Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 325
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 19 wrz 2022, 17:58

"Na prośbę pasażerów autobusy zatrzymają się na dodatkowych przystankach NIWA oraz ROGOWSKA"
Kolejne upodlenie linii czerwonych

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 wrz 2022, 18:03

karmat pisze:"Na prośbę pasażerów autobusy zatrzymają się na dodatkowych przystankach NIWA oraz ROGOWSKA"
Kolejne upodlenie linii czerwonych
NIWA mnie kompletnie nie dziwi. Ci ludzie też mają prawo do solidnej komunikacji. Chyba że chcemy opierać ją na dziadach typu 156 - a pewnie będzie ich więcej.
ŁK

Awatar użytkownika
kmwaw
Posty: 59
Rejestracja: 07 wrz 2022, 16:38
Kontakt:

Post autor: kmwaw » 19 wrz 2022, 18:10

Stworzyłem schemat zmian po otwarciu metra na Bródnie (https://kmwawa.github.io/kmwaw/Metro%20 ... C4%85d.pdf)
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 wrz 2022, 18:10

AdamKlocusky pisze:
19 wrz 2022, 17:17
ashir pisze:O 269 też nic nie wspomnieli.
Sprawa tej linii jest raczej oczywista
W ZTMie teraz nic nie jest oczywiste. (-(

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 wrz 2022, 18:15

Ciekawe, kiedy wróci E-9 co pół godziny :p
ŁK

Jurand
Posty: 1083
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 19 wrz 2022, 19:05

AdamKlocusky pisze:
19 wrz 2022, 17:17
ashir pisze:O 269 też nic nie wspomnieli.
Sprawa tej linii jest raczej oczywista
Znaczy się dawca brygad, podobnie jak 118

Nieżle wykombinowali z weekendowym 134 z oberkiem przez Bródno =D>

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5274
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 wrz 2022, 20:12

Piękne to 156. Proponuję następne 251 z podjazdami do PK Powsin oraz ogrodu botanicznego. Dwie linie zastąpi :idea: :!:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 wrz 2022, 21:10

160 dostali, jak chcieli, to marudzą na skrócone 204 bo do żłobków czy przedszkoli dowoziło.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 708
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 wrz 2022, 22:14

Już mogli zmienić numery na 400 i 427.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 19 wrz 2022, 22:23

Ale g #-o wno, 112, 114, 156, 160, 256, 326, 356, 512, 527.....I to te miesiące przygotowań, analiz, busmanów wykazały ich niezbędność w tych wydaniach. Plażo, proszę.

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2058
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 20 wrz 2022, 1:22

Najgorsze, że była świetna okazja, żeby 120 już nigdy nie wróciło na bezensowne kluczenie przez Malborską. Przystanki na św. Wincentego spokojnie mieszczą się w strefie dojścia. Ale nie, jakby tego było mało to dowalili jeszcze tam 160.
326 to kolejny potworek, a 156 też kręci się zygzakiem po całej dzielnicy.

patryk148
Posty: 536
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 20 wrz 2022, 8:27

Ciekawe kiedy wprowadza oznaczenia "bis". To ile brygad odzyskano z przedłużenia 3 stacji metra?

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 325
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 20 wrz 2022, 8:39

"Bis" się nie zmieści, maks 3 znaki na numer linii :P Przykład bardzo zauważalny na DTP. W rozkładach na stronie ZTM i na wyświetlaczu w engiecie było 30B a na przystankach i tablicach w pozostałych wozach 30bis.

BrdzJkb
Posty: 199
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 20 wrz 2022, 9:53

konri pisze:
20 wrz 2022, 1:22
Najgorsze, że była świetna okazja, żeby 120 już nigdy nie wróciło na bezensowne kluczenie przez Malborską. Przystanki na św. Wincentego spokojnie mieszczą się w strefie dojścia. Ale nie, jakby tego było mało to dowalili jeszcze tam 160.
Założen żeby wszystko na Białołękę jechało z tego samego przystanku

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 20 wrz 2022, 11:02

Ja ze swojej perspektywy już pogodziłem się z faktem, że dostanę po d... konkretnie w efekcie uruchomienia M2 na Bródno (zamiast 412 i 132 oferuje mi się 204 donikąd - mam nadzieję, że chociaż godziny kursowania 256 będą rozsądne), ale wkurzające szczegóły dalej pozostają:
- czy 256 i 204 oberka przez Lewandów, Oknicką, Berensona nie mogłyby kręcić w tę samą stronę (tak, żeby "do metra" razem z 240 zawsze było z tego samego przystanku)?
- rozwiązanie krańca Metro Bródno dla 104, 204, 226 i 326 bez możliwości rozsądnej przesiadki do tramwaju to jest dramat,
- 120 z oberkiem przez Targówek Mieszkaniowy wobec pozostawienia 160 to jest jeszcze większy dramat (już mi w zasadzie obojętne czy pojechałoby przez Gilarską, Jórskiego, czy zostałoby zamienione ze 169 - wszystko jedno, byle nie to, co zostało zaproponowane...),
- Geodezyjna zostawiona na samym 112 (które może się "zamurować" na Moście Grota) będzie z pewnością zachwycona,
- 326 to sama poezja, ale rozumiem, że to stąd, że Olesin jest pętlą o mocno ograniczonej pojemności i już teraz bywa tam ciężko, a o wciśnięciu tam 226 nie ma co marzyć,
- 226 to bym przynajmniej na Augustów wyciągnął (ale to już detal w porównaniu z pozostałymi).

ODPOWIEDZ