[M2] Otwarcie i eksploatacja
Moderator: JacekM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36881
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie, ale w kontekście budowania używałbym jednak słowa łatwość, a nie wygoda. Pierdoła, ale akurat o tym niedawno rozmawialiśmy, więc się czepnąłem
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Otóż to.Autobus Czerwon pisze: ↑23 lis 2022, 8:55Gdyby peron był wyspowy - to wystarczyłyby 2 windy, aby były na każdej głowicy. A że są perony boczne, to mimo że są sumarycznie 2 windy na stacji, to dostępność jest gorsza niż w przypadku peronów wyspowych, mimo że ich liczba jest taka sama.
Ile kosztuje budowa 4 zamiast 2 wind w relacji do kosztu całej stacji? 1%?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 571
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 76353.htmlZarząd Transportu Miejskiego i Metro Warszawskie zachęcają pasażerów przesiadających się z I linii do II linii metra do korzystania z przejścia górą, przez antresolę i poziom bramek biletowych. Pomimo tej akcji w ostatnich dniach notowane są rekordy, jeżeli chodzi o liczbę pasażerów w łączniku. Przybywa pasażerów w całym metrze.
Kurde, miało wyjść inaczej.
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ludzie śmieją się że ZTM próbuje ich robić w konia. Przecież twierdzenie że najdogodniejsze przejście jest górą to czysta dezinformacja.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36881
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
W końcu faktycznie zamkną ten łącznik, przynajmniej dopóki nie zbudują M4
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tak, tak, a zapłakana kuzynka wróciła do domu, bo coś tam coś tam w Starbucksie.
Dezinformacja byłaby, gdyby robiono coś na szkodę. Jest to raczej dramatyczna próba zarządzania kryzysem.michael112 pisze: ↑07 gru 2022, 15:49Przecież twierdzenie że najdogodniejsze przejście jest górą to czysta dezinformacja.
Gorzej, że to samo MW dla przyszłej stacji przesiadkowej pl. Konstytucji... nie przewiduje żadnego łącznika. Bo po co?
A z czyjej winy został wywołany ten kryzys? Tak, jest to próba działania na szkodę pasażerów. ZTM, MW i UM nie chcą wziąć odpowiedzialności za ten łącznik, proponują okrężną drogę i próbują wmówić, że to dla dobra pasażerów. Nawet marchewki nie zaoferowano (otwarte bramki to żadna zachęta, gdy w łączniku ich w ogóle nie ma). Jeszcze marnowanie kasy na oznakowanie i komunikaty, naiwnie wierząc, że to coś da.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Metro w Warszawie jest kompletnie spartolone? Doprawdy nowe, nie znałem.
Są dane z października (pierwszy miesiąc) nowych stacji.
W cyferkach to 13515 wejść dziennie na Kondratowicza w dni powszednie i 358tys miesiecznie
W cyferkach to 13515 wejść dziennie na Kondratowicza w dni powszednie i 358tys miesiecznie
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1602
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
No spoko, tylko że peron został całkowicie zagracony kolumnami i schodami. Jak się już z łącznika wyjdzie na peron M2 to trzeba chodzić po guzikach, żeby obejść konstrukcję schodów ruchomych.
Więc gdzie tu wygoda użytkowania?
Z kolei - jeśli puścić cały ruch antresolą w jednym kierunku - czy będzoe dostateczna przepustowość schodów ruchomych?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
To prawda, zawsze się zastanawiałem, czy ktoś nie wpadnie na tory, bo trzeba się mijać tuż przy krawędzi peronu.Daniel_FCB pisze: ↑08 gru 2022, 3:39No spoko, tylko że peron został całkowicie zagracony kolumnami i schodami. Jak się już z łącznika wyjdzie na peron M2 to trzeba chodzić po guzikach, żeby obejść konstrukcję schodów ruchomych.
Więc gdzie tu wygoda użytkowania?
Nie wiem czy już było takie pytanie, ale po co na stacji Młynów jest jedna winda prowadząca na pas zieleni Górczewskiej ? Między jezdniami znaczy się. Nie ma tam przejścia dla pieszych.
Do ewakuacji i nie tylko na tej stacji.