Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Ale PKS nie ma swojego przetargu
To już prędzej uwierzę w dzierżawę 94xx przez miesiąc.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ale w tym przypadku nieskorzystanie prosi się o kłopoty. Wam się naprawdę nie zapala czerwona lampka z tytułu utraty brygad?Flash8222 pisze: ↑16 lut 2024, 17:58Boże, nikt nie kupi dodatkowych wozów... W przetargu na przedłużenie Mobilisu też był zapis o dodatkowych 25 brygadach i nikt nie dokupił wozów. ZTM zapisał coś takiego bo ma takie prawo i tyle.zxcvbnm pisze: ↑16 lut 2024, 15:02Czekajcie, bo przeciez kontrakt Grodzia był po Arrivie?
Czym on zamierza obsługiwać te 50 brygad w okresie zejście Arrivy - koniec pierwotnego kontraktu Grodzia?
+ muszą mieć autobusy pod ręką, bo przecież ten kontrakt moze być rozszerzony o 25 brygad na zlecenie ZTM. Czyli Grodzio kupi gazowce Scanie? Dobrze by było.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie, mam na to wywalone.
Miej ****, a będzie Ci dane
Proszę nie przeklinać
Vernalisadonis
Ostatnio zmieniony 17 lut 2024, 12:00 przez vernalisadonis, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wulgarny język.
Powód: Wulgarny język.
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Mi się wydawało oczywiste że powinien być kontrakt i za Arrivę i za Grodzia. A te opcjonalne 25 to myślałem że ewentualnie za Michalczewskiego jak się uda kupić autobusy. I tak już przez lekkomyślność (skąpstwo) ZTM stracono 25 knypków a możliwe że za rok i kolejne 25.
Chwila, jeszcze niedawno pisaliście, że to Mobilis chce za dużo pieniędzy za krótkie Solarisy, a teraz piszesz że to skąpstwo ZTMu?
-
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dosyć ciekawie zapowiada się w warszawskiej KM koniec tego roku i początek przyszłego.michael112 pisze: ↑16 lut 2024, 23:24Mi się wydawało oczywiste że powinien być kontrakt i za Arrivę i za Grodzia. A te opcjonalne 25 to myślałem że ewentualnie za Michalczewskiego jak się uda kupić autobusy. I tak już przez lekkomyślność (skąpstwo) ZTM stracono 25 knypków a możliwe że za rok i kolejne 25.
Polityka miasta potrafi zaskakiwać
Nigdy nie pisałem, że za Mobilis chce za dużo czy coś. Stop.
Wiadomo było, że koszty mocno wzrosły. Więc ekipa Trzaskowskiego powinna zoptymalizować wydatki i np. nie pchać się w budowę kładki która jest "bajerem", pomyśleć o dołożeniu pieniędzy do KM.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- ZielonyJamnik
- Posty: 701
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ja pisałem i dalej tak uważam, bo skoro Grodzio może jechać 12m za 10,78zł, to nie wierzę, że Mobilis musiał jechać 8,9m za 9,66zł (oferta z 1 przetargu).
Różnica w paliwie jest znaczna między tymi typami, a silniki są te same. Po za tym w midi mniej ma się co psuć.
Różnica w paliwie jest znaczna między tymi typami, a silniki są te same. Po za tym w midi mniej ma się co psuć.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Co nie znaczy że się nie psuje.ZielonyJamnik pisze: ↑17 lut 2024, 6:56Ja pisałem i dalej tak uważam, bo skoro Grodzio może jechać 12m za 10,78zł, to nie wierzę, że Mobilis musiał jechać 8,9m za 9,66zł (oferta z 1 przetargu).
Różnica w paliwie jest znaczna między tymi typami, a silniki są te same. Po za tym w midi mniej ma się co psuć.
Wozy z przebiegami około 800tys km potrzebują częstszego serwisu niż nówki i to Mobilis wziął pod uwagę w swoich wyliczeniach.
Zasadniczo ZTM wstępnie to zaakceptował, ale ..., więcej nie wypada tu pisać.
Czyli skoro PKS chce jeżdzić za 10,78, Mobilis chciał za 9,66, to wynika z tego że Arriva z deka przesadziła ze stawką 12,28 i sama jest sobie winna, że prawdopodobnie od grudnia wozy 12m już nie wyjadą
Chyba ZTM delikatnie poszedł Arrivie na rękę wpisując 50+3 wozy, bo chyba na Płochocińskiej stoi od jakiegoś czasu jedna wydmuszka jako dawca i raczej tego wozu już nie ujrzymy w tym przetargu, 9401 na niego wołali.
Chyba że PKS GM też ma jakąś wydmuszkę, bo kiedyś to było u nich na porządku dziennym?
-
- Posty: 2841
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Oprócz tego, powinni ograniczyć kupowanie elektryków na rzecz bardziej konwencjonalnych - i zatem tańszych napędów.