Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
I rzeczywiście, zaraz marzec, a drugiego przetargu na 50 wozów ajenckich jak nie było, tak nie ma.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czekają na hajs z KPO żeby uruchomić przetargi, zapłacić za nowe elektryki i wyremontować Redutową. Na pieniądze dla kierowców jak zwykle nie będzie miejsca.
Ale wiesz że pewnie przepisy nie pozwalają, zdrowy rozsądek kontra przepisy, to jest czysty sposób ma wojnę.MJ pisze: ↑27 lut 2024, 12:00Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
To nie plotki. Ale na Stalową nie trafią
- ZielonyJamnik
- Posty: 711
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A to mało było w Polsce przetargów z krótkim terminem dostawy? Jeszcze mza może ogłosić przetarg
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Chociażby dzierżawy, jest wiele możliwości. BTW, jeśli solą w oku są dla was stawki jakie chcą Warszawscy ajenci, to PKS Szczecin wygrał przetarg na przewozy dla ZDiTM ze stawką ok 15zł/wzkm i to wozami który najstarszy ma ponad 10 lat
Dzierżawa też będzie podpadać pod PZP.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak PKS Szczecin ma co roku przetargi chamsko ustawiane pod siebie to nic dziwnego że może szaleć ze stawkami.
No i zaraz się okaże że Chytra baba z Radomia jeszcze na tym zarobi, albo będzie chciała zarobićMJ pisze: ↑27 lut 2024, 12:00Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
Pomimo że rozłożyła firmę, położyła kontrakt nie wywiązując się z jego warunków i ponoć kar nie płaciła i nie płaci, to chyba powinno być podciągnięte pod zerwanie kontraktu i powinny być solidne kary?
Bo przecież cała ta sytuacja jest tylko i wyłącznie jej winą, gdyby ludziom płaciła podobne stawki jak inni przewoznicy, to kierowcy by byli.
Co to jest za tłumaczenie że gaz podrożał, co tylko jej podrożał?
A to kary nie są automatycznie potrącane z wynagrodzenia?
No nie wiem. Jakoś Mutares kupił oddziały Arrivy i żaden przepis tego nie blokował. Na eLkach przejmowanie sie zdarza z tego co słyszałem. Przejmowanie kontraktów to normalne działania na rynku.Nordyk110 pisze: ↑27 lut 2024, 13:23Ale wiesz że pewnie przepisy nie pozwalają, zdrowy rozsądek kontra przepisy, to jest czysty sposób ma wojnę.MJ pisze: ↑27 lut 2024, 12:00Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
Obecnie gaz jest tańszy od ON, ale nie znam konkretnych różnic.Jurand pisze: ↑28 lut 2024, 14:28No i zaraz się okaże że Chytra baba z Radomia jeszcze na tym zarobi, albo będzie chciała zarobić
Pomimo że rozłożyła firmę, położyła kontrakt nie wywiązując się z jego warunków i ponoć kar nie płaciła i nie płaci, to chyba powinno być podciągnięte pod zerwanie kontraktu i powinny być solidne kary?
Bo przecież cała ta sytuacja jest tylko i wyłącznie jej winą, gdyby ludziom płaciła podobne stawki jak inni przewoznicy, to kierowcy by byli.
Co to jest za tłumaczenie że gaz podrożał, co tylko jej podrożał?