Każdy z przegubowych solarisów będzie musiał być ładowany najrzadziej co kółko (w przypadku takich linii jak 175, czy 503), więc chyba nie pyknie. Te autobusy mają około 80 kilometrów zasięgu + nie wolno rozładowywać baterii poniżej 40%. Poza tym pojemność baterii z czasem będzie maleć, do tego choćby klimatyzacja w lato.fraktal pisze: ↑24 lut 2020, 15:39Generalnie gdyby do problemu podejść twórczo, kierowca mógłby mieć w karcie adnotację kiedy doładować autobus (załóżmy podczas przerwy od 14:30 do 15), żeby w miarę możliwości uniknąć ładowania podczas godzin szczytu, gdy są największe korki. I wówczas być może nie będzie trzeba tak często wprowadzać SB.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A co chodzi z tymi 40%? Jakaś twarda rezerwa?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
LiIon to chyba w zakresie 25-85% mogą bezpiecznie operować? Drogie te gadżety...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4114
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ja moją komórkę ładuję często przy 10 procentach (chociaż monit o podłączenie ładowarki mam przy około 30 proc) i na razie nie zauważyłem gwałtownej utraty żywotności.Autobus Czerwon pisze: ↑24 lut 2020, 17:04Rozładowanie poniżej 40% skraca o wiele bardziej żywotność akumulatorów, a przynajmniej tak twierdzą producenci taboru elektrycznego i chyba tak jest także mówione na szkoleniach dla kierowców w mza.
A tak poważnie, to E-2 (Wilanów - Płocka - Szpital) 7100 przejeżdżał bez ładowania, a tam były chyba 2 kółka + dojazd/zjazd do zajezdni. Na przykład takie 111 dałoby chyba radę przejeździć więcej niż jedno kółko, co do 116 - to w sumie nie mam pojęcia jak będzie.
Kierman zamiast mieć przerwę będzie chciał akumulatory doładować, a tu zonk poprzedni jeszcze stoi.
No tak ze trzydziestu ogarniętych ludzi trzeba żeby to jako tako funkcjonowało.
No tak ze trzydziestu ogarniętych ludzi trzeba żeby to jako tako funkcjonowało.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Albo będzie jak w PKP. KKZ.Nordyk110 pisze:Kierman zamiast mieć przerwę będzie chciał akumulatory doładować, a tu zonk poprzedni jeszcze stoi.
No tak ze trzydziestu ogarniętych ludzi trzeba żeby to jako tako funkcjonowało.
A w Jaworznie to pewnie wystarczy postać pół godziny i znów jesteś w swoim czasie.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chyba godzinę przy tamtejszych taktach :pp
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I na to poszly publiczne pieniadze
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Kierowca MZA, widząc taką adnotację, ładowałby autobus wtedy i tylko wtedy, gdy miałby to zaznaczone w rozkładzie. To się nie uda, zbyt wielu ludziom beton cieknie z uszu.
Gdyby byli dobrze wyszkoleni, znaczna większość skumałaby pewnie, o co chodzi. Niestety dobra informacja dla kierowców kuleje i to jest istotny problem.
Ja monit mam przy 15 % i oidp mogę sobie go przestawić (a na pewno na kompie).fraktal pisze: ↑24 lut 2020, 17:26Ja moją komórkę ładuję często przy 10 procentach (chociaż monit o podłączenie ładowarki mam przy około 30 proc) i na razie nie zauważyłem gwałtownej utraty żywotności.Autobus Czerwon pisze: ↑24 lut 2020, 17:04Rozładowanie poniżej 40% skraca o wiele bardziej żywotność akumulatorów, a przynajmniej tak twierdzą producenci taboru elektrycznego i chyba tak jest także mówione na szkoleniach dla kierowców w mza.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dziś 5870 został zarejestrowany na warszawskie blachy (koloru zielonego). Czekamy na pierwszy wyjazd liniowo
WX 5001C o ile dobrze pamiętam.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Jutro debiut 5870 na 503
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1