Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
I rzeczywiście, zaraz marzec, a drugiego przetargu na 50 wozów ajenckich jak nie było, tak nie ma.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czekają na hajs z KPO żeby uruchomić przetargi, zapłacić za nowe elektryki i wyremontować Redutową. Na pieniądze dla kierowców jak zwykle nie będzie miejsca.
Ale wiesz że pewnie przepisy nie pozwalają, zdrowy rozsądek kontra przepisy, to jest czysty sposób ma wojnę.MJ pisze: ↑27 lut 2024, 12:00Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
To nie plotki. Ale na Stalową nie trafią
- ZielonyJamnik
- Posty: 727
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A to mało było w Polsce przetargów z krótkim terminem dostawy? Jeszcze mza może ogłosić przetarg
Mkną po koleinach zielone jamniki... ![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![=D> =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Chociażby dzierżawy, jest wiele możliwości. BTW, jeśli solą w oku są dla was stawki jakie chcą Warszawscy ajenci, to PKS Szczecin wygrał przetarg na przewozy dla ZDiTM ze stawką ok 15zł/wzkm i to wozami który najstarszy ma ponad 10 lat
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Dzierżawa też będzie podpadać pod PZP.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak PKS Szczecin ma co roku przetargi chamsko ustawiane pod siebie to nic dziwnego że może szaleć ze stawkami.
No i zaraz się okaże że Chytra baba z Radomia jeszcze na tym zarobi, albo będzie chciała zarobićMJ pisze: ↑27 lut 2024, 12:00Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
![(-(](./images/smilies/eusa_snooty.gif)
Pomimo że rozłożyła firmę, położyła kontrakt nie wywiązując się z jego warunków i ponoć kar nie płaciła i nie płaci, to chyba powinno być podciągnięte pod zerwanie kontraktu i powinny być solidne kary?
Bo przecież cała ta sytuacja jest tylko i wyłącznie jej winą, gdyby ludziom płaciła podobne stawki jak inni przewoznicy, to kierowcy by byli.
Co to jest za tłumaczenie że gaz podrożał, co tylko jej podrożał?
A to kary nie są automatycznie potrącane z wynagrodzenia?
No nie wiem. Jakoś Mutares kupił oddziały Arrivy i żaden przepis tego nie blokował. Na eLkach przejmowanie sie zdarza z tego co słyszałem. Przejmowanie kontraktów to normalne działania na rynku.Nordyk110 pisze: ↑27 lut 2024, 13:23Ale wiesz że pewnie przepisy nie pozwalają, zdrowy rozsądek kontra przepisy, to jest czysty sposób ma wojnę.MJ pisze: ↑27 lut 2024, 12:00Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
Obecnie gaz jest tańszy od ON, ale nie znam konkretnych różnic.Jurand pisze: ↑28 lut 2024, 14:28No i zaraz się okaże że Chytra baba z Radomia jeszcze na tym zarobi, albo będzie chciała zarobić![]()
Pomimo że rozłożyła firmę, położyła kontrakt nie wywiązując się z jego warunków i ponoć kar nie płaciła i nie płaci, to chyba powinno być podciągnięte pod zerwanie kontraktu i powinny być solidne kary?
Bo przecież cała ta sytuacja jest tylko i wyłącznie jej winą, gdyby ludziom płaciła podobne stawki jak inni przewoznicy, to kierowcy by byli.
Co to jest za tłumaczenie że gaz podrożał, co tylko jej podrożał?