A nie da się tego wyłączyć? Dla mnie wyświetlacze przystankowe na Sielcach są po prostu zbędne, skoro staje tam tylko jedna linia. One są dobrym rozwiązaniem na przykład w Alejach, gdy na przystanek wpadają po dwa tramwaje i dzięki nim wiesz, który wjedzie pierwszy i możesz się lepiej ustawić. Natomiast tu wystarczy spojrzeć na wyświetlacze tramwaju, które pokazują ile minut do odjazdu ma konkretny wóz.pawcio pisze: ↑29 maja 2024, 11:51Który nie pokazuje, że tramwaj operacyjnie stoi na innym torze niż wg rozkładu. A to jest zarzewiem gównoburzy na Sielcach.Stary Pingwin pisze: ↑29 maja 2024, 9:56Na Wyścigach przy wejściu na pętlę jest (wyświetlacz) słupek z rozkładami.
Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
Jak są dwa to nigdy nie wiesz, który będzie pierwszyfraktal pisze:A nie da się tego wyłączyć? Dla mnie wyświetlacze przystankowe na Sielcach są po prostu zbędne, skoro staje tam tylko jedna linia. One są dobrym rozwiązaniem na przykład w Alejach, gdy na przystanek wpadają po dwa tramwaje i dzięki nim wiesz, który wjedzie pierwszy i możesz się lepiej ustawić. Natomiast tu wystarczy spojrzeć na wyświetlacze tramwaju, które pokazują ile minut do odjazdu ma konkretny wóz.

ŁK
Obecnie pracuje jeden (05) i pokazuje pełen rozkład. Drugi powinien być dublem tego pierwszego, ale spokojnie - nie wszystko od razu.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Musieli coś mocno schrzanić skoro na Sikorskiego - Witosa z powrotem położyli asfalt na odcinku bez torów i zamknęli odcinek z torami. Chyba dwa tygodnie w plecy.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1164
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Wcale mnie to nie dziwi, skoro taki ostry podjazd tam był, więc pojazdy gabarytowe musiały mocno bić w ten fragment torowiska
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Dzisiaj miałem okazję szczegółowo popatrzeć jak idą prace (postęp) w układaniu torowisk. Wg mojej opinii żeby to uruchomić 1 września to Budimex musi pracować 48h na dobę... Tam są miejsca które wyglądają dokładnie tak samo jak 2 lata temu. Już nie mówię o pracach wykończeniowych... wygląda to wszystko słabo. Ale może się mylę.
W 90 dni to teraz na fundamencie kilkupiętrowe osiedle stawiają, a tam po płaskim - najwyżej zaleją asfaltem i będą zamykać po kolei
i tak dobrze, że nie muszą na 22 lipca.
Btw czy tylko mi się wydaje, że najtrudniejszy odcinek był właśnie pod górę z przyłączeniem do Puławskiej? Co tam się na dole dzieje, że ciągle trzeba coś przekładać pod ziemią? Na Gagarina też był kolektor robiony…

Btw czy tylko mi się wydaje, że najtrudniejszy odcinek był właśnie pod górę z przyłączeniem do Puławskiej? Co tam się na dole dzieje, że ciągle trzeba coś przekładać pod ziemią? Na Gagarina też był kolektor robiony…
ŁK
Krytyczny był chyba ciepłociąg przy Dolnej i Chełmskiej, który musiał być etapowany, żeby nie zamykać skrzyżowania na raz. A to okno pogodowe jest akurat bardzo wąskie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czy priorytet na Spacerowej i Gagarina już uruchomiono?
Na Spacerowej to nie spodziewałbym się go do jesieni co najmniej, skoro to wciąż czasowa organizacja ruchu na placu budowy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może faktycznie Polacy nie powinni budować KDP, skoro nie potrafimy zrobić, by tramwaj nie stał przed światłami dla pieszych...?
-
- Posty: 4449
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A nie da się po prostu wyłączyć akurat tych świateł do czasu wdrożęnia stałej organizacji ruchu?
ZaKaZ!! Przecież to NIEBEZPIECZNE.Autobus Czerwon pisze: ↑05 cze 2024, 9:36A nie da się po prostu wyłączyć akurat tych świateł do czasu wdrożęnia stałej organizacji ruchu?
Przejechałem się nową trasą i mam dwie uwagi:
- przystanki na Gagarina są za rzadko, szczególnie widać to między Belwederską a Sielecką. Tam mieszka dużo starszych ludzi i oznacza to dla nich wydłużenie dojścia do przystanku KM. Powinny być zbudowane przystanki na wysokości dotychczasowych autobusowych, za to krótsze, bo chyba rzadko się zdarzy sytuacja że podjadą dwa składy, ale jednak częstsze.
- wysokość nowych peronów jest za nisko względem wejścia do wagonu o jakieś 10 cm. Na świecie buduje się jednak perony tak, by poziom peronu był na równi z wejściem do wagonu, tu tak nie jest...
Szkoda, że wyszła bieda wersja, jak zawsze u nas
Choć jedzie się całkiem miło, płynnie i 7 minut z Puławskiej do Sielc, to rzeczywiście szybko...
- przystanki na Gagarina są za rzadko, szczególnie widać to między Belwederską a Sielecką. Tam mieszka dużo starszych ludzi i oznacza to dla nich wydłużenie dojścia do przystanku KM. Powinny być zbudowane przystanki na wysokości dotychczasowych autobusowych, za to krótsze, bo chyba rzadko się zdarzy sytuacja że podjadą dwa składy, ale jednak częstsze.
- wysokość nowych peronów jest za nisko względem wejścia do wagonu o jakieś 10 cm. Na świecie buduje się jednak perony tak, by poziom peronu był na równi z wejściem do wagonu, tu tak nie jest...
Szkoda, że wyszła bieda wersja, jak zawsze u nas

Choć jedzie się całkiem miło, płynnie i 7 minut z Puławskiej do Sielc, to rzeczywiście szybko...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jakby tak nie zrobili to nie dałoby się wysunąć rampy z Jazza czy Swinga (a te również się tam pojawią po otwarciu Wilanowa).
