Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
"Na prośbę pasażerów autobusy zatrzymają się na dodatkowych przystankach NIWA oraz ROGOWSKA"
Kolejne upodlenie linii czerwonych
Kolejne upodlenie linii czerwonych
NIWA mnie kompletnie nie dziwi. Ci ludzie też mają prawo do solidnej komunikacji. Chyba że chcemy opierać ją na dziadach typu 156 - a pewnie będzie ich więcej.karmat pisze:"Na prośbę pasażerów autobusy zatrzymają się na dodatkowych przystankach NIWA oraz ROGOWSKA"
Kolejne upodlenie linii czerwonych
ŁK
Stworzyłem schemat zmian po otwarciu metra na Bródnie (https://kmwawa.github.io/kmwaw/Metro%20 ... C4%85d.pdf)
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
W ZTMie teraz nic nie jest oczywiste.AdamKlocusky pisze: ↑19 wrz 2022, 17:17Sprawa tej linii jest raczej oczywistaashir pisze:O 269 też nic nie wspomnieli.
Znaczy się dawca brygad, podobnie jak 118AdamKlocusky pisze: ↑19 wrz 2022, 17:17Sprawa tej linii jest raczej oczywistaashir pisze:O 269 też nic nie wspomnieli.
Nieżle wykombinowali z weekendowym 134 z oberkiem przez Bródno
Piękne to 156. Proponuję następne 251 z podjazdami do PK Powsin oraz ogrodu botanicznego. Dwie linie zastąpi
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
160 dostali, jak chcieli, to marudzą na skrócone 204 bo do żłobków czy przedszkoli dowoziło.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- ZielonyJamnik
- Posty: 708
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Już mogli zmienić numery na 400 i 427.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Ale g wno, 112, 114, 156, 160, 256, 326, 356, 512, 527.....I to te miesiące przygotowań, analiz, busmanów wykazały ich niezbędność w tych wydaniach. Plażo, proszę.
Najgorsze, że była świetna okazja, żeby 120 już nigdy nie wróciło na bezensowne kluczenie przez Malborską. Przystanki na św. Wincentego spokojnie mieszczą się w strefie dojścia. Ale nie, jakby tego było mało to dowalili jeszcze tam 160.
326 to kolejny potworek, a 156 też kręci się zygzakiem po całej dzielnicy.
326 to kolejny potworek, a 156 też kręci się zygzakiem po całej dzielnicy.
Ciekawe kiedy wprowadza oznaczenia "bis". To ile brygad odzyskano z przedłużenia 3 stacji metra?
"Bis" się nie zmieści, maks 3 znaki na numer linii Przykład bardzo zauważalny na DTP. W rozkładach na stronie ZTM i na wyświetlaczu w engiecie było 30B a na przystankach i tablicach w pozostałych wozach 30bis.
Założen żeby wszystko na Białołękę jechało z tego samego przystanku
Ja ze swojej perspektywy już pogodziłem się z faktem, że dostanę po d... konkretnie w efekcie uruchomienia M2 na Bródno (zamiast 412 i 132 oferuje mi się 204 donikąd - mam nadzieję, że chociaż godziny kursowania 256 będą rozsądne), ale wkurzające szczegóły dalej pozostają:
- czy 256 i 204 oberka przez Lewandów, Oknicką, Berensona nie mogłyby kręcić w tę samą stronę (tak, żeby "do metra" razem z 240 zawsze było z tego samego przystanku)?
- rozwiązanie krańca Metro Bródno dla 104, 204, 226 i 326 bez możliwości rozsądnej przesiadki do tramwaju to jest dramat,
- 120 z oberkiem przez Targówek Mieszkaniowy wobec pozostawienia 160 to jest jeszcze większy dramat (już mi w zasadzie obojętne czy pojechałoby przez Gilarską, Jórskiego, czy zostałoby zamienione ze 169 - wszystko jedno, byle nie to, co zostało zaproponowane...),
- Geodezyjna zostawiona na samym 112 (które może się "zamurować" na Moście Grota) będzie z pewnością zachwycona,
- 326 to sama poezja, ale rozumiem, że to stąd, że Olesin jest pętlą o mocno ograniczonej pojemności i już teraz bywa tam ciężko, a o wciśnięciu tam 226 nie ma co marzyć,
- 226 to bym przynajmniej na Augustów wyciągnął (ale to już detal w porównaniu z pozostałymi).
- czy 256 i 204 oberka przez Lewandów, Oknicką, Berensona nie mogłyby kręcić w tę samą stronę (tak, żeby "do metra" razem z 240 zawsze było z tego samego przystanku)?
- rozwiązanie krańca Metro Bródno dla 104, 204, 226 i 326 bez możliwości rozsądnej przesiadki do tramwaju to jest dramat,
- 120 z oberkiem przez Targówek Mieszkaniowy wobec pozostawienia 160 to jest jeszcze większy dramat (już mi w zasadzie obojętne czy pojechałoby przez Gilarską, Jórskiego, czy zostałoby zamienione ze 169 - wszystko jedno, byle nie to, co zostało zaproponowane...),
- Geodezyjna zostawiona na samym 112 (które może się "zamurować" na Moście Grota) będzie z pewnością zachwycona,
- 326 to sama poezja, ale rozumiem, że to stąd, że Olesin jest pętlą o mocno ograniczonej pojemności i już teraz bywa tam ciężko, a o wciśnięciu tam 226 nie ma co marzyć,
- 226 to bym przynajmniej na Augustów wyciągnął (ale to już detal w porównaniu z pozostałymi).