Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lip 2019, 21:24

Ewidentnie na Okęcie potrzebne jest coś jeszcze, ewidentnie 15 jeździ najsłabiej zapełnione, ewidentnie 1 na Ochocie jeździ zbyt płytko. Logiczne rozwiązanie to byłoby 1 na Pralkę, 15 na Banacha, no ale co ja tam wiem. W końcu wagony są bardziej potrzebne na nadwyżkę wozów na Puławskiej czy oberki wokół Parku Skaryszewskiego. Szmulki mają do centrum pociąg co 5 minut, więc 3 sloty tramwajowe są tam po prostu niezbędne. I tak dalej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 lip 2019, 22:29

Pytanie, czy jeśli pół jedynki pojedzie na Okęcie zamiast 15, to te dwie połówki zejdą się ze sobą kiedykolwiek. I jeśli dalej będą jeździć na Banacha/Narutowicza, to czy nadal te połówki zejdą się ze sobą.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
PiotrekP
Posty: 3538
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 19 lip 2019, 1:06

504 to nie miało przypadkiem pojechać po trasie 401 do Ursusa? Na forum pojawił się pomysł gdzie 1XX (188) miałoby kursować od Wilanowskiej - Mordorem - nowym fragmentem Woronicza - Żwirkami - do Ronda Daszyńskiego.

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 19 lip 2019, 2:07

Jeśli chodzi o 191, to skoro problemem jest skręt na Zawiszy, to może ta linia zamiast Grójecką powinna dojechać do Towarowej przez Raszyńską, Żwirki i Banacha? Węzłowy przystanek na Bitwy Warszawskiej zaliczony, plac Narutowicza nie różni się ofertą oprócz tymczasowego gościa 11 oraz tabunu tramwajów w przypadku awarii gdzieś na mieście. Zaś o pętlę na Łuckiej bym się nie martwił, dla linii jadących od strony Woli w razie czego jest jeszcze przystanek Rondo Daszyńskiego 09, którego przepustowość można zwiększyć przenosząc linie przelotowe, które zespół zaliczają za skrzyżowaniem, na przystanek w ZP Karolkowa, a w dalszej perspektywie tj. po remoncie średnicy okolice Warszawy Głównej będą naturalnym kierunkiem dla tych linii.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 lip 2019, 8:45

Potrzeba dojazdu z ciągu Jerozolimskich do M2 jest niezależna od potrzeby dojazdu z ciągu Grójeckiej do M2 i wydłużanie 1 (zasadne i niezbędne, oczywiście) nic tu nie zmieni. Inna rzecz, że 191 też nic, bo nie zapewnia dojazdu z fragmentu Jerozolimskich, który go najbardziej potrzebuje, a obecnie nie ma nawet kulawego 178.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2019, 8:49

A gdyby połączyć 178 ze 191 :>

Tak, wiem, że to kontrowersyjne ;)
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 lip 2019, 10:21

:sick: PFUJ.

191 pracuje dobrze i przez Ochotę, 178 źle. Nawet w Ursusie mają różne trasy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2019, 11:17

KwZ pisze::sick: PFUJ.

191 pracuje dobrze i przez Ochotę, 178 źle. Nawet w Ursusie mają różne trasy.
Na pewno wymagałoby to kompleksowej analizy.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 lip 2019, 13:38

Jaki związek ma Zawisza, 191 i 504 z M2 na Targówku? :>

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 lip 2019, 13:41

Zwiększenie roli M2 poprzez wydłużenie na Targówek powinno spowodować dostosowanie układu komunikacyjnego w innych dzielnicach, dziwię się, że trzeba to tłumaczyć.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 lip 2019, 15:27

Jaki związek ma Zawisza, 191 i 504 z M2 na Targówku?
Możesz przenieść dyskusję do stosowniejszego wątku, jeśli znajdziesz (Ochota? Wola? Pętle w Śródmieściu?).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2019, 16:43

Część zachodnia to rozumiem też źle? Może niepotrzebnie te wątki są podzielone.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 lip 2019, 21:14

fik pisze:
19 lip 2019, 8:45
Potrzeba dojazdu z ciągu Jerozolimskich do M2 jest niezależna od potrzeby dojazdu z ciągu Grójeckiej do M2 i wydłużanie 1 (zasadne i niezbędne, oczywiście) nic tu nie zmieni. Inna rzecz, że 191 też nic, bo nie zapewnia dojazdu z fragmentu Jerozolimskich, który go najbardziej potrzebuje, a obecnie nie ma nawet kulawego 178.
Czyli trzeba zrobić sensowną linię na 3-4 brygady z Reduty do Daszyńskiego. Odciąży coraz bardziej zapchane biurowe Aleje.

@KwZ Zasadniczo zakładałem całą jedynkę na Okęcie, a 15 na Banacha - rzecz w tym, że na Pralkę trzeba dołożyć tramwajów. Poza szczytem można skrócić 7 do Naruciaka, czasem w jakieś święta tak jeździ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lip 2019, 21:30

7 na Narutowiczu albo w Wigilię wieczorem, albo w razie zamknięcia Okęcia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 lip 2019, 20:31

@Glonojad - zakładam, że na Okęciu ani nie zmieści się więcej tramwajów, ani ich nie ma na wydłużenie całej 1 za 15. Natomiast ścinanie podaży do centrum to krok dla mnie zbyt radykalny.
fik pisze:
19 lip 2019, 8:45
Potrzeba dojazdu z ciągu Jerozolimskich do M2
Glonojad pisze:
19 lip 2019, 21:14
Czyli trzeba zrobić sensowną linię na 3-4 brygady z Reduty do Daszyńskiego. Odciąży coraz bardziej zapchane biurowe Aleje.
Odpowiadam w wątku o Ochocie: viewtopic.php?f=32&t=2384&p=1075445#p1075445
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ