[M2] Otwarcie i eksploatacja

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36881
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 lis 2022, 22:12

Nie, ale w kontekście budowania używałbym jednak słowa łatwość, a nie wygoda. Pierdoła, ale akurat o tym niedawno rozmawialiśmy, więc się czepnąłem O-)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

fraktal
Posty: 5693
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 lis 2022, 9:39

Autobus Czerwon pisze:
23 lis 2022, 8:55
Gdyby peron był wyspowy - to wystarczyłyby 2 windy, aby były na każdej głowicy. A że są perony boczne, to mimo że są sumarycznie 2 windy na stacji, to dostępność jest gorsza niż w przypadku peronów wyspowych, mimo że ich liczba jest taka sama.
Otóż to.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 lis 2022, 13:31

Ile kosztuje budowa 4 zamiast 2 wind w relacji do kosztu całej stacji? 1%?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

fraktal
Posty: 5693
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 lis 2022, 20:55

KwZ pisze:
24 lis 2022, 13:31
Ile kosztuje budowa 4 zamiast 2 wind w relacji do kosztu całej stacji? 1%?
Chyba jednak więcej, skoro na Bielanach zdecydowali się zbudować tylko po dwie. Poza tym potem trzeba je serwisować, wymieniać części itp.

Matt Cubis
Posty: 571
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 07 gru 2022, 15:42

Zarząd Transportu Miejskiego i Metro Warszawskie zachęcają pasażerów przesiadających się z I linii do II linii metra do korzystania z przejścia górą, przez antresolę i poziom bramek biletowych. Pomimo tej akcji w ostatnich dniach notowane są rekordy, jeżeli chodzi o liczbę pasażerów w łączniku. Przybywa pasażerów w całym metrze.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76353.html


Kurde, miało wyjść inaczej.

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 gru 2022, 15:49

Ludzie śmieją się że ZTM próbuje ich robić w konia. Przecież twierdzenie że najdogodniejsze przejście jest górą to czysta dezinformacja. :D

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36881
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 gru 2022, 16:07

W końcu faktycznie zamkną ten łącznik, przynajmniej dopóki nie zbudują M4 :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 gru 2022, 16:14

michael112 pisze:
07 gru 2022, 15:49
Ludzie śmieją się że ZTM próbuje ich robić w konia.
Tak, tak, a zapłakana kuzynka wróciła do domu, bo coś tam coś tam w Starbucksie.
michael112 pisze:
07 gru 2022, 15:49
Przecież twierdzenie że najdogodniejsze przejście jest górą to czysta dezinformacja. :D
Dezinformacja byłaby, gdyby robiono coś na szkodę. Jest to raczej dramatyczna próba zarządzania kryzysem.

Gorzej, że to samo MW dla przyszłej stacji przesiadkowej pl. Konstytucji... nie przewiduje żadnego łącznika. Bo po co?

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 gru 2022, 16:20

A z czyjej winy został wywołany ten kryzys? Tak, jest to próba działania na szkodę pasażerów. ZTM, MW i UM nie chcą wziąć odpowiedzialności za ten łącznik, proponują okrężną drogę i próbują wmówić, że to dla dobra pasażerów. Nawet marchewki nie zaoferowano (otwarte bramki to żadna zachęta, gdy w łączniku ich w ogóle nie ma). Jeszcze marnowanie kasy na oznakowanie i komunikaty, naiwnie wierząc, że to coś da. 8-(

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 gru 2022, 16:51

Metro w Warszawie jest kompletnie spartolone? Doprawdy nowe, nie znałem.

JanS
Posty: 66
Rejestracja: 15 paź 2022, 22:46

Post autor: JanS » 07 gru 2022, 17:26

Są dane z października (pierwszy miesiąc) nowych stacji.

W cyferkach to 13515 wejść dziennie na Kondratowicza w dni powszednie i 358tys miesiecznie


metro_stats.png

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1602
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 08 gru 2022, 3:39

Glonojad pisze:
23 lis 2022, 17:20
peron wyspowy jest wygodniejszy w budowie przy lini budowanej dwoma TBMami - jak M2 właśnie.
No spoko, tylko że peron został całkowicie zagracony kolumnami i schodami. Jak się już z łącznika wyjdzie na peron M2 to trzeba chodzić po guzikach, żeby obejść konstrukcję schodów ruchomych.
Więc gdzie tu wygoda użytkowania?

Z kolei - jeśli puścić cały ruch antresolą w jednym kierunku - czy będzoe dostateczna przepustowość schodów ruchomych?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

fraktal
Posty: 5693
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 gru 2022, 10:17

Daniel_FCB pisze:
08 gru 2022, 3:39
Glonojad pisze:
23 lis 2022, 17:20
peron wyspowy jest wygodniejszy w budowie przy lini budowanej dwoma TBMami - jak M2 właśnie.
No spoko, tylko że peron został całkowicie zagracony kolumnami i schodami. Jak się już z łącznika wyjdzie na peron M2 to trzeba chodzić po guzikach, żeby obejść konstrukcję schodów ruchomych.
Więc gdzie tu wygoda użytkowania?
To prawda, zawsze się zastanawiałem, czy ktoś nie wpadnie na tory, bo trzeba się mijać tuż przy krawędzi peronu.

mb112
Posty: 1162
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 12 lip 2023, 21:45

Nie wiem czy już było takie pytanie, ale po co na stacji Młynów jest jedna winda prowadząca na pas zieleni Górczewskiej ? Między jezdniami znaczy się. Nie ma tam przejścia dla pieszych.

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 lip 2023, 22:00

Do ewakuacji i nie tylko na tej stacji.

ODPOWIEDZ