Jeśli Wilanów ma rzeczywiście jeździć tramwajem, to powinien mieć bezpośrednią linię do Centralnego, dużo bardziej niż Stegny. Tyle tylko że 14 to pewnie docelowo Dw.Zachodni na dwukierunkach. Może rozwiązaniem byłaby jakaś 19 z Wilanowa do przeplotki przy Daszyńskiego (żeby wystarczyło dwukierunków).Autobus Czerwon pisze:W dzisiejszej Stołecznej redaktor Osowski wydedukował zmiany w układzie linii tramwajowych po otwarciu trasy na Sobieskiego. Według artykułu, do Branickiego pojadą tramwaje linii 14 oraz 35, na Sielce - 11, zaś na Stegny 10. Wyczuwam potężną walkę o bezpośrednie połączenie Miasteczka z Centralnym... Dwie linie na Puławskiej - 4 i 18 też wyglądają trochę słabo imo, choć w sumie nie wiem szczerze mówiąc czy jest tam potrzebne więcej połączeń. Przed budową pusty tramwaj odbijał się od kolejnego pustego tramwaju. Odcinek Wilanowska-Wyścigi zawsze można protezować wydłużonym 31, tylko stawiałoby to ogromny znak zapytania przed sensem budowy zawrotki przy Metrze Wierzbno.
Wierzbno zawsze będzie miało sens, bo 31 będzie musiało być skalowane, nie pojedzie przecież co 2-3 minuty na Wyścigi.