Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Co odróżnia 5200 od reszty 52xx? Oprócz właściciela?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Specyfikacja jest minimalna, uwzględnia tylko podstawowe wymagania MZA i ZTMu (np. pojedyncze monitory w środku).
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Właśnie to. Jeśli ten jeden ma innego właściciela, to jak miałby się ktoś zgłosić z ofertą na 61 autobusów? Kombinowałem że ten jeden może się da wykupić w osobnym postępowaniu (niewykluczone że nawet bez przetargu, nie znam się na progach finansowych w PZP).
Alkomatu nie ma
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Co masz na myśli pisząc "pojedyncze monitory"? Znalazłem film prezentujący przejazd tym autobusem i wygląda na to że ma monitorki podsufitowe rozmieszczone tak jak w innych współczesnych autobusach: dwa w przedniej części autobusu, trzeci jest na początku filmu widoczny zaraz za przegubem i możliwe że jest i czwarty (nie pamiętam czy za przegubem we wszystkich autobusach są dwa monitorki czy tylko jeden).
Nie wiem jak z elektrodechą przystankową, w tym filmie widoczna jest tylko ta za przegubem. No chyba że miałeś na myśli brak monitorków reklamowych po boku, ale nie pamiętam czy inne 52xx je mają.
Nie są dwustronne.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Aha.
To chyba nic większego nie zmienia. Nie wiem nawet czy w innych 52xx z tej drugiej strony też się wyświetlają przystanki.
Zauważ że w dużo nowszych autobusach chyba montuje się wyświetlacze jednostronne i nikt z tego powodu burzy nie robi.
W ogóle gdzieś słyszałem że w specyfikacji przetargu był nakaz wymiany SIP. Jeśli to się potwierdzi to możliwe że i tak dadzą wyświetlacze jednostronne.
To chyba nic większego nie zmienia. Nie wiem nawet czy w innych 52xx z tej drugiej strony też się wyświetlają przystanki.
Zauważ że w dużo nowszych autobusach chyba montuje się wyświetlacze jednostronne i nikt z tego powodu burzy nie robi.
W ogóle gdzieś słyszałem że w specyfikacji przetargu był nakaz wymiany SIP. Jeśli to się potwierdzi to możliwe że i tak dadzą wyświetlacze jednostronne.
Wydawało mi się, że Jaworzno kupiło go ale ok. Dobrze że mnie poprawiłeś.
Dzisiaj są zabierane kolejne gazowce (7 dwunastek i 1 przegub). Następna dostawa prawdopodobnie 23.06.
12 jest więcej niż 18, a jeszcze nie jeżdżą. Ciekawe dlaczego
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Bo jest problem z OneLine i dwunastki nie są dopuszczone. Przeguby są warunkowo dopuszczone i to tylko trzy sztuki.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Różnica jest jednak taka, że tam bank dostał nagle pojazdy po 2 latach eksploatacji z planowanych 8, spłacone miał 2 lata, a jednak wartość pojazdu spadła mocniej niż 2/8 początkowej
Tutaj jest już po zakończeniu okresu finansowania i na pewno rata zostałą wykalkulowana dla odpowiedniej wartości końcowej pojazdu.
Ciekawe dlaczego Solaris nie dał Macrosystemu jak ostatnio dla KMŁ, tylko to jakieś OneLine. Chciał sobie popsuć dobrą opinię? Na zdjęciach font wychodzi źle, na żywo jeszcze nie widziałem, ale sądząc po tym co tych problemach, nie jest lepiej. Na miejscu MZA nie odebrałbym pozostałych wozów tylko poprosił producenta o wymianę SIPu na inny.
Jeśli prawdą jest to, że OneLine to produkt Solarisa (albo w każdym razie kogoś związanego kapitałowo z Solarisem) to odpowiedź chyba jest oczywista?