieczorami linii silnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 mar 2019, 22:19

Dzisiaj ze mną do takiego 24 wsiadło ze 25 osób na Ochota Ratusz.

Natomiast wydaje mi się, że odkąd pojawiło się więcej tych kursów 24, to tworzy się koreczek tramwajowy na wlocie na pl. Zawiszy z Grójeckiej. Dzisiaj zdaje się stanęliśmy jako 4. (lub 3.), dwa cykle.

I zapomniałem napisać wcześniej, na pl. Zawiszy pojawiły się słupki ukresowe. Mniemam, że nie są one określone żadnymi przepisami drogowymi?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

wojtor
Posty: 673
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 19 lip 2019, 11:05

W sierpniu ma być zamknięty wyjazd z Włodarzewskiej w Al.Jerozolimskie. Ciekawe, czy 208 zostanie zawieszone na dłużej czy skierowane przez Przy Parku i Śmigłowca do Jerozolimskich.

ODPOWIEDZ