Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 lut 2022, 22:50

Właśnie stąd mój mindfuck :P

No co zrobić, że 190 łączy M1 z M1 (oraz M2 z M2) :D
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 mar 2022, 15:05

Gadaliśmy o tym wcześniej tutaj to lecimy z tematem:
https://www.ztm.waw.pl/informacje-praso ... ublicznym/
Utrzymanie "charakteru 527" to żart, dobrze że faktycznie co 4 w szczycie. Mocnym szokiem jest dla mnie 118.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2022, 15:19

Gdzie niby ma się znajdować ta pętla Metro Bródno dla tylu linii?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 mar 2022, 15:26

Ciekawe. Nie ma nic o tramwajach, a na schemacie przystanków nie ma ani 25, ani 41.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 mar 2022, 15:28

Jurand pisze:
24 mar 2022, 15:19
Gdzie niby ma się znajdować ta pętla Metro Bródno dla tylu linii?
Może prosta zawrotka przy Rembielińskiej i postoje tylko na rozpiździawiu?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ConecteM
Posty: 50
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 24 mar 2022, 15:28

pawcio pisze:
24 mar 2022, 15:26
Ciekawe. Nie ma nic o tramwajach, a na schemacie przystanków nie ma ani 25, ani 41.
Jest o tramwajach, wszystko jest na początku artykułu
wtp pisze:Podobnie stanie się z dwiema liniami tramwajowymi – relację Bródno–Dw. Wileński–Targowa–Centrum zapewni metro M2, tak więc tramwaje linii 25 mogłyby przestać kursować a uruchomionej na czas budowy metra linii 41 jako 17 pojechałyby od al. Jana Pawła II na Tarchomin Kościelny. Pozostanie „czwórka” czyli bezpośrednie połączenie tramwajowe Bródna z Dworcem Wileńskim i centrum.

Jurand
Posty: 1088
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2022, 15:37

pawcio pisze:
24 mar 2022, 15:28
Jurand pisze:
24 mar 2022, 15:19
Gdzie niby ma się znajdować ta pętla Metro Bródno dla tylu linii?
Może prosta zawrotka przy Rembielińskiej i postoje tylko na rozpiździawiu?
Żeby tylko bazarku nie zlikwidowali (-(

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 mar 2022, 15:47

Tylko co to 527 ma pominąć? Jedną parę CH Targówek, to żart? A 204 na Zaułku-Szkoła mi się nie podoba. Podobno musimy szukać oszczędności, a tu autobusy będą docierały co 10/20//20. A 262 też nie można przy okazji zmiany trasy zmienić na 362?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 24 mar 2022, 15:48

U, będzie krzyk na Białołęce.
134 fajny pomysł.
Zawrotka będzie, na wysokości bazarku. Ma być bardzo długa zatoka na północnej jezdni Kondratowicza, coś tam pewnie może 2-3 minuty postać.

Co do zmian linii bródnowskich - fakt, że pozostaje 156, jest dla mnie żenujący. Dziwne też że nikt nie ruszył 169/500, oraz 114/414.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 mar 2022, 15:49

bartoni722 pisze:
24 mar 2022, 15:05
Gadaliśmy o tym wcześniej tutaj to lecimy z tematem:
https://www.ztm.waw.pl/informacje-praso ... ublicznym/
Utrzymanie "charakteru 527" to żart, dobrze że faktycznie co 4 w szczycie. Mocnym szokiem jest dla mnie 118.
Szkoda za to że co 10 w międzyszczycie, zamiast np. 7-8.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 mar 2022, 15:56

Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?

No i to 356, znów jakaś żenująca linia…

Reszta to chyba zmiany kosmetyczne typu „do najbliższej stacji łubudu”.

A, jeszcze połączenie E-9 ze 132 brzmi komicznie. Tylko trochę się czas wydłuży…
ŁK

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 24 mar 2022, 15:58

A 269 tak istotna linia, że nie poinformowali o likwidacji ale zarówno nie ma jej na schematach. Chyba, że nadal będzie kursować obecną trasą ?.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 24 mar 2022, 16:03

Łukasz pisze:
24 mar 2022, 15:56
Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?
Według mnie znaczyłoby likwidację 160.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 mar 2022, 16:05

Łukasz pisze:
24 mar 2022, 15:56
Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?

No i to 356, znów jakaś żenująca linia…

Reszta to chyba zmiany kosmetyczne typu „do najbliższej stacji łubudu”.

A, jeszcze połączenie E-9 ze 132 brzmi komicznie. Tylko trochę się czas wydłuży…
160 ma zostać w całości zlikwidowane.

104 - najpierw ZTM napisał zwiększenie częstotliwości do 15 minut, a później, że częstotliwość 20/30//30. Standardowo ktoś nie czyta co publikuje...

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 24 mar 2022, 16:07

Autobus Czerwon pisze:
24 mar 2022, 16:03
Łukasz pisze:
24 mar 2022, 15:56
Czy połączenie 160 i 527 w 527 (z przystankami 527) znaczyłoby skrócenie 160 do Targówka?
Według mnie znaczyłoby likwidację 160.
Tak też zostało to przedstawione we wstępie do propozycji.

Wycięcie połączenia z rejonu Olesina do urzędu i Galerii Północnej (314) też w mojej opinii krzykogenne.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

ODPOWIEDZ