Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

wincenty
Posty: 1442
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 wrz 2024, 9:58

Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8643
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 wrz 2024, 11:09

Budowa powinna skończyć się 2 lata temu*.
Uwierzę, gdy wbiją pierwszą łopatę...

*https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 54814.html


Za to na wczorajszej "Nadzwyczajnej komisji ds. rozwoju transportu szynowego na Białołęce" radni flamastrem na mapie wydłużali M4 do PKP Płody i rysowali tunele na Zieloną Białołękę...

Yelonker
Posty: 804
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 13 wrz 2024, 11:39

person pisze:
13 wrz 2024, 11:09
Za to na wczorajszej "Nadzwyczajnej komisji ds. rozwoju transportu szynowego na Białołęce" radni flamastrem na mapie wydłużali M4 do PKP Płody i rysowali tunele na Zieloną Białołękę...
Tunele na Zieloną Białołękę to dosyć mocna przesada, natomiast co do zasady muszę się zgodzić, że przewidziana trasa M4 jest ogryzkiem. Jednocześnie konsekwentnie dalej twierdzę, że drążenie dwóch tuneli pod Wisłą w odległości 500 metrów od siebie jest strasznym marnotrastwem, a zmiana traa metra na Białołęce powinna przewidywać ulokowanie węzła M2/M4 w rejonie FSO, a dopiero dalej przedłużanie tej drugiej linii.

ODPOWIEDZ