Maybach pisze: ↑18 wrz 2023, 16:11
Mieszanie łyżką w herbacie bez cukru.
Czemu? Można to rozwiązać w prosty sposób. Można obsłużyć i centralny i Świętokrzyską (która jest nie tylko punktem przesiadkowym z metra, ale jest i bliżej celów nocnych podróży).
Obsługa linii typu N32, N35/85, N38/88, N43 do Świętokrzyskiej w sumie nie robiłoba różnicy względem stanu obecnego. Tak samo wydłużenie N34, N36/86 - zostałaby i obsługa Centralnego i ZP Świętokrzyska.
Większa kombinacja byłaby dla linii z Jerozolimskich (N33/83, N22/72, N24), Marszałkowskiej (N25, N31/81, N37) czy tych od strony Ronda ONZ (N45/95, N46 itd.). Je trzeba byłoby wyciągnąć przez Świętokrzyską i możnaby zachować postoje na Dworcu Centralnym.
Pytanie jednak czy siatka linii nocnych nie wymaga większej reformy. Kursowanie linii dziennych jest wydłużane (i słusznie) i nachodzi na linie nocne. W przypadku 507 i N22/72 czy 517 i N35/85 jeszcze działa to rozkładowo dobrze. Ale już N24 i 9 nie są to zgrania.