A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Tam od Daszyńskiego do Browarnej to nie jeździ 106 w zamian za to 105?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Salamiipolitik.
Obiektywnie też byłem wsciekły na 191 co kwadrans w DS, ale jak ostatnio w szczycie pustym prawie przegubem jechałem...
Obiektywnie też byłem wsciekły na 191 co kwadrans w DS, ale jak ostatnio w szczycie pustym prawie przegubem jechałem...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Zastanawiał się ktoś z Was nad tym że w aktualnych warunkach nawet niektóre linie ekspresowe pasują do uzwyklenia? Na przykład E-1 301, E-2 316? Przecież te dwie linie to na swej trasie pomijają dwa, trzy przystanki na krzyż - śmiech na sali!
Na dzień dzisiejszy to tylko E-9 w miarę spełnia kryterium linii ekspresowej. Ale na upartego równie dobrze można je zamienić na jakieś 4xx i pożegnać zakres ekspresówek na dobre. Już raz w swojej historii ZTM skomasował dwa zakresy linii, wcielając literowe pospieszne do zakresu przyspieszonych.
Na dzień dzisiejszy to tylko E-9 w miarę spełnia kryterium linii ekspresowej. Ale na upartego równie dobrze można je zamienić na jakieś 4xx i pożegnać zakres ekspresówek na dobre. Już raz w swojej historii ZTM skomasował dwa zakresy linii, wcielając literowe pospieszne do zakresu przyspieszonych.
Próba zmiany E-2 na 3xx lub 4xx jakiś czas temu spotkała się bodajże z oporem jakiś radnych.michael112 pisze: ↑12 mar 2021, 12:10Zastanawiał się ktoś z Was nad tym że w aktualnych warunkach nawet niektóre linie ekspresowe pasują do uzwyklenia? Na przykład E-1 301, E-2 316? Przecież te dwie linie to na swej trasie pomijają dwa, trzy przystanki na krzyż - śmiech na sali!
Na dzień dzisiejszy to tylko E-9 w miarę spełnia kryterium linii ekspresowej. Ale na upartego równie dobrze można je zamienić na jakieś 4xx i pożegnać zakres ekspresówek na dobre. Już raz w swojej historii ZTM skomasował dwa zakresy linii, wcielając literowe pospieszne do zakresu przyspieszonych.
Zdefiniuj.
Wrzask przy próbie kasacji Edwarda to przede wszystkim nie radni, tylko media.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Zostało to fatalnie zakomunikowane, większość myślała, że chodzi o likwidację linii w ogóle. Poza tym ówczesny Edward, to nie to samo co obecne, 20-minutowe truchło...
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zgadza się - 9 lat temu. Możemy nawet cofnąć się w czasie i zobaczyć co się stanie, bo stanie się dokładnie to samo co wtedy. Będziemy się przez to męczyć z nadmiarem linii na górnym Pl. Na Rozdrożu jeszcze kilkanaście lat...Domas pisze: ↑12 mar 2021, 12:24Próba zmiany E-2 na 3xx lub 4xx jakiś czas temu spotkała się bodajże z oporem jakiś radnych.michael112 pisze: ↑12 mar 2021, 12:10Zastanawiał się ktoś z Was nad tym że w aktualnych warunkach nawet niektóre linie ekspresowe pasują do uzwyklenia? Na przykład E-1 301, E-2 316? Przecież te dwie linie to na swej trasie pomijają dwa, trzy przystanki na krzyż - śmiech na sali!
Na dzień dzisiejszy to tylko E-9 w miarę spełnia kryterium linii ekspresowej. Ale na upartego równie dobrze można je zamienić na jakieś 4xx i pożegnać zakres ekspresówek na dobre. Już raz w swojej historii ZTM skomasował dwa zakresy linii, wcielając literowe pospieszne do zakresu przyspieszonych.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
O ile dobrze pamiętam, linia ekspresowa w założeniu miała łączyć oddalone osiedla Warszawy z Centrum bądź węzłem przesiadkowym, zatrzymując się często właśnie na tych oddalonych osiedlach (niemal jak linia zwykła), potem w ogóle przez dłuższy odcinek pośredni i w centrum jak linia przyspieszona. Np. E-1 na samym początku zatrzymywało się na każdym przystanku od Stegien do Mangalii, a potem dopiero na placu Trzech Krzyży, Foksalu, Pl.Zamkowym, Muranowskiej, a potem znowu dopiero przy al.Reymonta i do Chomiczówki znowu zatrzymywała się na każdym przystanku.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
E-2 jeździło na Bemowo, do Chomiczówki to było E-1 i ze Stegien, a nie z Wilanowa.
Wrzask o zmianę był tak, 9 lat temu. To wystarczająco długi czas żeby spróbować jeszcze raz. Po drugie, wtedy E-2 jeździło na Bemowo, teraz ma trasę o połowę krótszą, więc będzie mniej pasażerów i radnych skłonnych bronić numerka (bo to de facto chodzi).
A co do "nadmiaru linii na górnym pl. Na Rozdrożu" @bartoni722, to o co Ci chodziło?
P.S. Nutka historii: Jak już piszemy o starym E-1 i o E-2, to z tego co widzę to E-1 początkowo było przyspieszoną wersją 116 (w tamtych czasach 116 ruszało jeszcze ze Stegien), a E-2 było przyspieszoną wersją 122, tylko z nieco innym przebiegiem pośrodku, przez Górczewską a nie przez Powązki (w tamtych czasach 122 ruszało z Wilanowa). Tymczasem dopiero co wcześniej skasowano 416 i 422 w związku z zatraceniem właściwości linii przyspieszonej, tak więc to parodia była najpierw likwidować 4xx a potem uruchamiać E.
Wrzask o zmianę był tak, 9 lat temu. To wystarczająco długi czas żeby spróbować jeszcze raz. Po drugie, wtedy E-2 jeździło na Bemowo, teraz ma trasę o połowę krótszą, więc będzie mniej pasażerów i radnych skłonnych bronić numerka (bo to de facto chodzi).
A co do "nadmiaru linii na górnym pl. Na Rozdrożu" @bartoni722, to o co Ci chodziło?
P.S. Nutka historii: Jak już piszemy o starym E-1 i o E-2, to z tego co widzę to E-1 początkowo było przyspieszoną wersją 116 (w tamtych czasach 116 ruszało jeszcze ze Stegien), a E-2 było przyspieszoną wersją 122, tylko z nieco innym przebiegiem pośrodku, przez Górczewską a nie przez Powązki (w tamtych czasach 122 ruszało z Wilanowa). Tymczasem dopiero co wcześniej skasowano 416 i 422 w związku z zatraceniem właściwości linii przyspieszonej, tak więc to parodia była najpierw likwidować 4xx a potem uruchamiać E.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Już poprawiłem to rażące przeklawiaturzeniemichael112 pisze: ↑12 mar 2021, 13:26E-2 jeździło na Bemowo, do Chomiczówki to było E-1 i ze Stegien, a nie z Wilanowa.
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Z nadmiarem linii chodziło mi o porządki i komasację, na pewno do wywalenia są dwie. E-2 wcielone w 116, 195 i 503 połączone w jedno czarne (kombinowania ze 166 się nie podejmuję, choć nie ono jest znaczącym problemem). Obecnie mimo że na Sobieskiego jadą 116, 166, 195, 503 i E-2 potrafią być w szczycie dziury po 8-10 minut, w miarę napełniony autobus a chwilę za nim kolejne trzy-cztery w których hula wiatr. Naprawdę to jak tam jest nieefektywnie wykorzystywany tabor to jest poezja.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, to jest strasznie żenujące, że tak ważny ciąg opiera się na dwóch liniach co 10 minut w szczycie i paru relacyjnych śmietkach. Przy czym o ile 222 i 166 swoją klientelę mają i generalnie problematyczne nie są, o tyle ewidentnie brakuje silnej linii zwykłej po całym ciągu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Rozumiem że masz na myśli relację ursynowską, bo relacja wilanowska ma 116, które jak najbardziej można uznać za silne...