E tam, ja się zaśmiałem
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Skoro 118 zostaje na Wierzbnie, to ja bym zostawil tak jak jest na objeździe, tj przez Odyńca. Bo moze MALCZEWSKIEGO traci, ale ma tramwaje, a jednak JOLIOTE-CURIE dostaje blizej metra i rejon Kraickiego ma przystanek. Z Odyńca do centrum (poza 174) to nie ma innego.
Moim zdaniem bez szans.patryk148 pisze:Skoro 118 zostaje na Wierzbnie, to ja bym zostawil tak jak jest na objeździe, tj przez Odyńca. Bo moze MALCZEWSKIEGO traci, ale ma tramwaje, a jednak JOLIOTE-CURIE dostaje blizej metra i rejon Kraickiego ma przystanek. Z Odyńca do centrum (poza 174) to nie ma innego.
Chyba że 218 dojedzie do Niepodległości (co jest w miarę bezbolesne, bo od Wielickiej do Metra Wierzbno jest 100 metrów).
ŁK
W zdecydowaną obronę 519 włączyła się MSM Energetyka (największa spółdzielnia w W-wie, niemal wszystkie bloki na Stegnach, Sadybie i Sielcach). Był też protest w parku w Powsinie. Także powodzenia w likwidacji .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Było do przewidzenia, że najwięcej krzyku będzie o 519. A nie za późno na protesty? Projekt miał chyba być już przedstawiony.
Nie wiem kiedy były protesty. Organ prasowy wychodzi co dwa miesiące.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Skoro MSM Energetyka jest za pozostawieniem 519 w obecnej formie, to powinno w przypadku jego pozostawienia po otwarciu trasy tramwajowej to partycypować w kosztach wzkm tej linii.
W związku z przesunięciem otwarcia postanowili jeszcze raz wszystko przeanalizować.Georg pisze:Było do przewidzenia, że najwięcej krzyku będzie o 519. A nie za późno na protesty? Projekt miał chyba być już przedstawiony.
ŁK
Jak szanowna MSM będzie patycypować w kosztach utrzymania ogryzka linii, to nie widzę problemu, żeby zostało coś typu obecne 171.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Przecież w 171 ani 521 nikt nie partycypuje. Ta obrona 519 dotyczy całej trasy, czy tak jak pisali na konsultacjach chcą bezpośredniego czerwonego z Powsina na Centralny?
Chcą też zostawienia 522 bo tramwaj może się zepsuć i nie będzie jak do centrum dojechać .
131 chyba faktycznie trafi do Powsina. ZTM uzasadni, że teraz część spółdzielców będzie miała nawet bliżej do autobusu do parku i będzie obserwować jak świat zaczyna płonąć .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1023
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nie wiem czy to było, (jeśli tak to przepraszam), ale to może zmienić numerek 131 na 519, puścić nową trasą, z kursami do Powsina. Wilk syty i owca cała
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Pomysł bardzo dobry. I kolejna czerwona linia zwykła. Tylko nie ma kandydata na przystanek który można pominąć, żeby uzasadnić czerwony numerek.ZielonyJamnik pisze: ↑29 sie 2024, 21:31Nie wiem czy to było, (jeśli tak to przepraszam), ale to może zmienić numerek 131 na 519, puścić nową trasą, z kursami do Powsina. Wilk syty i owca cała