Te solarisy to jednak chyba na Stalową, unifikacja taboru a poza tym one są pewnie dedykowane pod 106, więc na Mariensztat będzie bliżej.zxcvbnm pisze: ↑07 mar 2024, 16:19Ja słyszałem tylko o wersji o 12 wozach tymi pod pantograf. O 18 wozach z większym akumulatorem się wahają cały czas, więc czekam na jakieś bardziej wiarygodne info.wincenty pisze: ↑07 mar 2024, 16:13
No jednak szkoda że nie E12, bo ten U12 będzie straszył swym wyglądem.
Tego udało się uniknąć w przypadku ostatnich kebabów, gdy weszła już do produkcji ta nowa brzydka generacja, a MZA zamówiło ostatecznie jeszcze tę dotychczasową.
A co od zajezdni dla Chińczyków, to słyszałem że mają stacjonować na... Włościańskiej. Chyba jest coś na rzeczy, skoro wyburzono pierwszą halę i przygotowywany jest plac, być może właśnie pod elektryki.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 3084
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Z drugiej strony, umieszczenie wszystkich takich autobusów na Woronicza i skierowanie tam obsługi wszystkich linii "elektrycznych" 12m, oznacza łatwiejszą pracę dla dyspozytorów.
Zapewnemichael112 pisze: ↑07 mar 2024, 19:08Z drugiej strony, umieszczenie wszystkich takich autobusów na Woronicza i skierowanie tam obsługi wszystkich linii "elektrycznych" 12m, oznacza łatwiejszą pracę dla dyspozytorów.
Zwłaszcza jak połowa tych wozów nie będzie sprawna

Dotychczasowi użytkownicy chyba aż tak nie narzekają. Zresztą Yutongi chyba zrobiły się dość powszechne w Europie, zdaje się że głównie na bogatej północy.
Jeśli dali lepszą ofertę, to po co się upierać? A może to była jakaś gra negocjacyjna żeby skłonić Scanię do rzucenia lepszej oferty?Za zakup Scanii też on był odpowiedzialny, a we wcześniejszych rozmowach upierał się że jeśli ten przetarg uda się wygrać to będą Solarisy lub MANy, nic innego nie wchodziło w grę, a tu nagle Scanie
Albo, albopx33 pisze: ↑07 mar 2024, 20:23Dotychczasowi użytkownicy chyba aż tak nie narzekają. Zresztą Yutongi chyba zrobiły się dość powszechne w Europie, zdaje się że głównie na bogatej północy.
Jeśli dali lepszą ofertę, to po co się upierać? A może to była jakaś gra negocjacyjna żeby skłonić Scanię do rzucenia lepszej oferty?Za zakup Scanii też on był odpowiedzialny, a we wcześniejszych rozmowach upierał się że jeśli ten przetarg uda się wygrać to będą Solarisy lub MANy, nic innego nie wchodziło w grę, a tu nagle Scanie
A potem się ulotnił Pan Kucharski i tyle go widzieli i wypłynął jako prezes Busnex

Wstępne info od MZA:
- 18 Yutongów na R3
- 12 Solarisów na R4
- 29 Scanii (od Michasia) na R2
Przenosiny:
- SU10 R2
R4
-10 SU12IV CNG R2
R3
-1521-1535 na R4
- kasacje najgorszych szarpaków i 18xx na R4.
Niewykluczone że któreś diesle pojadą na Włościańską.
- 18 Yutongów na R3
- 12 Solarisów na R4
- 29 Scanii (od Michasia) na R2
Przenosiny:
- SU10 R2

-10 SU12IV CNG R2

-1521-1535 na R4
- kasacje najgorszych szarpaków i 18xx na R4.
Niewykluczone że któreś diesle pojadą na Włościańską.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A te miejsca na Włościańskiej szykowane pod elektryki to na zjeżdżające tam dodatki A/B?
O to się nie pytałem. Z wcześniejszych zasłyszanych plotek niektóre wozy mają zjeżdżać tamże, ale nie biorę za to odpowiedzialności jak za info wyżej XD
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
A w najbliższym czasie, jakieś inwestycje / zakupy są planowane dla R1?
No i to wszystko bardzo logicznie wygląda.
Z tym że, chyba jeszcze brakuje tych 12 elektrycznych SU18 z wcześniejszego przetargu ? To one przypadkiem nie na R1 właśnie miały być ? Chyba w zeszłym roku była podpisana umowa, to nie wiem czy one już jakoś niedługo nie będą przychodzić ? Bo te nowe 18 Yutongów i 12 Solarisów to rozumiem, że z tego ostatniego, dwuczęściowego ?
Co do R1 - elektryki 18m prawdopodobnie na R1, co do 12m - MZA narzeka trochę, na brak sprawnych 12-tek nieelektrycznych na R1, a z racji że odpada tam napęd CNG, to być może będą jeszcze przesunięcia taboru spalinowego. Ale to już, jak mówię, tylko moje domysły.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Zgodnie z deklaracją ZTMu na R-1, R-3 i R-4 mają trafić po 4 SU18E.mb112 pisze: ↑04 kwie 2024, 22:34No i to wszystko bardzo logicznie wygląda.
Z tym że, chyba jeszcze brakuje tych 12 elektrycznych SU18 z wcześniejszego przetargu ? To one przypadkiem nie na R1 właśnie miały być ? Chyba w zeszłym roku była podpisana umowa, to nie wiem czy one już jakoś niedługo nie będą przychodzić ? Bo te nowe 18 Yutongów i 12 Solarisów to rozumiem, że z tego ostatniego, dwuczęściowego ?
Ale to mogło się zmienić, biorąc pod uwagę możliwości zasilania elektryków na poszczególnych zajezdniach... Wyglądałoby to sensownie, że każda zajezdnia dostanie nowe wozy.ashir pisze: ↑04 kwie 2024, 22:57Zgodnie z deklaracją ZTMu na R-1, R-3 i R-4 mają trafić po 4 SU18E.mb112 pisze: ↑04 kwie 2024, 22:34
No i to wszystko bardzo logicznie wygląda.
Z tym że, chyba jeszcze brakuje tych 12 elektrycznych SU18 z wcześniejszego przetargu ? To one przypadkiem nie na R1 właśnie miały być ? Chyba w zeszłym roku była podpisana umowa, to nie wiem czy one już jakoś niedługo nie będą przychodzić ? Bo te nowe 18 Yutongów i 12 Solarisów to rozumiem, że z tego ostatniego, dwuczęściowego ?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ja bym mino wszystko trzymał się deklaracji, czyli po 4 wozy na 3 zajezdnie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 3311
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Ciekawe jakie numerki dostaną Scanie na tej Kleszczowej?
4671-4699 chyba najlepsza opcja
4671-4699 chyba najlepsza opcja

Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo 
