Właśnie osiągnęliśmy absurd. Informację o zawieszeniu linii podaje, jako pierwsza, strona prywatna o tematyce transportu publicznego, a nie organizator komunikacji (ZTM) czy sam wnioskodawca (Urząd Miasta Ząbki).stołecznynocnik pisze: ↑10 sty 2021, 14:35Odpowiem sam sobie - Jest info z WGKM - http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -linii-n66
Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
Urok insider trading i miłośników w strukturach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jest już komunikat, ale nie ma nic o zmianie rozkładu N16. Poza tym N66 wracało Radzymińską.
ŁK
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Interesujące byłoby też napełnienie linii na odcinku warszawskim wobec braku podbicia N16 co pół godziny.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak to przy braku podbicia? Ząbku piszą:
Kursy linii N66 na obszarze Warszawy zostaną skrócone do pętli PKP Zacisze Wilno i przemianowane na kursy bliźniaczej linii N16.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
ZTM tego nie pisze, w dodatku rozkład n66 zniknął, a nowego n16 nie było.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ciekawe.
Tak czy siak z punktu widzenia Ząbek N61+N62 pewnie wystarczy.
Tak czy siak z punktu widzenia Ząbek N61+N62 pewnie wystarczy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W oficjalnych komunikatach ZTM nie pisze o tego typu rzeczach, jak zwiększenie częstotliwości innej linii. Takie informacje to trafiają do zakładki aktualności. ![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
N62 ma tylko 2 przystanki w zachodniej części Ząbek, dalej jedzie bez zatrzymania. Najgęściej zaludniony południowo-wschodni rejon miasta ma tam, lekko licząc, pół godziny z buta.
A wystarczyłoby wygiąć N62 przez ul. Szwoleżerów (jak 199). Żaden przystanek nie zostałby pominięty, doszłyby 4 nowe i chyba wszystkie duże osiedla znalazłyby się w strefie dojścia 15 minut.
Jednak jest tutaj komunikat o N16 co 30 min
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -2021-roku
A N61 przez Bystrą i Wolności.alojz pisze: ↑12 sty 2021, 22:41N62 ma tylko 2 przystanki w zachodniej części Ząbek, dalej jedzie bez zatrzymania. Najgęściej zaludniony południowo-wschodni rejon miasta ma tam, lekko licząc, pół godziny z buta.
A wystarczyłoby wygiąć N62 przez ul. Szwoleżerów (jak 199). Żaden przystanek nie zostałby pominięty, doszłyby 4 nowe i chyba wszystkie duże osiedla znalazłyby się w strefie dojścia 15 minut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mam wątpliwości, czy N61 i N62 mają wystarczającą rezerwę czasu, żeby zrobić te zmiany bez dodawania brygad (jeśli już to raczej tylko jednokierunkowo).pawcio pisze: ↑13 sty 2021, 8:47A N61 przez Bystrą i Wolności.alojz pisze: ↑12 sty 2021, 22:41
N62 ma tylko 2 przystanki w zachodniej części Ząbek, dalej jedzie bez zatrzymania. Najgęściej zaludniony południowo-wschodni rejon miasta ma tam, lekko licząc, pół godziny z buta.
A wystarczyłoby wygiąć N62 przez ul. Szwoleżerów (jak 199). Żaden przystanek nie zostałby pominięty, doszłyby 4 nowe i chyba wszystkie duże osiedla znalazłyby się w strefie dojścia 15 minut.
N62 to mogłoby przestać robić Święty Oberek po Targówku.