Nie uschnięta i jeszcze ubrana.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Sprawdziłem, było źle, poszło zlecenie do konserwatora. Albo się znowu wysypało i konieczny jest donos do ZDM, albo konserwator olał temat i konieczny jest donos do ZDM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A, to przepraszam za bezpodstawne podejrzenia że moja pisanina poszła na marne.
Sobotę było jak zawsze, czyli źle.
Sobotę było jak zawsze, czyli źle.
Długo wstrzymywałem się nad poruszeniem tego tematu. Dlaczego tam gdzie jest wprowadzany priorytet to nagle pojawiają się gigantyczne korki? Myślę, że moje obserwacje nie będą odosobnione. Nie da się tak zaprojektować priorytety by nie tworzył aż takich korków?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Gdzie konkretnie? Bo na pewno nie wszędzie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
W bardzo dużym skrócie, długość cyklu sygnalizacji świetlnej jest organiczona. Jeśli przedłużasz fazę obsługującą tramwaj, lub przewidujesz w cyklu drugą fazę z dodatkowym otwarciem ruchu dla tramwaju, to komuś trzeba te sekundy zielonego światła zabrać.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No więc z tego wniosek, że korki mogą się pojawić tylko tam, gdzie przepustowość jest i tak na wyczerpaniu.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Część przepustowości tracą kierowcy przy zmianie wiązek koordynacyjnych z prosamochodowych na prozbiorkomowe.
Co do czasów otwarć: np. w samym Centrum, na rondzie Dmowskiego, otwarcia dla tramów w Alejach to oidp 7s, krócej się nie da i drugi tramwaj i tak jedzie na kocich oczkach.
Co do czasów otwarć: np. w samym Centrum, na rondzie Dmowskiego, otwarcia dla tramów w Alejach to oidp 7s, krócej się nie da i drugi tramwaj i tak jedzie na kocich oczkach.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Harfowa, Hala Wola, Wrocławska. W ogóle nie rozumiem czemu gdy tramwaj dostaje fazę przed zielonym do skrętu w lewo dla samochodów to ciąg kolidujący dla skręcających nie może na ten czas dostać zielonego. Tak się dzieje właśnie przy Harfowej, Światowida czy przy Wspólnej drodze.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Harfowa to akurat stała zanim wprowadzono priorytet - po przebudowie zostaly dwa pasy na wprost. Za to dzięki priorytetowi co jakis czas się rozładowuje, co wxzesnuej w ogole nie bylo możliwe. Coś za cos, pelne tramwaje co 2 minuty są ważniejsze niż kilkadziesiat osób w 154 co kwadrans, o 414 z litości nie wspominajac.
Na HaliWoli wzrósł ruch na poprzeczce ze wzgledu na rozbudowę osiedli na kapuscie. Życie, za dwa lata dostaną metro, czekajac dekady.krócej niż dzielnice zabudowane os stu lat, i tak nają szczęście.
Co do zasady podwojnego swiatla dla samochodów się nie stosuje, żeby nie powodować dodatkowego zatrzymanua tylnej części kolejki. Podobno chodzi o ochronę śrofmdowiska i bezpieczeństwo.
Na HaliWoli wzrósł ruch na poprzeczce ze wzgledu na rozbudowę osiedli na kapuscie. Życie, za dwa lata dostaną metro, czekajac dekady.krócej niż dzielnice zabudowane os stu lat, i tak nają szczęście.
Co do zasady podwojnego swiatla dla samochodów się nie stosuje, żeby nie powodować dodatkowego zatrzymanua tylnej części kolejki. Podobno chodzi o ochronę śrofmdowiska i bezpieczeństwo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy da się zrobić coś z cyklem na bitwy warszawskiej dla 1,25,35?
Tam się zmieniła organizacja świateł. Nie dość, że zmieniły się cykle to zniknęła nawet strzałka do skrętu w prawo z Bitwy w Grójecką.
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.Glonojad pisze: ↑10 paź 2023, 9:00Harfowa to akurat stała zanim wprowadzono priorytet - po przebudowie zostaly dwa pasy na wprost. Za to dzięki priorytetowi co jakis czas się rozładowuje, co wxzesnuej w ogole nie bylo możliwe. Coś za cos, pelne tramwaje co 2 minuty są ważniejsze niż kilkadziesiat osób w 154 co kwadrans, o 414 z litości nie wspominajac.
Na HaliWoli wzrósł ruch na poprzeczce ze wzgledu na rozbudowę osiedli na kapuscie. Życie, za dwa lata dostaną metro, czekajac dekady.krócej niż dzielnice zabudowane os stu lat, i tak nają szczęście.
Co do zasady podwojnego swiatla dla samochodów się nie stosuje, żeby nie powodować dodatkowego zatrzymanua tylnej części kolejki. Podobno chodzi o ochronę śrofmdowiska i bezpieczeństwo.
Skoro zaktualizowano sygnalizację, to czy pojawiła się brakująca wydzielona faza skrętu w lewo W-->N i E-->S?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!