Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 paź 2023, 12:46

Niestety jest też problem z uzyskiwaniem zgód na wyłączenia torowe m. in. z powodu braków kierowców na zetki. Kercelak miał być robiony w całości, zostały ochłapy z założeniem, że reszta w przyszłym roku. Słomińskiego i Grójecka są rzeźbione pod ruchem nocami, bo nic innego nie idzie ugrać (a przejazd przez Wawelską czeka chyba aż MZA odmówi jeżdżenia przez niego). Marszałkowska do zrobienia nocami się nie nadaje, bo trzeba płyty z międzytorza wyjmować. Kilka miejsc czeka na obiecywane od dawna kompleksowe wyłączenia (ze Średnicą w n+2 na czele). I tak to trzeba kombinować to tu, to tam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 paź 2023, 13:40

pawcio pisze:
06 paź 2023, 12:46
przejazd przez Wawelską czeka chyba aż MZA odmówi jeżdżenia przez niego
O, to chyba na szczęście już niedługo

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3812
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 paź 2023, 14:34

Nie zapominaj, że tam gdzie nie może jeździć MZA, to dla ajenta wysłać wóz w to miejsce to żaden problem :term:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 paź 2023, 14:49

Za dużo linii i brygad.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3812
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 paź 2023, 14:57

To pociąć rozkłady. Ile brygad i wozokilometrów się oszczędzi :term:

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 paź 2023, 16:52

pawcio pisze:
06 paź 2023, 12:46
Niestety jest też problem z uzyskiwaniem zgód na wyłączenia torowe m. in. z powodu braków kierowców na zetki. Kercelak miał być robiony w całości, zostały ochłapy z założeniem, że reszta w przyszłym roku. Słomińskiego i Grójecka są rzeźbione pod ruchem nocami, bo nic innego nie idzie ugrać (a przejazd przez Wawelską czeka chyba aż MZA odmówi jeżdżenia przez niego). Marszałkowska do zrobienia nocami się nie nadaje, bo trzeba płyty z międzytorza wyjmować. Kilka miejsc czeka na obiecywane od dawna kompleksowe wyłączenia (ze Średnicą w n+2 na czele). I tak to trzeba kombinować to tu, to tam.
Albo do uszkodzeń prywatnych samochodów. Są tacy co nie wiedzą o zapadnięciu i jadą dosyć szybko :D Doraźnie można by sfrezować jezdnię przy torowisku.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 06 paź 2023, 17:11

Trzeba ustawić znak inne niebezpieczeństwo ( tylko jaki podpis garby, może nowy znak stworzyć wielbłąd dromader). :lol:
To powstało w miarę niedawno i zaskoczył mnie kierowca hamujący na środku skrzyżowania.
Gorzej jest w kierunku zachodniego, ale i druga strona coraz bardziej się dołuje.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 paź 2023, 17:39

Nordyk110 pisze:
06 paź 2023, 17:11
Trzeba ustawić znak inne niebezpieczeństwo ( tylko jaki podpis garby, może nowy znak stworzyć wielbłąd dromader). :lol:
Dromader już jest:
1f9764b9ee836b287e14374f7f8a7b77.jpg
Znak drogowy A-11 Dromader.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 paź 2023, 18:41

Będzie wesoło jak ktoś w końcu sobie tam urwie podwozie i spowoduje karambol. Może trzeba uwięzić na Grójeckiej dwukierunki skoro nie ma kierowców na SEV?

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3812
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 paź 2023, 18:48

A są jakieś wolne nakładki jeszcze?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4910
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 paź 2023, 18:56

Annopol otwarty, więc jedna nakładka jest wolna.
Co do braków kierowców na zetki - skoro w trakcie remontu jest mniejsze zapotrzebowanie na tramwaje a co za tym idzie większe luzy w obsadzie to nie myślał nikt o współpracy na linii TW-MZA i skierowaniu motorniczych z kat. D na autobusowe zetki? 8-(
ObrazekObrazek

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 paź 2023, 19:06

Gdyby było jedne przedsiębiorstwo to by się tak dało, w obecnej sytuacji niezbyt. W Berlinie czy Pradze jest jedna spółka, ale w Warszawie z jakiegoś powodu muszą być 4 (dobrze że nie ma sieci trolejbusowej, bo byłoby 5). Ale przynajmniej każda ma prezesa, zarząd i radę nadzorczą, więc jest gdzie wcisnąć kolesi.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4910
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 06 paź 2023, 19:22

Przy jednym przedsiębiorstwie byłoby prościej i bez zbędnych formalności. Przy różnych firmach też jest to możliwe bo sam kiedyś przez to przechodziłem w poprzedniej pracy tylko wymagana jest zgoda pracownika. I tu mógłby jedynie pojawić się jakiś problem, że pracownik by nie chciał, chociaż myślę, że niektórzy mogliby się zgodzić - miesiąc innej pracy dla urozmaicenia/rozrywki, ale to chyba moje miłośnicze zapędy się odzywają :P Albo od razu zakładając finansowe zachęty dla takich osób.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 paź 2023, 20:00

Imho wewnątrz firmy to też zmiana stanowiska i należałoby uzyskać zgodę pracownika.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 06 paź 2023, 20:29

Z tego co kojarzę to tacy podwójni pracownicy mają specjalne stanowiska tramwajowo-autobusowe i są nagradzani wyższą stawką, chyba niezależnie od tego czy w danym miesiącu jeżdżą różnymi trakcjami czy nie.

ODPOWIEDZ