Równoległa do której linii metra, bo się zgubiłem
Otwarcie 2x w cyklu.b) Skręt na Pl.Bankowym chyba nie jest zbyt wygodny dla częstej linii, choć to zależy od punktu widzenia.
Moderator: Wiliam
Równoległa do której linii metra, bo się zgubiłem
Otwarcie 2x w cyklu.b) Skręt na Pl.Bankowym chyba nie jest zbyt wygodny dla częstej linii, choć to zależy od punktu widzenia.
Czwórka z Bródna to równoległa do M2, przynajmniej do Świętokrzyskiej. Potem do M1 Akurat do M2 nie tak idealnie równoległa jak do M1, ale punkty docelowe (Wileński, Świętokrzyska) ma wspólne, o wiele bardziej niż 25.
Trzynastce tam było nieźle. Jeśli ma nie jechać Kasprzaka, to Cm.Wolski jest krańcem znikąd. Choć od tamtej pory to 26 stało się słabą linią. Kasprzaka pewnie zredefiniuje potoki i Wolska stanie się bardziej marginalna, bo jest dalej od centrum. Będą 26 plus 27 (od cmentarza z przesiadką przy pedecie) oraz 11 plus 10. Silne 11 mogłoby być częściowo skrócone do Daszyńskiego, tylko przy 2 liniach to będzie ciężko wykonać.Autobus Czerwon pisze: ↑30 sie 2023, 11:06A co w takim razie na Obozowej? Samo 20 to chyba trochę mało?
Muranowska, Mości Panowie, Muranowska!
ZTM? Za duża konkurencja dla św. metra?Glonojad pisze:(ale ktoś ma fobię pod tytułem "rżnąć tramwaje z mostu śląskiego" ).
Aż mi się przypomniało.
Maciej Dutkiewicz, rzecznik TW dla Stołecznej pisze:Dodatkowy tor na Stawkach dla tramwajów dwukierunkowych z Wilanowa będzie kolejnym takim rozwiązaniem w mieście. Wykonamy go własnymi sułami w przyszłym roku.
https://tw.ezamawiajacy.pl/pn/tw/demand ... 02/detailsPiotrek_2274 pisze: ↑17 wrz 2023, 22:11Oby tylko ten tor odstawczy nie okazał się tylko przelotką międzytorową w stylu Ronda Daszyńskiego.
Z tego co pisał wcześniej @pawcio, to 16 ma być wyodrębnione z 33, więc chyba nie Muranowska i nie Miasteczko. W takim razie klaruje się taki docelowy(?) podział: