Grupowe (np. grupa mieszkańców jakiejś ulicy albo okolicy). Co oczywiście się wyklucza, jak wiedziałeś oglądając spotkanie na YouTube. Jedna grupa mieszkańców chce 139 do Kabat, a druga do Wilanowskiej. Każdy patrzy tylko na siebie.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Zyliony złotych, byle tylko Autobus Czerwon był niezadowolony.Autobus Czerwon pisze: ↑25 cze 2024, 14:34Te konsultacje w każdej formie to jeden wielki sh*t, ciekawe ile kasy idzie na tę hucpę
A na serio - minimalna ilość pieniędzy, bo większość jest robiona własnymi siłami zespołu ZTM w ramach obowiązków służbowych.
Spółdzielnie, Wspólnocy, firmy, instytucje... - takie gremia też przygotowują i wysyłają swoje opinie, ale nie w formie komentarza na stronie konsultacyjnej, tylko mailowo lub pisemnie. Sprawdźcie raporty z lat poprzednich.
Tak, bywa że argumenty się wzajemnie wykluczają i rolą urzedników jest albo ich wybór, albo wypośrodkowanie, albo jeszcze co innego - mówił też o tym A.Zając na sobotnim spotkaniu.
14 na Sielce, kiedyś Nowowiejską przeniosą za skrzyżowanie i przynajmniej odtąd będzie jeździć razem z 11. Trasa przez Pole to lata a 14 bym chyba nie skręcał i przy Nowowiejskiej, i przez Rakowiecką.
19/29 na Stegny/Wilanow, tam też 35
ŁK
Myślę, że jednym z powodów skierowania "19" na Stegny, jest możliwość ponownego scalenia "19" i "33" po otwarciu torowiska na Rakowieckiej. Końcówka Miasteczko Wilanów nie zmieściłaby drugiej linii w szczycie co 4 min, a pętla Stegny powinna dać radę.
Stegny raczej nie potrzebują trama co 4 min. I to nie Wilanów miał mieć większy ruch od Stegien?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nawet po scaleniu "19" z "33" Miasteczko Wilanów będzie miało więcej kursów tramwajowych (22,5 kursów/h w szczycie) niż Stegny (po scaleniu 15 kursów/h w szczycie). Końcówka na Miasteczku Wilanów miałaby problem, aby pomieścić więcej kursów, co pokazuje wyższość klasycznych pętli od końcówek nie zakończonych pętlą. Rola pętli Stegny będzie zbliżona np. do pętli Banacha. Na Banacha kończą trasę "1", "14" i "25", nie dlatego że taki jest popyt na tej ulicy, ale dlaczego, żeby nie generować nadpodaży na Okęciu i zbierać pasażerów na Ochocie, dla których linie z Banacha mają większą podaż niż te z Okęcia (gdzie znaczna część miejsc jest zajęta przez pasażerów jadących z dzielnicy Włochy).
Dlatego konsultacje to (powinien być) tylko głos doradczy, a nie plebiscyt, czy przykazania wykute w skale.
Dwukierunki, które 14 będzie mieć na Zachodnim. 19 można wymienić z 15 (do Stawek) i 15bis (z nowym numerem Stegny-Potok).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
W dzisiejszym Stołku konsultacje i rozmowy z radnymi Mokotowa i Wilanowa. Dziwi mnie argumentacja dorosłego człowieka, jakiegoś radnego, który mówi że musi zostać 519, bo jeździł nim jako dziecko. Dla mnie to nie jest żaden argument.
Jak poczytasz komentarze w internecie lub posłuchasz wypowiedzi ludzi np. w Kurierze Warszawskim to taka jest ich argumentacja przeciwko zmianom w komunikacji. Nic więc dziwnego, że radni, niezależnie której opcji, podłapują tą retorykę i sami ją stosują.
Zresztą z podobnej narracji korzystają media, gdy zmieniają się potoki i potrzeby pasażerskie, ale „TA ZAJEZDNIA KIEDYŚ TĘTNIŁA ŻYCIEM, DZISIAJ ODJEŻDŻA STĄD ZALEDWIE KILKA LINII [+wypowiedź pani Wandy Zawady]” no i jakoś to się kręci.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A wyobraź sobie, że jesteś dorosłym człowiekiem, który od dziesiątek lat zajmuje się tematem komunikacji publicznej i postanawiasz coś takiego umieścić w swoim artykule.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories