Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Częstotliwości ząbkowskie to tak średnio że sobą kompatybilne do jakiejkolwiek koordynacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Kolejna niespójność - 134. Najpierw mowa, że co 15/20//30, a na skróconej trasie nawet co 7,5 minuty. A za chwilę, że co 15/30//30 i na skróconej co 7,5/15//15.
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
Najważniejsze, że nie są ruszane żadne linie nocne.
Pozdrawiam, nocnik.
Pozdrawiam, nocnik.
Operacja się udała, pacjent zmarł.
-
- Posty: 2840
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na nowoTrasie Świętokrzyskiej tylko linia okresowa?
No i co z 512? Co 30/30//30, żeby jeździło?
Nie wiem, jakoś to takie mocno niedopracowane i na ostatnią chwilę.
Nie wiem, jakoś to takie mocno niedopracowane i na ostatnią chwilę.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Tak, tylko 356.
Skoro bez zmian to pewnie nadal co 10/15//15 i dobrze, bo coś po Radzymińskiej (obok 190) i na Dw. Wschodni musi jeździć. Na Zaciszu też jakiś autobus musi zostać.
Piękna promocja transportu zbiorowego w ramach wykopywania samochodów ze Śródmieścia, zwężania ulic, tworzenia przyjaznej przestrzeni w sercu Warszawy, etc. etc.LINIA 118
Proponujemy skrócenie trasy do Powiśla, wycofanie z trasy S8 i Wisłostrady gdzie autobusy mają trudności z przejazdem.
-
- Posty: 2840
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czy takie 118 będzie w ogóle miało sens? Niewiele się będzie różnić od 127 a trasa do ścisłego centrum dla pasażerów pewnie jest atrakcyjniejsza niż na obrzeża Śródmieścia (Piękna, pl. Konstytucji). Po takiej zmianie wieszczę szybką likwidację.
Gdzieś to 204 musi kończyć i coś na Zaułek musi jeździć. Kończenie połowy kursów w szczycie przystanek wcześniej na Grodzisku chyba byłoby jeszcze większą głupotą? Ja (z punktu widzenia rej. Oknickiej) co prawda wolałbym 256 co 10 zamiast 204, ale rozumiem, że 256 musi się zgrać ze 120 - i tak dostaniemy porządnie po tyłku, bo zamiast 132 (do M. Marymont co 10/30/30) i 412 (na Dw. Wschodni co 20/-/-) dostaniemy 204 co prawda co 10/20/20, ale jadące z grubsza donikąd (nikt przy zdrowych zmysłach nie pojedzie z Oknickiej 204 do metra). Dodatkowo 240 mające dowozić Marki "na Bródno" zostaje ucięte zaraz na samym początku tego Bródna (byłoby miło, gdyby docierało chociaż do tramwaju). Mam tylko nadzieję, że jeśli coś będzie w DS na maratonach to raczej 204, a nie 256 (oby nic).
Mam nadzieję, że zostanie bez zmian, wystarczy, że poleci 412. Z Marek też jakaś rozsądna przesiadka na Wschodni powinna być zachowana.
Na Zaułku nic nie ma poza szkołą. Jaki jest sens, żeby tam autobus docierał w weekendy albo w DP po 4 czy przed północą?kveld pisze: ↑24 mar 2022, 18:43Gdzieś to 204 musi kończyć i coś na Zaułek musi jeździć. Kończenie połowy kursów w szczycie przystanek wcześniej na Grodzisku chyba byłoby jeszcze większą głupotą? Ja (z punktu widzenia rej. Oknickiej) co prawda wolałbym 256 co 10 zamiast 204, ale rozumiem, że 256 musi się zgrać ze 120 - i tak dostaniemy porządnie po tyłku, bo zamiast 132 (do M. Marymont co 10/30/30) i 412 (na Dw. Wschodni co 20/-/-) dostaniemy 204 co prawda co 10/20/20, ale jadące z grubsza donikąd (nikt przy zdrowych zmysłach nie pojedzie z Oknickiej 204 do metra). Dodatkowo 240 mające dowozić Marki "na Bródno" zostaje ucięte zaraz na samym początku tego Bródna (byłoby miło, gdyby docierało chociaż do tramwaju). Mam tylko nadzieję, że jeśli coś będzie w DS na maratonach to raczej 204, a nie 256 (oby nic).
Pewnie na wakacje zawieszą i w pażdzierniku zrobią 318, aby po nowym roku pogrzebać to na amenmichael112 pisze: ↑24 mar 2022, 18:38Czy takie 118 będzie w ogóle miało sens? Niewiele się będzie różnić od 127 a trasa do ścisłego centrum dla pasażerów pewnie jest atrakcyjniejsza niż na obrzeża Śródmieścia (Piękna, pl. Konstytucji). Po takiej zmianie wieszczę szybką likwidację.
Słuszne spostrzeżenie Panie Ashirashir pisze: ↑24 mar 2022, 19:20Na Zaułku nic nie ma poza szkołą. Jaki jest sens, żeby tam autobus docierał w weekendy albo w DP po 4 czy przed północą?kveld pisze: ↑24 mar 2022, 18:43
Gdzieś to 204 musi kończyć i coś na Zaułek musi jeździć. Kończenie połowy kursów w szczycie przystanek wcześniej na Grodzisku chyba byłoby jeszcze większą głupotą? Ja (z punktu widzenia rej. Oknickiej) co prawda wolałbym 256 co 10 zamiast 204, ale rozumiem, że 256 musi się zgrać ze 120 - i tak dostaniemy porządnie po tyłku, bo zamiast 132 (do M. Marymont co 10/30/30) i 412 (na Dw. Wschodni co 20/-/-) dostaniemy 204 co prawda co 10/20/20, ale jadące z grubsza donikąd (nikt przy zdrowych zmysłach nie pojedzie z Oknickiej 204 do metra). Dodatkowo 240 mające dowozić Marki "na Bródno" zostaje ucięte zaraz na samym początku tego Bródna (byłoby miło, gdyby docierało chociaż do tramwaju). Mam tylko nadzieję, że jeśli coś będzie w DS na maratonach to raczej 204, a nie 256 (oby nic).
Może na ten Zaułek puścić 314, zamiast na Olesin i zamiast na Żerań Wsch, to Annopolem na Bródno , albo dalej Rembielińską i do PKP Praga, jak obecnie 204
Tu powinni zamienić numerami, 356 256 i odwrotnie , bo w DS 120 chyba nie trzeba wspomagać na Głębockiej ,a w DS na wschodni to raczej chętni się znajdą