Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
Fik, tak naprawdę nie wiem z czym masz problem. Tak - linia 509 obciążona jest od samego rana (świtu) w szczególności na Modlińskiej. Jej poranna częstotliwość wynika z liczby chętnych pasażerów co wyszło podczas pomiarów.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Jeszcze a propos wykresu, który wczoraj udostępniłeś: możesz podać więcej szczegółów? Kiedy to było robione? Na jakiej próbie?
Czy to jest uśredniony wykres dla całego warszawskiego zbiorkomu, czy dla wybranych linii?
Czy to jest uśredniony wykres dla całego warszawskiego zbiorkomu, czy dla wybranych linii?
Rzuć przykład bądź skrytykowany za fałszywe tezy obraź się.
<3
<3
Dobra, miałem już milczeć, ale to trzeba sprostować:
- ja nie użyłem słowa "kretyn",
- to nie ja mam w stopce "Naczelne Chamidło", do którego się odwołałem.
Czy jest na sali lekarz? Mamy ostry ból na sali.
- ja nie użyłem słowa "kretyn",
- to nie ja mam w stopce "Naczelne Chamidło", do którego się odwołałem.
Czy jest na sali lekarz? Mamy ostry ból na sali.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Z mojej perspektywy, wtrąciłeś się w ciekawą, merytoryczną dyskusję, opartą na liczbach i faktach z rzucanymi w przestrzeń tekstami typu zalecam kwerendę źródeł, gadanie niektórych i oczywistymi aluzjami do mojego (nieaktualnego) zawodu. Nie po raz pierwszy dyskutujesz w ten, chamski, niemerytoryczny i frustrujący sposób, nie odnosząc się do konkretnych wypowiedzi i faktycznie postawionych tez, tylko stawiając chochoły. Wyciąganie tego, że ktoś pięć lat temu nazwał mnie chamidłem (a jakże, warto sprawdzić, kto i dlaczego to zrobił) czy sugerowanie wizyty u lekarza jest tylko kontynuacją tego zachowania, które odbieram jako bezczelne, chamskie i niehonorowe.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Wolałbym, aby dyskusja powróciła do meritum.
522 coraz bardziej zapełnione jeździ, już od samego Miasteczka... Dziś po 14 przy Branickiego ze 30 osób wlazło, na następnych przystankach niewiele mniej. W ogóle coraz większe różnice w napełnieniu trójcy z Sobieskiego. A 319 miało mizerne wymiany, jakieś 263 co przejeżdżało było puste. Tymczasem "jak dojadę" podaje, że o tej porze 522 do Centrum jedzie 35 minut, 319 plus metro 31-32. Może ZTM powinien bardziej to rozpropagować?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Bo te 263 i 319 to jakieś niewypały są... jeśli chodzi o MW to przede wszystkim jadą skrajem, a nie przez środek Miasteczka.TGM pisze: ↑12 sty 2022, 23:01522 coraz bardziej zapełnione jeździ, już od samego Miasteczka... Dziś po 14 przy Branickiego ze 30 osób wlazło, na następnych przystankach niewiele mniej. W ogóle coraz większe różnice w napełnieniu trójcy z Sobieskiego. A 319 miało mizerne wymiany, jakieś 263 co przejeżdżało było puste. Tymczasem "jak dojadę" podaje, że o tej porze 522 do Centrum jedzie 35 minut, 319 plus metro 31-32. Może ZTM powinien bardziej to rozpropagować?
Żeby rozpropagować dojazd do metra i na Ursynów z MW, to trzeba byłoby poprowadzić silną linię ze środka Miasteczka... do tej roli najlepiej pretenduje właśnie 522, co już ktoś tu proponował.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Zaorano wszystkie pętle na Ursynowie i teraz nie ma gdzie autobusów parkować. Żeby takie 522 dojechało na Ursynów to znów na jakimś przystanku musiałoby mieć pętlę...
No aktualna pętla w MW to też taka raczej przystankowa jest...
A w zatoce pod UD Ursynów - kiedyś krańcowały tam wariantowe kursy 401/504
To miejsce byłoby idealne - takie silne 522 trzeba byłoby wpuścić w Ursynów jak najpłycej i do atrakcyjnej lokalizacji, jaką niewątpliwie jest Metro Imielin/Multikino/ UD Ursynów.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
263 i 163 z wariantowaniem tras jak w mieście powiatowym to jest w ogóle jakaś porażka. Nie można było zrobić jednego silnego 163 co 15 minut na całej trasie?wincenty pisze: ↑13 sty 2022, 12:00Bo te 263 i 319 to jakieś niewypały są... jeśli chodzi o MW to przede wszystkim jadą skrajem, a nie przez środek Miasteczka.
Żeby rozpropagować dojazd do metra i na Ursynów z MW, to trzeba byłoby poprowadzić silną linię ze środka Miasteczka... do tej roli najlepiej pretenduje właśnie 522, co już ktoś tu proponował.
Ktoś kiedyś i to chyba na niniejszym Forum używał wobec takich rozwiązań słowa "dziemieszczyzm" albo "dziemieszczyzna". To jest kompletnie nielogiczne co zrobiono z tymi liniami, tym bardziej że 163 zostało pocięte tylko do DP, podczas gdy od lat dla linii nie kursujących w dni wolne od pracy jest przydzielony zakres numeracji na 300...
A skręcenie 522 na Ursynów w górę do najbliższej stacji metra popieram obiema łapkami.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....