Strzelam w ciemno, że część mieszkańców Nowego Bemowa + radni wychodzili gdzie trzeba powrót kolejnej linii skrętnej z al. Reymonta w Broniewskiego. No i podejrzewam, że 28 na NB nie oferuje szerokiego wachlarza miejsc siedzących, w odróżnieniu od tramwaju startującego z pętli.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Jechałem w środę osiemnastką po 17 z centrum. Stojący jacykolwiek byli do PL.Zbawiciela. Potem już zajęte siedzące w 105.Paweł D. pisze:
A co pomysłu zabrania 18 i wstawienia w to miejsce 31 to mam sceptyczne podejście. Jakoś Puławska chce jeździć do Centrum i oparcie jej tylko o 4 i 10 to dość ryzykowny pomysł.
ŁK
2006
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tylko czy chwilę wcześniej nie jechała nabita po dach 4?Łukasz pisze: ↑17 cze 2024, 7:51Jechałem w środę osiemnastką po 17 z centrum. Stojący jacykolwiek byli do PL.Zbawiciela. Potem już zajęte siedzące w 105.Paweł D. pisze: A co pomysłu zabrania 18 i wstawienia w to miejsce 31 to mam sceptyczne podejście. Jakoś Puławska chce jeździć do Centrum i oparcie jej tylko o 4 i 10 to dość ryzykowny pomysł.
Ale Łukasz napisał "w środę".
A, sorry. Syndrom poniedziałku. Ale tym bardziej może potwierdzać, że to był kurs nawet "na trzeciego".
18 od Wierzbna wozi pojedyncze osoby (kto ma jechać do Centrum wybierze metro) i zapełnia się ludźmi jadącymi do Centrum od Morskiego Oka. Jeśli będzie skręcać na dół (31) to czy są potoki na taką relację? To jest podstawowe pytanie. Bo do przesiadek na Goworka ciężko będzie ludzi namówić raczej. Ale to moja subiektywna opinia.
18 od Wierzbna wozi pojedyncze osoby (kto ma jechać do Centrum wybierze metro) i zapełnia się ludźmi jadącymi do Centrum od Morskiego Oka. Jeśli będzie skręcać na dół (31) to czy są potoki na taką relację? To jest podstawowe pytanie. Bo do przesiadek na Goworka ciężko będzie ludzi namówić raczej. Ale to moja subiektywna opinia.
Ja może i bym się zgodził (albo zaufał specjalistom), że Puławskiej wystarczą dwie słabe linie do Centrum. Ale pod warunkiem ich dobrej koordynacji w połowie taktu. Ale o ile w stronę Centrum, to jeszcze jako-tako (kawałek priorytetu działa, dalej od Woronicza ma już niedługo być), to w drugą stronę opóźnienia 4/10/18 mają charakter losowy i często-gęsto jedzie trójpak. Pierwsze nabite, ostatnie puste.
Dopóki nie doprowadzi się rozkładów do realności (bo o sygnalizacji nawet już nie marzę), to będzie jak będzie. 18 już na Wierzbnie czy PIMOT potrafi mieć -2/3. A dalej to loteria - może -1, może -5. I cała misterna koordynacja leci....
Dopóki nie doprowadzi się rozkładów do realności (bo o sygnalizacji nawet już nie marzę), to będzie jak będzie. 18 już na Wierzbnie czy PIMOT potrafi mieć -2/3. A dalej to loteria - może -1, może -5. I cała misterna koordynacja leci....
No bo i skąd na Puławskiej miałyby być ogromne potoki… Wilanowską obsługuje metro, zabudowa raczej max. pięciopiętrowa, część ludzi jeździ prostopadle do metra albo będzie jeździć tramwajem na dole. Obstawiam, że po otwarciu całego Wilanowa, na Puławskiej wystarczy spokojnie jedna linia ze wspomaganiem szczytowym. Jednak taka 17 jeździ Wołoską sama (co jest akurat odrobinę za mało), a na Puławskiej potrzeba 4 linii… Może to rzeczywiście kwestia nieprzewidywalności. Na Sielce, gdzie jest potencjał przesiadkowy, daliśmy jedną standardową linię. To sie nie klei.Paweł D. pisze:Ja może i bym się zgodził (albo zaufał specjalistom), że Puławskiej wystarczą dwie słabe linie do Centrum. Ale pod warunkiem ich dobrej koordynacji w połowie taktu. Ale o ile w stronę Centrum, to jeszcze jako-tako (kawałek priorytetu działa, dalej od Woronicza ma już niedługo być), to w drugą stronę opóźnienia 4/10/18 mają charakter losowy i często-gęsto jedzie trójpak. Pierwsze nabite, ostatnie puste.
Dopóki nie doprowadzi się rozkładów do realności (bo o sygnalizacji nawet już nie marzę), to będzie jak będzie. 18 już na Wierzbnie czy PIMOT potrafi mieć -2/3. A dalej to loteria - może -1, może -5. I cała misterna koordynacja leci....
ŁK
Dlatego jeśli coś musi skręcać przy Reymonta, niech to będzie nowe-stare 35, a 19 niech stanowi silny duet z 33...primoż pisze: ↑17 cze 2024, 1:25Strzelam w ciemno, że część mieszkańców Nowego Bemowa + radni wychodzili gdzie trzeba powrót kolejnej linii skrętnej z al. Reymonta w Broniewskiego. No i podejrzewam, że 28 na NB nie oferuje szerokiego wachlarza miejsc siedzących, w odróżnieniu od tramwaju startującego z pętli.
Na forach wilanowskich mocno płączą że stracą bezpośrednie połączenie z Dw. Centralnym... Chyba mają rację, przydałyby się 2 silne linie do końca Sobieskiego, czyli tak jak teraz, 519 i 522... Dlatego puściłbym 19 do MW a 14 na Stegny, w końcu to tak naprawdę tylko 2 przystanki na Bonifacego a i dziś 501 kursuje tylko w dni robocze.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ten sam pomysł zgłosiłem kilka dni temu.
Co do zamiany końcówkami 19 i 14 to chyba racja, ale 19 też miałoby być silne, w sensie co 4/6/7,5 ? I oprócz tego też 33 bez zmian co 8/12/15 ? To trochę chyba za dużo się robi na Chałubińskiego, wychodzi w szczycie 52-53 kursy/h (10*7.5, 11*7.5, 17*15, 19*15, 33*7.5), to chyba w ogóle nie będzie brygad na tyle ? To skądś coś by trzeba zabrać.wincenty pisze: ↑17 cze 2024, 20:28Na forach wilanowskich mocno płączą że stracą bezpośrednie połączenie z Dw. Centralnym... Chyba mają rację, przydałyby się 2 silne linie do końca Sobieskiego, czyli tak jak teraz, 519 i 522... Dlatego puściłbym 19 do MW a 14 na Stegny, w końcu to tak naprawdę tylko 2 przystanki na Bonifacego a i dziś 501 kursuje tylko w dni robocze.
Zresztą teraz 519+522 są łącznie co 5, to nawet 19 co 8 i 15 co 4 to będzie dużo więcej.
14 oraz 19 obie co 8.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale dostaną z Zachodnim. Tylko ZTM, oczywiście, nie mógł na tym etapie puścić pary z ust, że 14 pojedzie na Zachodni.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.