Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1319
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 18 lut 2024, 18:00

Z perspektywy pasażera niekoniecznie. Nawet w elektrycznym przegubowcu strach usiąść.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

px33
Posty: 1587
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 18 lut 2024, 21:00

Wprowadzenie dokładnego czyszczenia np. raz na kwartał chyba by nie wpłynęło jakoś drastycznie na stawkę, wymuszenie tego na miejskiej spółce nie powinno być jakoś szczególnie trudne.

A co do stawek i konkurencji to chyba po to utrzymuje się jako taki balans między MZA a ajentami żeby można było w razie potrzeby oddać trochę prac albo jednym albo drugim. Jeśli przetarg kończy się fiaskiem, to może należy po prostu zwiększyć pracę MZA.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 18 lut 2024, 21:01

kocur pisze:
18 lut 2024, 15:45
MJ pisze:
18 lut 2024, 15:25
tabor w trochę leoszym stanie technicznym niz Mobilis
:rotfl2:
MJ jest mechanikiem, wie co mówi.

Mi kiedyś chłopaki z BTS jak miałem wyciek przy wentylatorze silnika opowiadali, że w Mobilisie to dopiero się naprawia to gdy się robi zgorzel, który trzeba przecinakiem wykuwać.

Po za tym ile było pożarów hybryd? Jeden to na bank pamiętam, ale chyba coś jeszcze było.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2213
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 18 lut 2024, 23:00

kocur pisze:
18 lut 2024, 18:00
Z perspektywy pasażera niekoniecznie. Nawet w elektrycznym przegubowcu strach usiąść.
Czystość to nie stan techniczny. :wink:
Autobus Czerwon pisze:
18 lut 2024, 15:52
Z perspektywy kierowcy utrzymanie wozów w MZA jest o kilka poziomów wyżej niż w Mobilisie.
Kolega dobrze napisał. Mam kilku znajomych, którzy przeszli z Mobilisu do MZA i widzą różnicę. Mówili np że w Mobim ciężko znaleźć Conecto, w którym nie byłoby jakiegoś komunikatu na desce. Ponadto widzę z jakich powodów w MZA wozy są niewypuszczane na miasto, a u agenta nie mogliby sobie na to pozwolić.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 lut 2024, 13:47

Ktoś ma na dysku pobrany SIWZ z przetargu jak Grodzio wygrał na 93xx?

Przyszło mi do głowy, że może Grodzio w kwietniu po prostu wypowie obecną umowę, wtedy (jeżeli jest jak w starych przetargach) po pół roku może już nie płacić kar i bez obciążeń wejść w nowy kontrakt
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

alojz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 19 lut 2024, 18:55

Jest możliwość (ale nie pewność), że Grodzio będzie schodził w tempie 10 brygad miesięcznie.
https://www.ztm.waw.pl/przetargi/2016/0 ... o-komunik/

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2057
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 19 lut 2024, 19:24

kocur pisze:
17 lut 2024, 20:19
Ponad 500 wozów MZA jest z rocznika 2012 i starszych. To jest 37%. Jeżdę prawie codziennie 7-letnimi SU12 PKSu na 179 i 16-letnimi SU18 MZA na 136. Różnica jest kolosalna, pojazdy MZA zwyczajnie śmierdzą i mają lepkie siedzenia.
Bo jeździsz autobusami z "Woronicza". To wiele tłumaczy.
px33 pisze: Wprowadzenie dokładnego czyszczenia np. raz na kwartał chyba by nie wpłynęło jakoś drastycznie na stawkę, wymuszenie tego na miejskiej spółce nie powinno być jakoś szczególnie trudne.
Każdy autobus w MZA minimum raz na 2 miesiące trafia na gruntowne mycie które trwa kilka godzin. Serio, po takim myciu można jeść nawet z podłogi. Tylko co z tego, jak następnego dnia wyjedzie na 20h na jakieś 190 i efekt znika po jednym dniu.

Jurand
Posty: 1080
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 26 lut 2024, 10:07

beni pisze:
25 gru 2023, 21:49
Łukasz pisze:
25 gru 2023, 18:18

Bankowi nie zależy na zrywaniu umowy, tylko na karach i odsetkach.
Czyżby a gdzie są:
9673, 9674, 9676, 9677, 9681, 9682, 9683, 9684, 9688, 9691 :-k :-k
Wszystkie te 10 wozów powróciło na zajezdnie na Płochocińską.
Jednak stoją odstawione i raczej w najbliższym czasie nie wrócą do ruchu liniowego.

KR88
Posty: 175
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 26 lut 2024, 10:45

A to Grodzisk ich nie bierze?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 26 lut 2024, 10:47

A czemu by miał? Jeszcze za wcześnie o mysleniu o ewnetualnym zastępstwie za 25 brygad przez innego ajenta.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jurand
Posty: 1080
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 26 lut 2024, 10:57

KR88 pisze:
26 lut 2024, 10:45
A to Grodzisk ich nie bierze?
Raczej bank/leasing ma problemy ze składowaniem :-k
Kukułcze jaja :lol:

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 26 lut 2024, 11:33

Nasz SIPowiec mówi, że mza ma to wziąć w lipcu, ale ile w tym prawdy to nie wiem
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 26 lut 2024, 11:49

ZielonyJamnik pisze:
26 lut 2024, 11:33
Nasz SIPowiec mówi, że mza ma to wziąć w lipcu, ale ile w tym prawdy to nie wiem
Na R4 niby? I tak wątpię, nie ma coś takiego jak wziąć w sferze finansów publicznych.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jurand
Posty: 1080
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 26 lut 2024, 12:16

zxcvbnm pisze:
26 lut 2024, 11:49
ZielonyJamnik pisze:
26 lut 2024, 11:33
Nasz SIPowiec mówi, że mza ma to wziąć w lipcu, ale ile w tym prawdy to nie wiem
Na R4 niby? I tak wątpię, nie ma coś takiego jak wziąć w sferze finansów publicznych.
Z całą pewnością R4, biorąc pod uwagę że stacji z gazem tam brak i że kolejne zakładowe ploty latają po mieście (-(

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 26 lut 2024, 13:52

No wiesz, w teorii mieli nie montować gazu na R4, ale to się może odwrócić. W przeciwnym wypadku zostaje tylko inna zajezdnia - R3. Ale po co się tym zajmuję jak i tak to ploty :D
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ