KwZ pisze: ↑24 lis 2019, 11:00
A w tych 2 pasach na Jerozolimski jeden to buspas?
No dobra, zapomniałem o odcinku DWC-Marszałkowska, tam faktycznie buspas jest niezbędny. Ale na wschód i zachód jest niezbędny? Ja bym powiedział, że niekoniecznie. 111, 117, 507 są do ucięcia w momencie, gdy pierwszy tramwaj pojedzie na Gocław. Na moście zostaje wtedy tylko 158.
Po zachodniej stronie w pierwszej kolejności 504 leci na MRD.
Czyli zostaje tak naprawdę 128, 175, 158. Czy to uzasadnia potrzebę buspasa? Jeden rabin powie tak, drugi powie nie. Propozycja 2x2 bez zatok i tak z niejednego samochodziarza zrobiłaby rycerza św. Przepustowości. Ze zwężeniem 2x1+buspas na centralnym odcinku DWC-Patelnia - myślę, że zaczęłyby się zamieszki. Zaproponujesz 2x1+buspas na całej długości, to masz gwarantowany tłum na barykadach, wiedziony przez Patryka Jakiego.
pawcio pisze: ↑24 lis 2019, 11:55
Miasto zamiast Jerozolimskich uzdatnia dla rowerów Nowogrodzką.
Mówimy o tej samej ulicy, która ma 6 skrzyżowań na długości 650m [JP2-Marszałkowska]? Normalnie nie mogę się doczekać takiej rowerostrady.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM