A to już PWPW zrobiła dystrybucję nowych druków pozwoleń tramwajowych?
Zawadzkie ptaszki ćwierkają, że co niektórzy życzyli sobie bezpośredniego dojazdu do cmentarza.
W sumie w tamtych rejonach zabudowa podobna. Mentalność też.
Moderator: Wiliam
A to już PWPW zrobiła dystrybucję nowych druków pozwoleń tramwajowych?
Zawadzkie ptaszki ćwierkają, że co niektórzy życzyli sobie bezpośredniego dojazdu do cmentarza.
W sumie w tamtych rejonach zabudowa podobna. Mentalność też.
Bardziej pewnie jednak środek trasy co 10', ale za to 36m. Zwłaszcza, że zawrotka zawrotką, ale postoju to tam nie bardzo.Emyl pisze: ↑wczoraj, 22:07Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.
No mówimy o idealnym świecie z dynamicznym SB w zależności od sytuacji ruchowej itd. Obecnie to chyba jednak prędzej 518 połączą z 503, a przynajmniej to mniej by mnie zaskoczyłofik pisze: ↑wczoraj, 22:39Bardziej pewnie jednak środek trasy co 10', ale za to 36m. Zwłaszcza, że zawrotka zawrotką, ale postoju to tam nie bardzo.Emyl pisze: ↑wczoraj, 22:07Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.
I tak powinno stać się dawno temu. Krok pośredni w postaci Bielańskiej jest niepotrzebny.
PWPW obecnie bardzo szybko temat dokumentów komunikacyjnych załatwia.
Pewnie się przestraszyli, że po likwidacji 35 sama 15 na Filtrowej to za mało.
Ale jak przepraszam połączyć 163 i 164 skoro jadą do Vogla z przeciwnych stron?Olek007 pisze: ↑wczoraj, 14:35Teraz jeszcze widzę, że będą kursy skrócone 164 również kończące trasę 2 przystanki przed tramwajem. Naprawdę nie dało się zrobić z tych dwóch potworków jednej sensownej linii, która by dowoziła do szyny?Matt Cubis pisze: ↑wczoraj, 12:00
Wystarczy Vogla - Branickiego - RP - Wilanowska - Wilanów.
Ale pewnie tak nie będzie XD
19 nigdy nie jeździła Marszałkowską poza odcinkiem Pl. Zbawiciela - Pl. Uniiwincenty pisze: ↑wczoraj, 14:47Dokładnie, to by miało sens i odpowiadało na liczne postulaty z MW o bezpośrednim dojeździe do Dw. Centralnego.
A 14 jako linia jednak marginalna idealnie pasowałaby na ten jednoprzystankowy ogryzek do Stegien, tym bardziej że to akurat Stegny mają połącznie z Ochotą w postaci 187.
I w ogóle dlaczego proponowana 16 nie jest 19 - to 19 kiedyś kursowała przecież Marszałkowską, a nie 16, byłoby ładne nawiązanie.
Plus numerkowe skojarzenie z 519 na znacznym docinku trasy...
A 16 na ciąg Jana Pawła, bo tam ostatnio przecież jeździła.
A to 519 do Dw. Południowego to jawna kpina, na zasadzie chcieliście linii z tym numerkiem to macie, pewnie i tak skończy za jakiś czas jako zwykła linia, tylko bez sensu znowu zajmują numer 239 dla dotychczasowego 264... (choć wydłużenie na Kabaty to akurat bardzo dobra zmiana).
A 130 na zabetonowanej korkiem Idzikowskiego to będzie linia-widmo, która pewnie z czasem pójdzie do piachu, bo nikt tym jeździć nie będzie...