Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1624
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 02 paź 2023, 18:08

Łukasz pisze:
02 paź 2023, 16:51
Nordyk110 pisze:
02 paź 2023, 15:11
Kiedyś widziałem choinkę w sierpniu na balkonie, najwyższe piętro i wstyd wynieść chyba.
Może sztuczna.
Nie uschnięta i jeszcze ubrana.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2023, 21:31

Paweł D. pisze:
02 paź 2023, 14:12
Glonojad pisze:
02 paź 2023, 13:36
Czyli Domaniewska sie wysypala. Dzieki.
4 września pisałeś że sprawdzisz co tam się dzieje.
Sprawdziłem, było źle, poszło zlecenie do konserwatora. Albo się znowu wysypało i konieczny jest donos do ZDM, albo konserwator olał temat i konieczny jest donos do ZDM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5284
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 paź 2023, 21:43

A, to przepraszam za bezpodstawne podejrzenia że moja pisanina poszła na marne.
Sobotę było jak zawsze, czyli źle.

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 paź 2023, 18:26

Długo wstrzymywałem się nad poruszeniem tego tematu. Dlaczego tam gdzie jest wprowadzany priorytet to nagle pojawiają się gigantyczne korki? Myślę, że moje obserwacje nie będą odosobnione. Nie da się tak zaprojektować priorytety by nie tworzył aż takich korków?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 paź 2023, 21:08

Gdzie konkretnie? Bo na pewno nie wszędzie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 09 paź 2023, 21:55

Flash8222 pisze:
09 paź 2023, 18:26
Długo wstrzymywałem się nad poruszeniem tego tematu. Dlaczego tam gdzie jest wprowadzany priorytet to nagle pojawiają się gigantyczne korki? Myślę, że moje obserwacje nie będą odosobnione. Nie da się tak zaprojektować priorytety by nie tworzył aż takich korków?
W bardzo dużym skrócie, długość cyklu sygnalizacji świetlnej jest organiczona. Jeśli przedłużasz fazę obsługującą tramwaj, lub przewidujesz w cyklu drugą fazę z dodatkowym otwarciem ruchu dla tramwaju, to komuś trzeba te sekundy zielonego światła zabrać.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 paź 2023, 22:08

Ale z drugiej strony - nie trzeba jej dawać, jak nie ma tramwaju.
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36646
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 paź 2023, 22:28

No więc z tego wniosek, że korki mogą się pojawić tylko tam, gdzie przepustowość jest i tak na wyczerpaniu.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 paź 2023, 22:32

Część przepustowości tracą kierowcy przy zmianie wiązek koordynacyjnych z prosamochodowych na prozbiorkomowe.

Co do czasów otwarć: np. w samym Centrum, na rondzie Dmowskiego, otwarcia dla tramów w Alejach to oidp 7s, krócej się nie da i drugi tramwaj i tak jedzie na kocich oczkach.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 paź 2023, 0:51

Bastian pisze:
09 paź 2023, 21:08
Gdzie konkretnie? Bo na pewno nie wszędzie.
Harfowa, Hala Wola, Wrocławska. W ogóle nie rozumiem czemu gdy tramwaj dostaje fazę przed zielonym do skrętu w lewo dla samochodów to ciąg kolidujący dla skręcających nie może na ten czas dostać zielonego. Tak się dzieje właśnie przy Harfowej, Światowida czy przy Wspólnej drodze.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 paź 2023, 9:00

Harfowa to akurat stała zanim wprowadzono priorytet - po przebudowie zostaly dwa pasy na wprost. Za to dzięki priorytetowi co jakis czas się rozładowuje, co wxzesnuej w ogole nie bylo możliwe. Coś za cos, pelne tramwaje co 2 minuty są ważniejsze niż kilkadziesiat osób w 154 co kwadrans, o 414 z litości nie wspominajac.

Na HaliWoli wzrósł ruch na poprzeczce ze wzgledu na rozbudowę osiedli na kapuscie. Życie, za dwa lata dostaną metro, czekajac dekady.krócej niż dzielnice zabudowane os stu lat, i tak nają szczęście.

Co do zasady podwojnego swiatla dla samochodów się nie stosuje, żeby nie powodować dodatkowego zatrzymanua tylnej części kolejki. Podobno chodzi o ochronę śrofmdowiska i bezpieczeństwo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1513
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 10 paź 2023, 16:57

Czy da się zrobić coś z cyklem na bitwy warszawskiej dla 1,25,35?

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 paź 2023, 17:08

Tam się zmieniła organizacja świateł. Nie dość, że zmieniły się cykle to zniknęła nawet strzałka do skrętu w prawo z Bitwy w Grójecką.
Glonojad pisze:
10 paź 2023, 9:00
Harfowa to akurat stała zanim wprowadzono priorytet - po przebudowie zostaly dwa pasy na wprost. Za to dzięki priorytetowi co jakis czas się rozładowuje, co wxzesnuej w ogole nie bylo możliwe. Coś za cos, pelne tramwaje co 2 minuty są ważniejsze niż kilkadziesiat osób w 154 co kwadrans, o 414 z litości nie wspominajac.

Na HaliWoli wzrósł ruch na poprzeczce ze wzgledu na rozbudowę osiedli na kapuscie. Życie, za dwa lata dostaną metro, czekajac dekady.krócej niż dzielnice zabudowane os stu lat, i tak nają szczęście.

Co do zasady podwojnego swiatla dla samochodów się nie stosuje, żeby nie powodować dodatkowego zatrzymanua tylnej części kolejki. Podobno chodzi o ochronę śrofmdowiska i bezpieczeństwo.
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 paź 2023, 18:49

Flash8222 pisze:
10 paź 2023, 17:08
Tam się zmieniła organizacja świateł. Nie dość, że zmieniły się cykle to zniknęła nawet strzałka do skrętu w prawo z Bitwy w Grójecką.
Skoro zaktualizowano sygnalizację, to czy pojawiła się brakująca wydzielona faza skrętu w lewo W-->N i E-->S?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 10 paź 2023, 18:54

Nie

ODPOWIEDZ