Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 874
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 17 cze 2024, 11:44

Oni mają bodajże 7 miesięcy na oddanie 1szego wozu, czyli jakoś na przełomie roku powinny się rozpocząć wymiany wg zapisów, także jeszcze zdążysz ponaprawiać :-D
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

kms
Posty: 36
Rejestracja: 08 wrz 2022, 22:57

Post autor: kms » 17 cze 2024, 21:09

Dzisiaj w jednym ze 116Na/1 na linii 22 SIP wewnątrz nieźle wariował - wizualnie działało wszystko poprawnie, a głosowo w pętli odtwarzały się losowe przystanki z miasta, w tym co minutę komunikat o obowiązku zakrywania ust i nosa ;)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2253
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 20 cze 2024, 14:00

ZielonyJamnik pisze:
17 cze 2024, 11:44
Oni mają bodajże 7 miesięcy na oddanie 1szego wozu, czyli jakoś na przełomie roku powinny się rozpocząć wymiany wg zapisów, także jeszcze zdążysz ponaprawiać :-D
Na szczęście my się do tego nie dotykamy 😂


I w stało się, jakby ktoś wawkom czytał i mu się przypomniało 😂 Dziś przyjechał serwis R&G i zaczęli wymianę w 2212.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 874
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 20 cze 2024, 14:12

A to ciekawe, bo czytałem pytania do zamawiającego i poprosili o wydłużenie terminu dostawy 1szego zestawu.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2253
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 21 cze 2024, 8:08

Często jest tak, że jak coś wprowadzają pierwszego czy to wyświetlaczy czy nowy pojazd to robią to znacznie wcześniej niż resztę. Pewnie kwestia przygotowania się i wyeliminowania błędów.

SU89
Posty: 434
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 22 cze 2024, 13:45

MJ pisze:
20 cze 2024, 14:00
ZielonyJamnik pisze:
17 cze 2024, 11:44
Oni mają bodajże 7 miesięcy na oddanie 1szego wozu, czyli jakoś na przełomie roku powinny się rozpocząć wymiany wg zapisów, także jeszcze zdążysz ponaprawiać :-D
Na szczęście my się do tego nie dotykamy 😂


I w stało się, jakby ktoś wawkom czytał i mu się przypomniało 😂 Dziś przyjechał serwis R&G i zaczęli wymianę w 2212.
A my na stalowej regularnie ogarniamy Novąmedię i inne Macrosystemy :)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2253
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 22 cze 2024, 18:59

SU89 pisze:
22 cze 2024, 13:45

A my na stalowej regularnie ogarniamy Novąmedię i inne Macrosystemy :)
U Was są do tego dedykowani ludzie :P

A na Mercedesach 22xx to był taki problem, że nawet serwisy nie chciały tego robić. :D

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5014
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 28 cze 2024, 13:35

Krzysztof_J pisze:
06 mar 2023, 17:20
TW podpisało umowę z firmą SiMS na wymianę wyświetlaczy w Jazzach: https://www.sims.pl/sims-podpisuje-umow ... warszawie/
Jazzy niedługo będą finiszować - już ponad 50 z 80 ma nowe wyświetlacze, tymczasem są oznaki, że nie tylko na Jazzach się skończy.
Obrazek

gfedorynski
Posty: 729
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 28 cze 2024, 16:14

Z innej beczki (i przepraszam, jeśli pojawiało się wcześniej). Czy ktoś wie, jakie sczegóły rozwiązań technicznych odpowiadają za to, że stare wyświetlacze na swingach, albo te na hultajach wychodzą beznadziejnie na zdjęciach, a te białe nowe montowane na wymianie - wprost przeciwnie.

Generalnie wiem, z czego to się bierze - zazwyczaj wyświetla się po jednej linii na raz i w dodatku przez dość krótki czas. Ale rozumiem, że sumaryczne odświeżanie tych nowych jest na tyle częste, że wychodzi całość nawet przy naświetlaniu przez kilkusetną część senkundy?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 874
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 28 cze 2024, 21:04

Bywalec pisze:
28 cze 2024, 13:35
Krzysztof_J pisze:
06 mar 2023, 17:20
TW podpisało umowę z firmą SiMS na wymianę wyświetlaczy w Jazzach: https://www.sims.pl/sims-podpisuje-umow ... warszawie/
Jazzy niedługo będą finiszować - już ponad 50 z 80 ma nowe wyświetlacze, tymczasem są oznaki, że nie tylko na Jazzach się skończy.
Wszystko fajnie, ale z tego co widzę to na razie nie działa to perfekcyjnie. Często siadają jeszcze ekrany reklamowe i wyświetlacze czołowe w 36xx są zamienione kabinami
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

michael112
Posty: 2888
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 lip 2024, 21:08

Bywalec pisze:
28 cze 2024, 13:35
Jazzy niedługo będą finiszować - już ponad 50 z 80 ma nowe wyświetlacze, tymczasem są oznaki, że nie tylko na Jazzach się skończy.
Ciekawe, co będzie następne? Tramicusy / ubooty / hipolity / bulwy? A może czeka nas kolejna wymiana w tych tramwajach które od początku miały wyświetlacze (swingi / hyundaie) - tylko po co, jak tam dobrze działa?
P.S. Czy ktoś kontroluje efekty już trwającej wymiany? Moim zdaniem nie tak rzadko zdarza się że coś tam jednak mimo wymiany nie działa, zwłaszcza te ekrany wewnątrz, te które powinny pokazywać na zmianę przewijajacą się trasę, następny przystanek oraz datę i godzinę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26873
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 lip 2024, 6:47

W ubooty nikt nie chce inwestować - wszyscy ślepo patrzą w kalendarz i sądzą, że pójdą do kasacji przed hipolitami i bulwami. :roll:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 5014
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 07 lip 2024, 7:28

Za to w Hipolity firma pokłada nadzieję skoro przy NG są modernizowane ze 123N na 123Ni za sprawą wymiany aparatury :P Tak jakby miały posłużyć dłużej niż przewidywano. Chyba, że oryginalna aparatura okazuje się tak kłopotliwa? :-k
Obrazek

px33
Posty: 1616
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 07 lip 2024, 9:10

Glonojad pisze:
07 lip 2024, 6:47
W ubooty nikt nie chce inwestować - wszyscy ślepo patrzą w kalendarz i sądzą, że pójdą do kasacji przed hipolitami i bulwami. :roll:
W sumie czemu? One mają jakieś ciężko usuwalne wady konstrukcyjne czy to tylko rocznikoza? Bo zrobienie im nawet maksymalnego NG z wymianą aparatury kosztowałoby (inhouse) stosunkowo niewielkie pieniądze, zwłaszcza przy dzisiejszych cenach tramwajów, a spokojnie powinno im przedłużyć życie o jakieś 15 lat.

michael112
Posty: 2888
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 lip 2024, 13:43

Mi się wydaje że największą modyfikacją konstrukcyjną byłby montaż klimatyzacji jako że mają fatalne okienka. Pytanie, czy do tej konstrukcji montaż takiej klimatyzacji byłby możliwy i opłacalny.

ODPOWIEDZ