Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
No właśnie - nie ma co się spieszyć. Za chwilę może przyjdzie do głowy inna, równie ciekawa koncepcja?
Ciekawe, czy tam by się dało wcisnąć normalną pętlę na początkowym odcinku Międzyparkowej, pomiędzy obecnymi torami a terenem fortu (i granicą obszaru wpisanego do rejestru zabytków) ? Jest spory trawnik, tylko nie wiem czy łuki na wjazdach/wyjazdach by się zmieściły. Nie wiem czy tego dotyczy nowa koncepcja ?
A kiedyś mają Zamiar naprawić dojazd do starej pętli Dw.Gdanski? To już ze 20 lat będzie jak się zepsuło.
ŁK
Chyba nie za bardzo jest sens wydawać tylko po to pieniądze na zabezpieczanie tych kazamatów pod spodem. A tanie to to raczej nie będzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Lepiej żeby autobusy nadrabiały kilometry i dowoziły do krzaków za stadionem Polonii. Ciekawe ile tych nadrobionych kilometrów wyszło przez ostatnie 20 lat.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Z grubsza jest tego 500 m na kurs. 503 ma w DP ok. 100 kursów, w DS ok. 75 kursów, 178 ok. 20 kursów przez cały tydzień. Licząc 250 DP i 115 DS w roku wychodzi, że przez 20 lat nadmiarowego krążenia wyrobiliśmy lot na księżyc z lekką górką nawet.
Licząc zaś po dzisiejszej stawce MZA wychodzi mi jakieś ćwierć bańki rocznie, obawiam się, że do kosztów inwestycyjnych wymaganych do odtworzenia tego ciągu to jednak nadal daleko.
Licząc zaś po dzisiejszej stawce MZA wychodzi mi jakieś ćwierć bańki rocznie, obawiam się, że do kosztów inwestycyjnych wymaganych do odtworzenia tego ciągu to jednak nadal daleko.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Ale ale. 503 na Konwiktorską jeździ od zawsze. A 178 też się komuś ze 179 pomyliło. A pętla przy Gdańskim bardziej jest po środku niczego niż Konwiktorska.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 15 cze 2024, 15:50
A jaki związek ostatnich 10 wpisów z tytułowym "tramwajem na Wilanów"?
- ZielonyJamnik
- Posty: 1023
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Potencjalna pętla dla 15 - to wątek o układzie po otwarciu.
ŁK
Moze łatwiej tramwaj na Rudę bedzie zrobić.
Przecież budowa torowiska w środku Muranowa to kolejne lata wiele miesięcy opóźnienia i czekania na Godota (choć sama idea zacna).
Trochę powagi. Już widzę te protesty mieszkańców Anielewicza i okolicznych uliczek. Kto by chciał mieć pod blokiem hałas tramwaju od bladego świtu?
Przecież po to buduje się przelotkę przy Intraco, żeby takie problemy rozwiązać na długie lata. A, że przy okazji wygeneruje się trochę innych? Rozkład to nie świętość w końcu.
Przecież po to buduje się przelotkę przy Intraco, żeby takie problemy rozwiązać na długie lata. A, że przy okazji wygeneruje się trochę innych? Rozkład to nie świętość w końcu.