KM na Bielanach (II)
Moderator: Wiliam
Radni bielańscy już całkiem odlatują z komunikacyjnymi pomysłami. O ile bój o częste 203 jest dość zasadne (lecz tutaj pojawia się problem z taborem), to akcja powrotu 520 na Chomiczówkę, czy też mówi się o zwiększeniu częstotliwości 409 (Otwarcie Galerii Młociny) to już podróż z motyką na słońce. Wiadomo, że to łaszenie się mieszkańcom, ale wszystko z głową.
Co ma 409 do Galerii Młociny? Mnie tam się wydaje, że jeśli ktoś będzie miał ochotę wybrać się tam na zakupy, zrobi to metrem, a nie nekrobusem od dziewiątej do szesnastej co pół godziny.
A czerwonym przyspieszonym co 15 min? To bez sensu komunikacyjnego, ale radnym może wydawać się, że ludowi to się spodoba.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
W miejscu gdzie był stary przystanek Schroegera jest teraz wyjazd z posesji - był tam już od jakiegoś czasu ale trzeba było omijać przystanek. Teraz przystanku już nie ma i można wyjechać prosto na ulicę. Kto wie, czy to nie był jeden z powodów wycofania stamtąd autobusów.
Chomiczówka jest mi bliska. To zaczynam dla tych co nie znają.
520
Chomiczówka start, jedziemy Wólczyńską, po trasie 116.
Skręt w Reymonta zupełnie unikalna trasa, następnie Broniewskiego i Krasińskiego, zapewniamy cudowny dowóz do miejsc pracy, szkół, przychodni psychia.. eee to lepiej nie, bo to niezdrowe politycznie.
No są blisko tramy i jest 116, ale nie jeżdżą na bazarek na Broniewskiego i cholera wie co.
Dalej jedzie SŁowackiego Andersa i MARSZAŁKOWSKĄ i tu jest metro, ale to nowoczesny wynalazek i pod ziemię za życia nie wejdę,
Póżniej trasa łazienkowska, ale się trzeba PRZESIADAĆ.
No a kraniec w marysinie to jest ten punkt gdzie każdy człowiek z chomiczówki wypoczywa po pracy, przed pracą, mieszka jego pół rodziny, jest najlepszy szpital w mieście, jest dogodny przystanek do spacerowania po lesie ładniejszym od bielańskiego, no może tu trafiłem, e chyba nie.
Jeżeli ktoś poda teraz przykład że to jest potrzebne to się troszkę załamię, ale damy radę.
Chyba że 520 za 112, 114 z chomików na bródno, białołękę lub w diabły żeby uzdrowić życie psychiczne chorych mieszkańców.
520
Chomiczówka start, jedziemy Wólczyńską, po trasie 116.
Skręt w Reymonta zupełnie unikalna trasa, następnie Broniewskiego i Krasińskiego, zapewniamy cudowny dowóz do miejsc pracy, szkół, przychodni psychia.. eee to lepiej nie, bo to niezdrowe politycznie.
No są blisko tramy i jest 116, ale nie jeżdżą na bazarek na Broniewskiego i cholera wie co.
Dalej jedzie SŁowackiego Andersa i MARSZAŁKOWSKĄ i tu jest metro, ale to nowoczesny wynalazek i pod ziemię za życia nie wejdę,
Póżniej trasa łazienkowska, ale się trzeba PRZESIADAĆ.
No a kraniec w marysinie to jest ten punkt gdzie każdy człowiek z chomiczówki wypoczywa po pracy, przed pracą, mieszka jego pół rodziny, jest najlepszy szpital w mieście, jest dogodny przystanek do spacerowania po lesie ładniejszym od bielańskiego, no może tu trafiłem, e chyba nie.
Jeżeli ktoś poda teraz przykład że to jest potrzebne to się troszkę załamię, ale damy radę.
Chyba że 520 za 112, 114 z chomików na bródno, białołękę lub w diabły żeby uzdrowić życie psychiczne chorych mieszkańców.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Podzielić 114 na pół, bielański odcinek skrócić do Pl. Wilsona i zmienić numerek na 520. Najlepiej, jakby jeszcze pomijał jeden przystanek, tylko nie wiem który.
Suzina
Czy tak jest codziennie w DP, że po południu od sporo-przed-Mościsk do M. Młociny 210 jedzie z godzinę w jednym wielkim korku?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Podobno tak.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Od dłuższego czasu obserwuję 114, najczęściej na odcinku Bielańskim i odnoszę wrażenie wbrew Waszym pomysłom czy to przez zamianę końcówek z 122, czy skróceniu do Chomiczówki itd. że ta linia ma średnie szanse na jakikolwiek ratunek. Na odcinku Chomiczówka - Metro Młociny ewidentnie 203 ma większe powodzenie z racji punktualności. Odcinek Sady Żoliborskie - Conrada to tramwaj, Bródno - Pl. Wilsona też frekwencja nie powala, dodam, że 118 jakoś nabite również nie jeździ... Coraz częściej zastanawiam się czy relację Metro Młociny -Młociny UKSW nie zastąpić jakimś 350, albo wygięciem 181 już przez Wittek - Kasprowicza - Podleśna wtedy 114 totalne out. Pustki w 114 utwierdzają mnie, że połączenie Bielan z Bródnem na mocnym 112 wystarczy, oczywiście skróconym do Nowego Bemowa np.
Ale to w warunkach pandemicznej nauki zdalnej studentów?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Tak, 114 jest w tym momencie naprawdę tragiczną linią, pracującą odcinkowo, w przegubach nierzadko hula wiatr a są cztery problemy które trzeba omówić przy próbach jej likwidacji - a myślę że jest o co walczyć bo nadal marnuje się sporo brygad i kilometrów.
1) to już wskazałeś - Młociny - Młociny UKSW. Na pewno nie do obsługi przegubami co 12 minut w szczycie bez studentów, z nimi - samo 181 nie wystarczy.
2) odbiory z metra na Pl. Wilsona zostaną na samym 122 + oszacowanie ile osób dojeżdża stamtąd na Broniewskiego.
3) relacja lokalna Podgrodzie - tramwaj: ponoć dobrze wykorzystywana, także socjalnie przez seniorów
4) w DS z Chomiczówki na Młociny 203 co 20 może się okazać za mało - czy ludzie korzystają zamiennie ze 116 do Marymontu albo 203 na Młociny w zależności od tego co pierwsze przyjedzie?
1) to już wskazałeś - Młociny - Młociny UKSW. Na pewno nie do obsługi przegubami co 12 minut w szczycie bez studentów, z nimi - samo 181 nie wystarczy.
2) odbiory z metra na Pl. Wilsona zostaną na samym 122 + oszacowanie ile osób dojeżdża stamtąd na Broniewskiego.
3) relacja lokalna Podgrodzie - tramwaj: ponoć dobrze wykorzystywana, także socjalnie przez seniorów
4) w DS z Chomiczówki na Młociny 203 co 20 może się okazać za mało - czy ludzie korzystają zamiennie ze 116 do Marymontu albo 203 na Młociny w zależności od tego co pierwsze przyjedzie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
1) Racja, na samym 181 może nie wystarczyć, choć z tego co pamiętam zdarzało się, że studenci szli na przystanek Park Młociński gdzie również mogli złapać 150 czy 750. Odkąd te dwie linie objęte są ZTM-em to studenci również dojeżdżają tymi liniami na UKSW, wszak jeden przystanek przejść to nie problem.
2) No i tu jestem ciekaw czy takie wygięcie 181 na Powązki miałoby powodzenie.
3) Czy tej relacji lokalnej 126 nie da rady zastąpić? W ogóle po otwarciu M2 wszystkie przyzwyczajenia mogą się seniorom zmienić
4) W zależności która Chomiczówka (nie liczę już 114)
ZP. Bogusławskiego ma do metra Młociny: 10,33,116,203,210,250,712,
ZP Chomiczówka 116
ZP Kwitnąca 116,203
ZP Conrada 10,112,184
Obecnie 114 razem z 203 daje 11 kursów rano, 6 w międzyszczycie i 9 w szczycie B, w weekend to 6 kursów.
Takie silne 203 na knypkach wg mnie by się bardziej sprawdziło niż nieregularne 114
2) No i tu jestem ciekaw czy takie wygięcie 181 na Powązki miałoby powodzenie.
3) Czy tej relacji lokalnej 126 nie da rady zastąpić? W ogóle po otwarciu M2 wszystkie przyzwyczajenia mogą się seniorom zmienić
4) W zależności która Chomiczówka (nie liczę już 114)
ZP. Bogusławskiego ma do metra Młociny: 10,33,116,203,210,250,712,
ZP Chomiczówka 116
ZP Kwitnąca 116,203
ZP Conrada 10,112,184
Obecnie 114 razem z 203 daje 11 kursów rano, 6 w międzyszczycie i 9 w szczycie B, w weekend to 6 kursów.
Takie silne 203 na knypkach wg mnie by się bardziej sprawdziło niż nieregularne 114
Jakiś czas temu już chyba o tym pisałem ale pomysł miałem następujący:
112 CH Marki - ... - Nowe Bemowo [skrócenie]
224 Karolin - trasa 112 - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - Metro Młociny [zastąpienie 112 na Jelonkach i Bemowie oraz 114 na Chomiczówce i Wawrzyszewie, kiedyś na podobnej trasie były 384, potem 106 i raczej relacja Bemowo-Conrada-Sokratesa się przydawała, częstotliwość zbliżona do obecnego 112, dogodne przesiadki między tymi liniami możliwe na przystanku Piastów Śląskich; trochę dublujemy 10 i 184, wiem, ale naprawdę tylko w niektórych relacjach, poszczególne odcinki jednak pozostają różne]
121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Al. Reymonta - Broniewskiego - Krasińskiego - Pl. Wilsona [powrót na starą trasę, przejęcie odcinka 114 na Bielanach, wzmocnienie dla 122 na Krasińskiego]
114 likwidacja, ewentualnie tylko na odcinku Bródno - Pl. Wilsona, jeśli jest potrzeba (ale z tego co piszecie to wnioskuję że nie koniecznie), jeśli jednak jest potrzebne to ew. można przedłużyć na Powązki aby dodatkowo wspomóc 122,
281 Metro Młociny - Młociny UKS [wysoka częstotliwość, zależnie od potrzeb UKSW]
112 CH Marki - ... - Nowe Bemowo [skrócenie]
224 Karolin - trasa 112 - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - Metro Młociny [zastąpienie 112 na Jelonkach i Bemowie oraz 114 na Chomiczówce i Wawrzyszewie, kiedyś na podobnej trasie były 384, potem 106 i raczej relacja Bemowo-Conrada-Sokratesa się przydawała, częstotliwość zbliżona do obecnego 112, dogodne przesiadki między tymi liniami możliwe na przystanku Piastów Śląskich; trochę dublujemy 10 i 184, wiem, ale naprawdę tylko w niektórych relacjach, poszczególne odcinki jednak pozostają różne]
121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Al. Reymonta - Broniewskiego - Krasińskiego - Pl. Wilsona [powrót na starą trasę, przejęcie odcinka 114 na Bielanach, wzmocnienie dla 122 na Krasińskiego]
114 likwidacja, ewentualnie tylko na odcinku Bródno - Pl. Wilsona, jeśli jest potrzeba (ale z tego co piszecie to wnioskuję że nie koniecznie), jeśli jednak jest potrzebne to ew. można przedłużyć na Powązki aby dodatkowo wspomóc 122,
281 Metro Młociny - Młociny UKS [wysoka częstotliwość, zależnie od potrzeb UKSW]