Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2222
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 27 lut 2024, 12:00

Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2236
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 27 lut 2024, 12:04

I rzeczywiście, zaraz marzec, a drugiego przetargu na 50 wozów ajenckich jak nie było, tak nie ma.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

KR88
Posty: 180
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 27 lut 2024, 13:15

Czekają na hajs z KPO żeby uruchomić przetargi, zapłacić za nowe elektryki i wyremontować Redutową. Na pieniądze dla kierowców jak zwykle nie będzie miejsca.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1631
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 27 lut 2024, 13:23

MJ pisze:
27 lut 2024, 12:00
Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
Ale wiesz że pewnie przepisy nie pozwalają, zdrowy rozsądek kontra przepisy, to jest czysty sposób ma wojnę.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

SU89
Posty: 425
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 27 lut 2024, 13:54

Jurand pisze:
26 lut 2024, 12:16
zxcvbnm pisze:
26 lut 2024, 11:49


Na R4 niby? I tak wątpię, nie ma coś takiego jak wziąć w sferze finansów publicznych.
Z całą pewnością R4, biorąc pod uwagę że stacji z gazem tam brak i że kolejne zakładowe ploty latają po mieście (-(
To nie plotki. Ale na Stalową nie trafią

Jurand
Posty: 1086
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 lut 2024, 15:05

SU89 pisze:
27 lut 2024, 13:54
Jurand pisze:
26 lut 2024, 12:16

Z całą pewnością R4, biorąc pod uwagę że stacji z gazem tam brak i że kolejne zakładowe ploty latają po mieście (-(
To nie plotki. Ale na Stalową nie trafią
Na jakich warunkach miało by to się niby odbyć :?:

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 711
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 27 lut 2024, 19:07

A to mało było w Polsce przetargów z krótkim terminem dostawy? Jeszcze mza może ogłosić przetarg
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Flash8222
Posty: 7612
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 28 lut 2024, 9:21

Jurand pisze:
27 lut 2024, 15:05
SU89 pisze:
27 lut 2024, 13:54


To nie plotki. Ale na Stalową nie trafią
Na jakich warunkach miało by to się niby odbyć :?:
Chociażby dzierżawy, jest wiele możliwości. BTW, jeśli solą w oku są dla was stawki jakie chcą Warszawscy ajenci, to PKS Szczecin wygrał przetarg na przewozy dla ZDiTM ze stawką ok 15zł/wzkm i to wozami który najstarszy ma ponad 10 lat :lol:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25380
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2024, 9:24

Flash8222 pisze:
28 lut 2024, 9:21
Jurand pisze:
27 lut 2024, 15:05

Na jakich warunkach miało by to się niby odbyć :?:
Chociażby dzierżawy, jest wiele możliwości. BTW, jeśli solą w oku są dla was stawki jakie chcą Warszawscy ajenci, to PKS Szczecin wygrał przetarg na przewozy dla ZDiTM ze stawką ok 15zł/wzkm i to wozami który najstarszy ma ponad 10 lat :lol:
Dzierżawa też będzie podpadać pod PZP.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 28 lut 2024, 12:06

Flash8222 pisze:
28 lut 2024, 9:21
Jurand pisze:
27 lut 2024, 15:05

Na jakich warunkach miało by to się niby odbyć :?:
Chociażby dzierżawy, jest wiele możliwości. BTW, jeśli solą w oku są dla was stawki jakie chcą Warszawscy ajenci, to PKS Szczecin wygrał przetarg na przewozy dla ZDiTM ze stawką ok 15zł/wzkm i to wozami który najstarszy ma ponad 10 lat :lol:
Jak PKS Szczecin ma co roku przetargi chamsko ustawiane pod siebie to nic dziwnego że może szaleć ze stawkami.

Jurand
Posty: 1086
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 lut 2024, 14:28

MJ pisze:
27 lut 2024, 12:00
Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
No i zaraz się okaże że Chytra baba z Radomia jeszcze na tym zarobi, albo będzie chciała zarobić (-(
Pomimo że rozłożyła firmę, położyła kontrakt nie wywiązując się z jego warunków i ponoć kar nie płaciła i nie płaci, to chyba powinno być podciągnięte pod zerwanie kontraktu i powinny być solidne kary?
Bo przecież cała ta sytuacja jest tylko i wyłącznie jej winą, gdyby ludziom płaciła podobne stawki jak inni przewoznicy, to kierowcy by byli.
Co to jest za tłumaczenie że gaz podrożał, co tylko jej podrożał?

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 28 lut 2024, 15:16

A to kary nie są automatycznie potrącane z wynagrodzenia?

Jurand
Posty: 1086
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 lut 2024, 15:29

px33 pisze:
28 lut 2024, 15:16
A to kary nie są automatycznie potrącane z wynagrodzenia?
No właśnie, zasadniczo powinny, tu coś jednak ponoć nie i tu jest pies pogrzebany (-(

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2222
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 29 lut 2024, 6:32

Nordyk110 pisze:
27 lut 2024, 13:23
MJ pisze:
27 lut 2024, 12:00
Ja tam cały czas nie jestem w stanie zrozumieć, czemu nigdzie nie przewinął się temat przejęcia kontraktu przez któregoś z pozostałych ajentów? To byłaby sytuacja idealna dla każdej ze stron: ZTMu, Michalczewskiego oraz potencjalnego ajenta. Nie uwierzę w to by któryś z przewoźników nie chciał takiego kontraktu. Jeszcze dodatkowo ajent, który by przejął kontrakt mógłby się dogadać z ZTMem by przez przyjmijmy okres +/- 6 miesięcy żeby plan przywracać do 25 brygad stopniowo oraz że przez ten okres mogliby wyjeżdżać swoimi autobusami by poznać Scanie i ewentualnie doprowadzić do stanu jak pozostałe pojazdy (zakładając że są w gorszym stanie, a patrząc organizację pracy Michalczewskiego pewnie tak jest).
Ale wiesz że pewnie przepisy nie pozwalają, zdrowy rozsądek kontra przepisy, to jest czysty sposób ma wojnę.
No nie wiem. Jakoś Mutares kupił oddziały Arrivy i żaden przepis tego nie blokował. Na eLkach przejmowanie sie zdarza z tego co słyszałem. Przejmowanie kontraktów to normalne działania na rynku.
Jurand pisze:
28 lut 2024, 14:28
No i zaraz się okaże że Chytra baba z Radomia jeszcze na tym zarobi, albo będzie chciała zarobić (-(
Pomimo że rozłożyła firmę, położyła kontrakt nie wywiązując się z jego warunków i ponoć kar nie płaciła i nie płaci, to chyba powinno być podciągnięte pod zerwanie kontraktu i powinny być solidne kary?
Bo przecież cała ta sytuacja jest tylko i wyłącznie jej winą, gdyby ludziom płaciła podobne stawki jak inni przewoznicy, to kierowcy by byli.
Co to jest za tłumaczenie że gaz podrożał, co tylko jej podrożał?
Obecnie gaz jest tańszy od ON, ale nie znam konkretnych różnic.

Flash8222
Posty: 7612
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 lut 2024, 12:48

MJ pisze:
29 lut 2024, 6:32
Obecnie gaz jest tańszy od ON, ale nie znam konkretnych różnic.
Ale tylko LNG, CNG znowu jest droższy od ropy.

ODPOWIEDZ