A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7015
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 sty 2023, 15:36

A 509 już ma jakieś kursy skrócone do Wschodniego, to wszystko sie zgadza XD

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2023, 15:40

Znaczy ja swoje obawy wywodzę z tego, że przewiduję próby skrócenia linii legionowskich do Winnicy, żeby jakoś uzasadnić wylanie hektarów asfaltu pod pętlę autobusową tamże.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4119
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 13 sty 2023, 15:53

pawcio pisze:
13 sty 2023, 9:33
Nie trzeba uzwyklać, żeby dojść do 0% pomijanych przystanków.
460 za czasów budowy M2C :term:

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7015
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 sty 2023, 17:10

Z tej pętli na Winnicy to niby można tanio zrobić jakieś prowizoryczne P+R. Ale siedemsetki i tak trzeba będzie skrócić bo inaczej nie dadzą przesiadki na tramwaj…

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 sty 2023, 17:32

Siedemsetki powinny wjeżdżać na pętlę kieszeniowo, tylko w obecnym układzie zajmie to pewnie nieadekwatnie dużo czasu. Ich skrócenie nie daje żadnej nowej funkcji, a pozostawia poważny problem obsługi całego ciągu Modlińskiej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36879
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 sty 2023, 20:12

fik pisze:
13 sty 2023, 15:40
Znaczy ja swoje obawy wywodzę z tego, że przewiduję próby skrócenia linii legionowskich do Winnicy, żeby jakoś uzasadnić wylanie hektarów asfaltu pod pętlę autobusową tamże.
Nie sądzę.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5921
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 sty 2023, 1:18

Emyl pisze:
13 sty 2023, 15:10
Ale Buków - Winnica, czy Buków - Dw. Wschodni? :P
Spartańska-Plac ZAMKOWY..
miłośnik 13N

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 sty 2023, 12:37

Stary Pingwin pisze:
14 sty 2023, 1:18
Emyl pisze:
13 sty 2023, 15:10
Ale Buków - Winnica, czy Buków - Dw. Wschodni? :P
Spartańska-Plac ZAMKOWY..
Pewnie raczej Spartańska-Bielańska. Ale tak...

dev
Posty: 678
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:17

Post autor: dev » 03 lut 2023, 13:06

Niech zamienią 222 na 144 póki nr jest wolny, a do Bukowa sobie przydzielą inny numerek. Marzenia...

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lut 2023, 13:28

Zmieńmy dobrze zakorzeniony i rozpoznawalny wśród pasażerów i mieszkańców numer, tylko po to żeby zrobić dobrze kilku miłośnikom historycznych numerków XD

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 03 lut 2023, 13:36

Akurat 144 to było bardzo znane, nawet na pocztówkach. I był to taki przypadek że osa nawet kiedyś proponował w GW żeby ten numer przywrócić, jeszcze jak istniało 144 tarchomińskie, a miał nastąpić podział 122, chciał zmieniać numer tarchomińskiego 144 bez zmiany trasy, tylko po to żeby linia łącząca Stare Miasto z Górnym Mokotowem miała z powrotem numer 144.

Ja akurat nie rozumiem, skąd jest taki opór wśród wielu użytkowników żeby przywrócić historyczne numerki w tych przypadkach gdzie numer historyczny jest wolny, a istnieje obecnie linia pod innym numerem na trasie bardzo podobnej do historycznej.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 lut 2023, 13:42

Czas na oznaczenie 222 numerem 144 był w 2008 lub 2009 roku. Teraz po 15 latach nie ma sensu robić bałaganu w imię czyichś chorych wymysłów, tym bardziej że obecny numer jest bardziej charakterystyczny i przez tyle lat ludzie zdążyli się do niego przyzwyczaić.

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 03 lut 2023, 13:48

Autobus Czerwon pisze:
03 lut 2023, 13:42
Czas na oznaczenie 222 numerem 144 był w 2008 lub 2009 roku.
Tylko wtedy istniało jeszcze 144 na Tarchominie.

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4119
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 03 lut 2023, 15:02

michael112 pisze:
03 lut 2023, 13:36
Ja akurat nie rozumiem, skąd jest taki opór wśród wielu użytkowników żeby przywrócić historyczne numerki w tych przypadkach gdzie numer historyczny jest wolny, a istnieje obecnie linia pod innym numerem na trasie bardzo podobnej do historycznej.
Czy zamiana numerka na bardziej historyczny spowoduje, że poprawi się komfort podróżowania pasażerów?
Czy zmiana 222 :arrow: 144 spowoduje, że pasażerom jadącym np.: z Górnego Mokotowa na Trakt Królewski będzie się podróżowało lepiej?
Czy w/w zmiana spowoduje, że zmieni się target pasażerów z babć bazarowo-przychodnianych na, dajmy na to, jakieś młode dupy? :>

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 lut 2023, 15:31

Chciałem zadeklarować, że jeśli to rozwiąże problem, to jestem skłonny pokryć koszt druku pocztówek z 222, tylko nie mam chyba dobrego zdjęcia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ