Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ewidentnie na Okęcie potrzebne jest coś jeszcze, ewidentnie 15 jeździ najsłabiej zapełnione, ewidentnie 1 na Ochocie jeździ zbyt płytko. Logiczne rozwiązanie to byłoby 1 na Pralkę, 15 na Banacha, no ale co ja tam wiem. W końcu wagony są bardziej potrzebne na nadwyżkę wozów na Puławskiej czy oberki wokół Parku Skaryszewskiego. Szmulki mają do centrum pociąg co 5 minut, więc 3 sloty tramwajowe są tam po prostu niezbędne. I tak dalej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pytanie, czy jeśli pół jedynki pojedzie na Okęcie zamiast 15, to te dwie połówki zejdą się ze sobą kiedykolwiek. I jeśli dalej będą jeździć na Banacha/Narutowicza, to czy nadal te połówki zejdą się ze sobą.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
504 to nie miało przypadkiem pojechać po trasie 401 do Ursusa? Na forum pojawił się pomysł gdzie 1XX (188) miałoby kursować od Wilanowskiej - Mordorem - nowym fragmentem Woronicza - Żwirkami - do Ronda Daszyńskiego.
Jeśli chodzi o 191, to skoro problemem jest skręt na Zawiszy, to może ta linia zamiast Grójecką powinna dojechać do Towarowej przez Raszyńską, Żwirki i Banacha? Węzłowy przystanek na Bitwy Warszawskiej zaliczony, plac Narutowicza nie różni się ofertą oprócz tymczasowego gościa 11 oraz tabunu tramwajów w przypadku awarii gdzieś na mieście. Zaś o pętlę na Łuckiej bym się nie martwił, dla linii jadących od strony Woli w razie czego jest jeszcze przystanek Rondo Daszyńskiego 09, którego przepustowość można zwiększyć przenosząc linie przelotowe, które zespół zaliczają za skrzyżowaniem, na przystanek w ZP Karolkowa, a w dalszej perspektywie tj. po remoncie średnicy okolice Warszawy Głównej będą naturalnym kierunkiem dla tych linii.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Potrzeba dojazdu z ciągu Jerozolimskich do M2 jest niezależna od potrzeby dojazdu z ciągu Grójeckiej do M2 i wydłużanie 1 (zasadne i niezbędne, oczywiście) nic tu nie zmieni. Inna rzecz, że 191 też nic, bo nie zapewnia dojazdu z fragmentu Jerozolimskich, który go najbardziej potrzebuje, a obecnie nie ma nawet kulawego 178.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
A gdyby połączyć 178 ze 191
Tak, wiem, że to kontrowersyjne
Tak, wiem, że to kontrowersyjne
ŁK
PFUJ.
191 pracuje dobrze i przez Ochotę, 178 źle. Nawet w Ursusie mają różne trasy.
191 pracuje dobrze i przez Ochotę, 178 źle. Nawet w Ursusie mają różne trasy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Na pewno wymagałoby to kompleksowej analizy.KwZ pisze: PFUJ.
191 pracuje dobrze i przez Ochotę, 178 źle. Nawet w Ursusie mają różne trasy.
ŁK
Jaki związek ma Zawisza, 191 i 504 z M2 na Targówku?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zwiększenie roli M2 poprzez wydłużenie na Targówek powinno spowodować dostosowanie układu komunikacyjnego w innych dzielnicach, dziwię się, że trzeba to tłumaczyć.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Możesz przenieść dyskusję do stosowniejszego wątku, jeśli znajdziesz (Ochota? Wola? Pętle w Śródmieściu?).Jaki związek ma Zawisza, 191 i 504 z M2 na Targówku?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Część zachodnia to rozumiem też źle? Może niepotrzebnie te wątki są podzielone.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czyli trzeba zrobić sensowną linię na 3-4 brygady z Reduty do Daszyńskiego. Odciąży coraz bardziej zapchane biurowe Aleje.fik pisze: ↑19 lip 2019, 8:45Potrzeba dojazdu z ciągu Jerozolimskich do M2 jest niezależna od potrzeby dojazdu z ciągu Grójeckiej do M2 i wydłużanie 1 (zasadne i niezbędne, oczywiście) nic tu nie zmieni. Inna rzecz, że 191 też nic, bo nie zapewnia dojazdu z fragmentu Jerozolimskich, który go najbardziej potrzebuje, a obecnie nie ma nawet kulawego 178.
@KwZ Zasadniczo zakładałem całą jedynkę na Okęcie, a 15 na Banacha - rzecz w tym, że na Pralkę trzeba dołożyć tramwajów. Poza szczytem można skrócić 7 do Naruciaka, czasem w jakieś święta tak jeździ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
7 na Narutowiczu albo w Wigilię wieczorem, albo w razie zamknięcia Okęcia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
@Glonojad - zakładam, że na Okęciu ani nie zmieści się więcej tramwajów, ani ich nie ma na wydłużenie całej 1 za 15. Natomiast ścinanie podaży do centrum to krok dla mnie zbyt radykalny.
Odpowiadam w wątku o Ochocie: viewtopic.php?f=32&t=2384&p=1075445#p1075445
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!