25 ma coraz większe szanse, zeby zostać, bo w sprawę w swoje ręce wzięli prascy radni i namawiają mieszkańców do słania protestów. A to w połączeniu z 1 na Żerań Wschodni każe postawić pytanie, czy plany dla 17 się zrealizują. A wtedy ciekawe, czy mieszkańcom Tarchomina będzie tak wesoło.MisiekK pisze: ↑01 kwie 2022, 0:38Skrócenie 527 i wywalenie w diabły dziwoląga E-9 pozwoli wreszcie na przywrócenie pożądanej przez mieszkańców Tarchomina, Nowodworów i Winnicy linii 101 na trasie Winnica - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Most Północny - Metro Młociny. Ożyje też dzięki temu przystanek przy Farysa.
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27409
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wycięcie połączenia Wileniaka z ciągiem Jerozolimskich musiało być kontrowersyjne i protestogenne. ZTM albo nie domyślał, albo zakiwał się w szachy 5D jak Putin w Prypeci, to teraz niech zjada tę żabę, ja z satysfakcją popatrzę z boku.
Swoją drogą, pozostawienie 500 bez zmian jest srogie.
Swoją drogą, pozostawienie 500 bez zmian jest srogie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To 25 jest tak ważne w dojeździe z Wileniaka na Jerozolimskie, że aż w szczycie ledwo miejsca siedzące są zajęte
Przyjmując dość rozsądne założenie, że jedna z trzech linii z Bródna do Wileńskiego powinna wylecieć, masz do wyboru dwie żaby i jeden idiotyzm.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bardzo podoba mi się ten pomysł! Pozwoliłem go sobie uzupełnić o pozostałe propozycje z mojej strony, jeśli chodzi o tramwaje.
1 ANNOPOL - P+R AL. KRAKOWSKA
Wydłużenie do Okęcia. Uważam, że Nowa Ochota (czyli wszystko na południe od Bitwy i Banacha) oraz Włochy zasługują na dobry dojazd do M2. Poza tym zagłębie biurowe na Woli wciąż się rozbudowuje i za jakiś czas remont średnicy, więc jeszcze więcej pociągów dalekobieżnych będzie jeździć z Gdańskiego.
7 CZYNSZOWA - BANACHA
Zachowanie połączenia Wileńskiego z ciągiem Jerozolimskich, Centralnym i Ochotą. Dla krzykaczy o zachowanie 25, będzie wygodna przesiadka z 3 i 4 na Inżynierskiej do nowej "siódemki". Myślę też, że połączenie z Nowej Pragi do Centralnego uciszy też tych, którzy chcieliby pozostawienia 160. Skrócenie do Banacha, ponieważ uważam, że należy wzmocnić 9, a "piętnastka" bardziej zasługuje na pozostanie na Okęciu.
9 - wszystkie kursy do pętli GOCŁAWEK. Wzmocnienie częstotliwości poza szczytem. Po wywaleniu 25 będą wolne sloty w Jerozolimskich.
11 PL. NARUTOWICZA - METRO MŁOCINY
Przywrócenie starej trasy do Młocin.
13 - likwidacja
17 - jak w projekcie ZTM-u: wzmocnienie częstotliwości i kursy skrócone do TARCHOMINA KOŚCIELNEGO
23 NOWE BEMOWO - KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA
Skierowanie od Wileniaka po trasie 13 do Kawęczyńskiej. Do ścisłego centrum SKM/KM albo przesiadka na Kijowskiej. Wzmocnienie częstotliwości z racji tego, że byłby to jedyny tramwaj na Szmulkach, a poza tym wielu ludzi z Bemowa narzeka na słabe częstotliwości linii tramwajowych w tamtych okolicach.
24 NOWE BEMOWO - WIATRACZNA
Skrócenie do WIATRACZNEJ, żeby wszystkie kursy 9 mogły pojechać do GOCŁAWKA. Jak ktoś z Żółkiewskiego chce pojechać np. na Młynarską, to na Wiatraku może się przesiąść na tym samym przystanku z 9 do 24. Wzmocnienie w godzinach szczytu do częstotliwości co 6 minut.
25 - likwidacja
26 NOWE BEMOWO - WIATRACZNA
Wzmocnienie częstotliwości z powodu uwalenia 13. Poza tym jest to bardzo popularna linia tramwajowa i kilka lat temu została błędnie zdegradowana. Zamienienie krańców z 11, ponieważ uważam, że taka wysoka częstotliwość nie jest potrzebna aż do Młocin.
No no, dokładnie to tak powinno być, podoba mi się to. Tylko te Szmulki będą płakały.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27409
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przyjąłem może dość odważne, ale moim zdaniem rozsądne założenie, że między Wileniakiem a Bródnem istnieją możliwości kończenia biegu linii tramwajowych
Sprawa dla mnie siedzi w trzech aspektach:
a) połączenie Wileniaka z Jerozolimskimi nie musi być realizowane przez linię z Bródna;
b) z dysfunkcyjnej trójcy 7/22/25 na Zielenieckiej manewry zaczyna się od linii dalece nie najbardziej chorej;
c) 25 i 160 miały zatkać pysk Pradze Płn., żeby nie płakała po 517 i wycinanie ich obu w sytuacji, kiedy z punktu widzenia tejże Pragi w układzie zmienia się niewiele, musi rodzić konflikt.
Z punktu c) zresztą bierze się przekonanie (całkiem uzasadnione), że ZTM swoich knowań nie porzuca, tylko przesuwa w czasie i stąd coraz silniejsza mobilizacja przy kolejnych konsultacjach - i nawet, jeśli ZTM próbuje złagodzić swoje stanowisko i okroić projekty z elementów kontrowersyjnych (znów, pozostawienie 500!), to nawet te miałkie projekty nie mają szansy na przejście. Ni cnoty, ni rubelka.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Te Szmulki tak niesamowicie potrzebują linii w Jerozolimskie, że z własnych obserwacji większość pasażerów wylewa się z "7" max. przy Kijowskiej, podobnie "25" pustoszeje przy Wileniaku od strony Bródna. Jedyna jakkolwiek sensowna relacja, która ucierpi przy wycięciu 25, to z Bródna na Rondo Waszyngtona. Silne 7 na trasie Czynszowa-Banacha i silne 23(może jednak 13?) z Kawęczyńskiej na Bemowo, jako jedyne linie na praskich końcówkach są świetnym pomysłem, ale nie wierzę we wprowadzenie czegoś takiego. Już prędzej spodziewam się pozostawienie 25 z Bródna przez Waszyngtona na Wiatraczną xD.
Nie wyobrażam sobie żeby Kawęczyńska została z jednym tramwajem, i to na dodatek, tym na bazie 13 a nie 7.
RELOBUS A38 ESTRADY
Przekonanie, że ZTM swoich idei nie porzuca jest absolutnie uzasadnione i kilka razy znajdowało potwierdzenie w praktyce. Jednocześnie uważam, że 25 odcięte od Bródna, ale pozostawione w relacji Praga-Jerozolimskiej nadawałoby się na solówki, a więc nie miałoby żadnego sensu. No a z drugiej strony może być jeszcze tak, że to 25 to wabik, który skupi główne protesty, dzięki czemu ileś innych potencjalnie kontrowersyjnych pomysłów (np. 160) uda się przepchnąć/przemycić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- AdamKlocusky
- Posty: 590
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Na prawie podobnej trasie to już masz 3-kę.Piotrek_2274 pisze: Już prędzej spodziewam się pozostawienie 25 z Bródna przez Waszyngtona na Wiatraczną xD.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27409
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Rozwiązaniem ewidentnie jest dwuskład dzielący się na Kijowskiej na Michałów i Czynszową
Z założenia, że 7 i 22 są nie do ruszenia, a trzy sloty na ZIelenieckiej na most to za dużo, ewidentnie musi wyjść wycięcie 25, ale moim zdaniem to jest większy problem z założeniem (czyt. jego pierwszą częścią), a nie 25.
Swoją drogą, z innej beczki - te wszystkie 204 z przyległościami, kończące na Bródno, to faktycznie mają kończyć na skrzyżowaniu Łabiszyńskiej z Kondratowicza, bez przesiadki na tramwaj, czy tylko komuś się tak głupio narysowało?
Z założenia, że 7 i 22 są nie do ruszenia, a trzy sloty na ZIelenieckiej na most to za dużo, ewidentnie musi wyjść wycięcie 25, ale moim zdaniem to jest większy problem z założeniem (czyt. jego pierwszą częścią), a nie 25.
Swoją drogą, z innej beczki - te wszystkie 204 z przyległościami, kończące na Bródno, to faktycznie mają kończyć na skrzyżowaniu Łabiszyńskiej z Kondratowicza, bez przesiadki na tramwaj, czy tylko komuś się tak głupio narysowało?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tak mają kończyć i zawracać przed torami. Przystanek dla wysiadających spory kawałek przed skrzyżowaniem. Coś podobnego do zmienionego przedłużonego przystanku Karolkowa, na r. Daszyńskiego.
Z tramwaju trzeba będzie aż na Łabiszyńską. 100 lat planowania.