Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Z perspektywy pasażera niekoniecznie. Nawet w elektrycznym przegubowcu strach usiąść.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Wprowadzenie dokładnego czyszczenia np. raz na kwartał chyba by nie wpłynęło jakoś drastycznie na stawkę, wymuszenie tego na miejskiej spółce nie powinno być jakoś szczególnie trudne.
A co do stawek i konkurencji to chyba po to utrzymuje się jako taki balans między MZA a ajentami żeby można było w razie potrzeby oddać trochę prac albo jednym albo drugim. Jeśli przetarg kończy się fiaskiem, to może należy po prostu zwiększyć pracę MZA.
A co do stawek i konkurencji to chyba po to utrzymuje się jako taki balans między MZA a ajentami żeby można było w razie potrzeby oddać trochę prac albo jednym albo drugim. Jeśli przetarg kończy się fiaskiem, to może należy po prostu zwiększyć pracę MZA.
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
MJ jest mechanikiem, wie co mówi.
Mi kiedyś chłopaki z BTS jak miałem wyciek przy wentylatorze silnika opowiadali, że w Mobilisie to dopiero się naprawia to gdy się robi zgorzel, który trzeba przecinakiem wykuwać.
Po za tym ile było pożarów hybryd? Jeden to na bank pamiętam, ale chyba coś jeszcze było.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Czystość to nie stan techniczny.
Kolega dobrze napisał. Mam kilku znajomych, którzy przeszli z Mobilisu do MZA i widzą różnicę. Mówili np że w Mobim ciężko znaleźć Conecto, w którym nie byłoby jakiegoś komunikatu na desce. Ponadto widzę z jakich powodów w MZA wozy są niewypuszczane na miasto, a u agenta nie mogliby sobie na to pozwolić.Autobus Czerwon pisze: ↑18 lut 2024, 15:52Z perspektywy kierowcy utrzymanie wozów w MZA jest o kilka poziomów wyżej niż w Mobilisie.
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ktoś ma na dysku pobrany SIWZ z przetargu jak Grodzio wygrał na 93xx?
Przyszło mi do głowy, że może Grodzio w kwietniu po prostu wypowie obecną umowę, wtedy (jeżeli jest jak w starych przetargach) po pół roku może już nie płacić kar i bez obciążeń wejść w nowy kontrakt
Przyszło mi do głowy, że może Grodzio w kwietniu po prostu wypowie obecną umowę, wtedy (jeżeli jest jak w starych przetargach) po pół roku może już nie płacić kar i bez obciążeń wejść w nowy kontrakt
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Jest możliwość (ale nie pewność), że Grodzio będzie schodził w tempie 10 brygad miesięcznie.
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/
Bo jeździsz autobusami z "Woronicza". To wiele tłumaczy.
Każdy autobus w MZA minimum raz na 2 miesiące trafia na gruntowne mycie które trwa kilka godzin. Serio, po takim myciu można jeść nawet z podłogi. Tylko co z tego, jak następnego dnia wyjedzie na 20h na jakieś 190 i efekt znika po jednym dniu.px33 pisze: Wprowadzenie dokładnego czyszczenia np. raz na kwartał chyba by nie wpłynęło jakoś drastycznie na stawkę, wymuszenie tego na miejskiej spółce nie powinno być jakoś szczególnie trudne.
Wszystkie te 10 wozów powróciło na zajezdnie na Płochocińską.
Jednak stoją odstawione i raczej w najbliższym czasie nie wrócą do ruchu liniowego.
A to Grodzisk ich nie bierze?
A czemu by miał? Jeszcze za wcześnie o mysleniu o ewnetualnym zastępstwie za 25 brygad przez innego ajenta.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- ZielonyJamnik
- Posty: 699
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nasz SIPowiec mówi, że mza ma to wziąć w lipcu, ale ile w tym prawdy to nie wiem
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Na R4 niby? I tak wątpię, nie ma coś takiego jak wziąć w sferze finansów publicznych.ZielonyJamnik pisze: ↑26 lut 2024, 11:33Nasz SIPowiec mówi, że mza ma to wziąć w lipcu, ale ile w tym prawdy to nie wiem
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Z całą pewnością R4, biorąc pod uwagę że stacji z gazem tam brak i że kolejne zakładowe ploty latają po mieściezxcvbnm pisze: ↑26 lut 2024, 11:49Na R4 niby? I tak wątpię, nie ma coś takiego jak wziąć w sferze finansów publicznych.ZielonyJamnik pisze: ↑26 lut 2024, 11:33Nasz SIPowiec mówi, że mza ma to wziąć w lipcu, ale ile w tym prawdy to nie wiem
No wiesz, w teorii mieli nie montować gazu na R4, ale to się może odwrócić. W przeciwnym wypadku zostaje tylko inna zajezdnia - R3. Ale po co się tym zajmuję jak i tak to ploty
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2