![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Zresztą, tężnie solankowe są też w Parku Sowińskiego i na placu Hallera, naprawdę nie trzeba jechać aż na Olesin
![:term:](./images/smilies/chrome.gif)
Moderator: Wiliam
Kursy wydłużone są lepsze, bo teoretycznie zawsze je można wyciąćmb112 pisze:A w Wólce Węglowej i Choszczówce są popularne wejścia do lasu
No ale ok, wydłużone kursy 131 tylko w dni świąteczne w sezonie letnim, tak jak kiedyś 130 miałyby sens, ale w dni powszednie 239 do metra naprawdę wystarczy.
W sumie zastanawiam się, czy nie lepiej by już było ucałotygodniowić 317 i przekierować je do Miasteczka po trasie 217. Zdaje się że i tak 217 do Wilanowskiej służy głównie pracownikom Mordoru, częstotliwość w zasadzie ta sama, a z kolei al.Wilanowskiej i tak nie powinno zaboleć dzięki mocnemu 164+239. Choć przydałoby się jeszcze wzmocnić odcinek na zachód od Metra Wilanowska, głównie poprzez 165
WrrrrMatt Cubis pisze:Ci
Myślę, że przy okazji dolnomokotowskich zmian przydałoby się zwiększenie częstotliwości 168 w międzyszczycie do 15 min.Autobus Czerwon pisze: ↑11 cze 2024, 8:02Szkoda że Siekierki nadal zostają z dziadowskim 167 i 168.
Normalnie, jak każda inna wieś pod Warszawąreserved pisze: ↑11 cze 2024, 10:47Bardzo nie podoba mi się pomysł skracania 264 do Powsina. Czyli co... robimy dowozówkę do dowozówki do tramwaju? Ile razy ci ludzie mają się przesiadać? Pomysł ze zwiększeniem częstotliwości jak najbardziej ok ale moim zdaniem linia powinna dojeżdżać przynajmniej do Miasteczka Wilanów lub tak jak obecnie Wilanowa.