Moderator: Wiliam
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36671
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 15 lut 2022, 22:50
Właśnie stąd mój mindfuck
No co zrobić, że 190 łączy M1 z M1 (oraz M2 z M2)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
bartoni722
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 24 mar 2022, 15:05
Gadaliśmy o tym wcześniej tutaj to lecimy z tematem:
https://www.ztm.waw.pl/informacje-praso ... ublicznym/
Utrzymanie "charakteru 527" to żart, dobrze że faktycznie co 4 w szczycie. Mocnym szokiem jest dla mnie 118.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Jurand
- Posty: 1090
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 24 mar 2022, 15:19
Gdzie niby ma się znajdować ta pętla Metro Bródno dla tylu linii?
-
pawcio
- Posty: 25428
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 24 mar 2022, 15:26
Ciekawe. Nie ma nic o tramwajach, a na schemacie przystanków nie ma ani 25, ani 41.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
pawcio
- Posty: 25428
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 24 mar 2022, 15:28
Jurand pisze: ↑24 mar 2022, 15:19
Gdzie niby ma się znajdować ta pętla Metro Bródno dla tylu linii?
Może prosta zawrotka przy Rembielińskiej i postoje tylko na rozpiździawiu?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
ConecteM
- Posty: 50
- Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54
Post
autor: ConecteM » 24 mar 2022, 15:28
pawcio pisze: ↑24 mar 2022, 15:26
Ciekawe. Nie ma nic o tramwajach, a na schemacie przystanków nie ma ani 25, ani 41.
Jest o tramwajach, wszystko jest na początku artykułu
wtp pisze:Podobnie stanie się z dwiema liniami tramwajowymi – relację Bródno–Dw. Wileński–Targowa–Centrum zapewni metro M2, tak więc tramwaje linii 25 mogłyby przestać kursować a uruchomionej na czas budowy metra linii 41 jako 17 pojechałyby od al. Jana Pawła II na Tarchomin Kościelny. Pozostanie „czwórka” czyli bezpośrednie połączenie tramwajowe Bródna z Dworcem Wileńskim i centrum.
-
Jurand
- Posty: 1090
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 24 mar 2022, 15:37
pawcio pisze: ↑24 mar 2022, 15:28
Jurand pisze: ↑24 mar 2022, 15:19
Gdzie niby ma się znajdować ta pętla Metro Bródno dla tylu linii?
Może prosta zawrotka przy Rembielińskiej i postoje tylko na rozpiździawiu?
Żeby tylko bazarku nie zlikwidowali
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 24 mar 2022, 15:47
Tylko co to 527 ma pominąć? Jedną parę CH Targówek, to żart? A 204 na Zaułku-Szkoła mi się nie podoba. Podobno musimy szukać oszczędności, a tu autobusy będą docierały co 10/20//20. A 262 też nie można przy okazji zmiany trasy zmienić na 362?
-
Dantte
- Posty: 3480
- Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
- Lokalizacja: 8052
Post
autor: Dantte » 24 mar 2022, 15:48
U, będzie krzyk na Białołęce.
134 fajny pomysł.
Zawrotka będzie, na wysokości bazarku. Ma być bardzo długa zatoka na północnej jezdni Kondratowicza, coś tam pewnie może 2-3 minuty postać.
Co do zmian linii bródnowskich - fakt, że pozostaje 156, jest dla mnie żenujący. Dziwne też że nikt nie ruszył 169/500, oraz 114/414.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 24 mar 2022, 15:49
Szkoda za to że co 10 w międzyszczycie, zamiast np. 7-8.
-
Łukasz
- Posty: 10695
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 24 mar 2022, 15:56
Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?
No i to 356, znów jakaś żenująca linia…
Reszta to chyba zmiany kosmetyczne typu „do najbliższej stacji łubudu”.
A, jeszcze połączenie E-9 ze 132 brzmi komicznie. Tylko trochę się czas wydłuży…
ŁK
-
Krzysiek_S
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Post
autor: Krzysiek_S » 24 mar 2022, 15:58
A 269 tak istotna linia, że nie poinformowali o likwidacji ale zarówno nie ma jej na schematach. Chyba, że nadal będzie kursować obecną trasą ?.
-
Autobus Czerwon
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
-
Kontakt:
Post
autor: Autobus Czerwon » 24 mar 2022, 16:03
Łukasz pisze: ↑24 mar 2022, 15:56
Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?
Według mnie znaczyłoby likwidację 160.
-
ashir
- Posty: 27743
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 24 mar 2022, 16:05
Łukasz pisze: ↑24 mar 2022, 15:56
Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?
No i to 356, znów jakaś żenująca linia…
Reszta to chyba zmiany kosmetyczne typu „do najbliższej stacji łubudu”.
A, jeszcze połączenie E-9 ze 132 brzmi komicznie. Tylko trochę się czas wydłuży…
160 ma zostać w całości zlikwidowane.
104 - najpierw ZTM napisał zwiększenie częstotliwości do 15 minut, a później, że częstotliwość 20/30//30. Standardowo ktoś nie czyta co publikuje...
-
sprinter
- (ziuuu.ex.1205)
- Posty: 3549
- Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
- Lokalizacja: Żoliborz
Post
autor: sprinter » 24 mar 2022, 16:07
Autobus Czerwon pisze: ↑24 mar 2022, 16:03
Łukasz pisze: ↑24 mar 2022, 15:56
Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?
Według mnie znaczyłoby likwidację 160.
Tak też zostało to przedstawione we wstępie do propozycji.
Wycięcie połączenia z rejonu Olesina do urzędu i Galerii Północnej (314) też w mojej opinii krzykogenne.