Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
Jeszcze opłata początkowa, opłata za minutę naliczana równolegle z kilometrową, a poza tym powyżej któregoś kilometra zaczyna się stawka bodajże 3.30 km. Także ten Uber wcale taki cudowny nie jest.
Opłata za minutę? To jak wyznaczają z góry cenę kursu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Pewnie biorą czas przejazdu z map google.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Jak będzie duża różnica w trasie względem tego co było na początku to przeliczają na nowo.
Tramwaje są droższe.Autobus Czerwon pisze: ↑27 sty 2020, 23:08Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Małe sabaty raczej mnie nie przekonują.
Może dałoby się zrobić, żeby rozdzielić sabaty na nieokrągłe (:15, :45) i okrągłe (:00, :30), wtedy w śródmieściu zamiast 4 linii co pół godziny byłyby 2 pary autobusów co 15 min?
Tramwaje są droższe.Autobus Czerwon pisze: ↑27 sty 2020, 23:08Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Droższe niż metro?KwZ pisze: ↑28 sty 2020, 7:56Tramwaje są droższe.Autobus Czerwon pisze: ↑27 sty 2020, 23:08Może po prostu niektóre linie tramwajowe typu 1, 9, 17, 35, 26 powinny jeździć do 2-3 w nocy, przynajmniej w weekendy?
Niż autobusy. Z metrem oidp porównywalnie jeśli liczy się wagon z dwuskładu (= 120 os.) = wagon metra (= 200 os.).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tylko że w wozokilometrze tramwaju jest budowa i utrzymanie tras (najlepszych w Polsce zresztą). W wozokilometrze metra nie ma budowy nowych tras (inwestycje bezpośrednio z budżetu miasta) a w autobusowym budowy i utrzymania dróg miejskich.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale na pewno tramwaje są wolniejsze niż autobusy nocne - zatrzymują się na każdym przystanku, stoją na światłach itp. Metro przynajmniej nie ma co krok stacji, na której stałoby i stało, bo akurat sygnalizacja nie pozwala jechać.
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Nie widzę żadnej przeszkody we wprowadzeniu przystanków na żądanie dla tramwajów. Autobusy też stoją na światłach, nawet dłużej, bo nie da się ich wykryć wcześniej w przeciwieństwie do tramwajów.