KM na Bielanach (II)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
J23
Posty: 138
Rejestracja: 02 sty 2015, 14:23
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: J23 » 22 sty 2019, 19:10

Radni bielańscy już całkiem odlatują z komunikacyjnymi pomysłami. O ile bój o częste 203 jest dość zasadne (lecz tutaj pojawia się problem z taborem), to akcja powrotu 520 na Chomiczówkę, czy też mówi się o zwiększeniu częstotliwości 409 (Otwarcie Galerii Młociny) to już podróż z motyką na słońce. Wiadomo, że to łaszenie się mieszkańcom, ale wszystko z głową.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 22 sty 2019, 19:45

Co ma 409 do Galerii Młociny? Mnie tam się wydaje, że jeśli ktoś będzie miał ochotę wybrać się tam na zakupy, zrobi to metrem, a nie nekrobusem od dziewiątej do szesnastej co pół godziny.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 sty 2019, 20:38

A czerwonym przyspieszonym co 15 min? To bez sensu komunikacyjnego, ale radnym może wydawać się, że ludowi to się spodoba.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 22 sty 2019, 21:05

reserved pisze:
21 sty 2019, 20:12
mb112 pisze:
21 sty 2019, 11:01
Natomiast moim zdaniem trochę niepolityczne było ostatnie zabranie 303 z Przybyszewskiego, bo właśnie mamy kolejną ulicę bez autobusu. Jasne, że 184 trzeba było wyprostować, ale socjalne 303 co pół godziny mogło sobie zostać, żeby nikt nie krzyczał.
Bez sensu takie rozdrabnianie. Tam często ludzie podjeżdżają sobie przystanek. Mają losować czy dziś idą na 184 czy 303?
W miejscu gdzie był stary przystanek Schroegera jest teraz wyjazd z posesji - był tam już od jakiegoś czasu ale trzeba było omijać przystanek. Teraz przystanku już nie ma i można wyjechać prosto na ulicę. Kto wie, czy to nie był jeden z powodów wycofania stamtąd autobusów.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 22 sty 2019, 21:13

Chomiczówka jest mi bliska. To zaczynam dla tych co nie znają.
520
Chomiczówka start, jedziemy Wólczyńską, po trasie 116.
Skręt w Reymonta zupełnie unikalna trasa, następnie Broniewskiego i Krasińskiego, zapewniamy cudowny dowóz do miejsc pracy, szkół, przychodni psychia.. eee to lepiej nie, bo to niezdrowe politycznie.
No są blisko tramy i jest 116, ale nie jeżdżą na bazarek na Broniewskiego i cholera wie co.
Dalej jedzie SŁowackiego Andersa i MARSZAŁKOWSKĄ i tu jest metro, ale to nowoczesny wynalazek i pod ziemię za życia nie wejdę,
Póżniej trasa łazienkowska, ale się trzeba PRZESIADAĆ.
No a kraniec w marysinie to jest ten punkt gdzie każdy człowiek z chomiczówki wypoczywa po pracy, przed pracą, mieszka jego pół rodziny, jest najlepszy szpital w mieście, jest dogodny przystanek do spacerowania po lesie ładniejszym od bielańskiego, no może tu trafiłem, e chyba nie.
Jeżeli ktoś poda teraz przykład że to jest potrzebne to się troszkę załamię, ale damy radę.
Chyba że 520 za 112, 114 z chomików na bródno, białołękę lub w diabły żeby uzdrowić życie psychiczne chorych mieszkańców.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Jelcz4755
Posty: 150
Rejestracja: 02 paź 2012, 17:11

Post autor: Jelcz4755 » 23 sty 2019, 22:26

Nordyk110 pisze:
22 sty 2019, 21:13
Chyba że 520 za 112, 114 z chomików na bródno, białołękę lub w diabły żeby uzdrowić życie psychiczne chorych mieszkańców.
Podzielić 114 na pół, bielański odcinek skrócić do Pl. Wilsona i zmienić numerek na 520. Najlepiej, jakby jeszcze pomijał jeden przystanek, tylko nie wiem który.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 sty 2019, 9:54

Suzina

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5304
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 30 wrz 2019, 11:02

Czy tak jest codziennie w DP, że po południu od sporo-przed-Mościsk do M. Młociny 210 jedzie z godzinę w jednym wielkim korku?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 30 wrz 2019, 12:08

Podobno tak.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 22 kwie 2021, 11:47

Od dłuższego czasu obserwuję 114, najczęściej na odcinku Bielańskim i odnoszę wrażenie wbrew Waszym pomysłom czy to przez zamianę końcówek z 122, czy skróceniu do Chomiczówki itd. że ta linia ma średnie szanse na jakikolwiek ratunek. Na odcinku Chomiczówka - Metro Młociny ewidentnie 203 ma większe powodzenie z racji punktualności. Odcinek Sady Żoliborskie - Conrada to tramwaj, Bródno - Pl. Wilsona też frekwencja nie powala, dodam, że 118 jakoś nabite również nie jeździ... Coraz częściej zastanawiam się czy relację Metro Młociny -Młociny UKSW nie zastąpić jakimś 350, albo wygięciem 181 już przez Wittek - Kasprowicza - Podleśna wtedy 114 totalne out. Pustki w 114 utwierdzają mnie, że połączenie Bielan z Bródnem na mocnym 112 wystarczy, oczywiście skróconym do Nowego Bemowa np.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 kwie 2021, 11:53

Ale to w warunkach pandemicznej nauki zdalnej studentów?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 22 kwie 2021, 11:55

Nawet i przed pandemią

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 22 kwie 2021, 11:59

Tak, 114 jest w tym momencie naprawdę tragiczną linią, pracującą odcinkowo, w przegubach nierzadko hula wiatr a są cztery problemy które trzeba omówić przy próbach jej likwidacji - a myślę że jest o co walczyć bo nadal marnuje się sporo brygad i kilometrów.

1) to już wskazałeś - Młociny - Młociny UKSW. Na pewno nie do obsługi przegubami co 12 minut w szczycie bez studentów, z nimi - samo 181 nie wystarczy.
2) odbiory z metra na Pl. Wilsona zostaną na samym 122 + oszacowanie ile osób dojeżdża stamtąd na Broniewskiego.
3) relacja lokalna Podgrodzie - tramwaj: ponoć dobrze wykorzystywana, także socjalnie przez seniorów
4) w DS z Chomiczówki na Młociny 203 co 20 może się okazać za mało - czy ludzie korzystają zamiennie ze 116 do Marymontu albo 203 na Młociny w zależności od tego co pierwsze przyjedzie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 22 kwie 2021, 12:32

1) Racja, na samym 181 może nie wystarczyć, choć z tego co pamiętam zdarzało się, że studenci szli na przystanek Park Młociński gdzie również mogli złapać 150 czy 750. Odkąd te dwie linie objęte są ZTM-em to studenci również dojeżdżają tymi liniami na UKSW, wszak jeden przystanek przejść to nie problem.
2) No i tu jestem ciekaw czy takie wygięcie 181 na Powązki miałoby powodzenie.
3) Czy tej relacji lokalnej 126 nie da rady zastąpić? W ogóle po otwarciu M2 wszystkie przyzwyczajenia mogą się seniorom zmienić :lol:
4) W zależności która Chomiczówka :P (nie liczę już 114)
ZP. Bogusławskiego ma do metra Młociny: 10,33,116,203,210,250,712,
ZP Chomiczówka 116
ZP Kwitnąca 116,203
ZP Conrada 10,112,184
Obecnie 114 razem z 203 daje 11 kursów rano, 6 w międzyszczycie i 9 w szczycie B, w weekend to 6 kursów.
Takie silne 203 na knypkach wg mnie by się bardziej sprawdziło niż nieregularne 114

mb112
Posty: 1005
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 22 kwie 2021, 13:25

Jakiś czas temu już chyba o tym pisałem ale pomysł miałem następujący:

112 CH Marki - ... - Nowe Bemowo [skrócenie]

224 Karolin - trasa 112 - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - Metro Młociny [zastąpienie 112 na Jelonkach i Bemowie oraz 114 na Chomiczówce i Wawrzyszewie, kiedyś na podobnej trasie były 384, potem 106 i raczej relacja Bemowo-Conrada-Sokratesa się przydawała, częstotliwość zbliżona do obecnego 112, dogodne przesiadki między tymi liniami możliwe na przystanku Piastów Śląskich; trochę dublujemy 10 i 184, wiem, ale naprawdę tylko w niektórych relacjach, poszczególne odcinki jednak pozostają różne]

121 Gwiaździsta - ... - Conrada - Al. Reymonta - Broniewskiego - Krasińskiego - Pl. Wilsona [powrót na starą trasę, przejęcie odcinka 114 na Bielanach, wzmocnienie dla 122 na Krasińskiego]

114 likwidacja, ewentualnie tylko na odcinku Bródno - Pl. Wilsona, jeśli jest potrzeba (ale z tego co piszecie to wnioskuję że nie koniecznie), jeśli jednak jest potrzebne to ew. można przedłużyć na Powązki aby dodatkowo wspomóc 122,

281 Metro Młociny - Młociny UKS [wysoka częstotliwość, zależnie od potrzeb UKSW]

ODPOWIEDZ