bentes pisze: ↑29 mar 2022, 9:06
Czy trzy przystanki na Szmulkach muszą mieć własny tramwaj w Jerozolimskie? Myślę, że niekoniecznie.
7 na Czynszową, silne 23 na Kawęczyńską, 13 i 25 out.
Bardzo podoba mi się ten pomysł! Pozwoliłem go sobie uzupełnić o pozostałe propozycje z mojej strony, jeśli chodzi o tramwaje.
1 ANNOPOL - P+R AL. KRAKOWSKA
Wydłużenie do Okęcia. Uważam, że Nowa Ochota (czyli wszystko na południe od Bitwy i Banacha) oraz Włochy zasługują na dobry dojazd do
M2. Poza tym zagłębie biurowe na Woli wciąż się rozbudowuje i za jakiś czas remont średnicy, więc jeszcze więcej pociągów dalekobieżnych będzie jeździć z Gdańskiego.
7 CZYNSZOWA - BANACHA
Zachowanie połączenia Wileńskiego z ciągiem Jerozolimskich, Centralnym i Ochotą. Dla krzykaczy o zachowanie
25, będzie wygodna przesiadka z
3 i
4 na Inżynierskiej do nowej "siódemki". Myślę też, że połączenie z Nowej Pragi do Centralnego uciszy też tych, którzy chcieliby pozostawienia
160. Skrócenie do Banacha, ponieważ uważam, że należy wzmocnić
9, a "piętnastka" bardziej zasługuje na pozostanie na Okęciu.
9 - wszystkie kursy do pętli GOCŁAWEK. Wzmocnienie częstotliwości poza szczytem. Po wywaleniu
25 będą wolne sloty w Jerozolimskich.
11 PL. NARUTOWICZA - METRO MŁOCINY
Przywrócenie starej trasy do Młocin.
13 - likwidacja
17 - jak w projekcie ZTM-u: wzmocnienie częstotliwości i kursy skrócone do TARCHOMINA KOŚCIELNEGO
23 NOWE BEMOWO - KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA
Skierowanie od Wileniaka po trasie
13 do Kawęczyńskiej. Do ścisłego centrum SKM/KM albo przesiadka na Kijowskiej. Wzmocnienie częstotliwości z racji tego, że byłby to jedyny tramwaj na Szmulkach, a poza tym wielu ludzi z Bemowa narzeka na słabe częstotliwości linii tramwajowych w tamtych okolicach.
24 NOWE BEMOWO - WIATRACZNA
Skrócenie do WIATRACZNEJ, żeby wszystkie kursy
9 mogły pojechać do GOCŁAWKA. Jak ktoś z Żółkiewskiego chce pojechać np. na Młynarską, to na Wiatraku może się przesiąść na tym samym przystanku z
9 do
24. Wzmocnienie w godzinach szczytu do częstotliwości co 6 minut.
25 - likwidacja
26 NOWE BEMOWO - WIATRACZNA
Wzmocnienie częstotliwości z powodu uwalenia
13. Poza tym jest to bardzo popularna linia tramwajowa i kilka lat temu została błędnie zdegradowana. Zamienienie krańców z
11, ponieważ uważam, że taka wysoka częstotliwość nie jest potrzebna aż do Młocin.